Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jak to jest z tymi poprawionymi rozrządami? Mam 525d x-drive 2012 i jedyny element w całym rozrządzie, który zmienił numer to napinacz. Czy to znaczy, że mam oryginalnie zamontowany "poprawiony" rozrząd, a od wyprodukowania samochodu jedynie napinacz górnego łańcucha został poprawiony?
Opublikowano

ladnie wyciagniety lancuch, zmieniales kola zebate?

jak podchodzisz do lancucha pompy oleju? sa zwolennicy zmiany z rozrzadem i tacy ktorzy twierdza ze to nielogiczne zmieniac jesli zebatka na wale jest niewymienna i szybko moze wykonczyc nowy lancuch

Opublikowano
nie 70% części ma inny numer niż w 2012 roku

 

Ok, już widzę.

Czasami, żeby w realoem zobaczyć wcześniejsze numery części trzeba kliknąć w wersję aktualną, a czasami widać je od razu na liście z dopiskiem "ENDED". Teraz to już wiem :).

 

 

Dzięki ponownie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ladnie wyciagniety lancuch, zmieniales kola zebate?

jak podchodzisz do lancucha pompy oleju? sa zwolennicy zmiany z rozrzadem i tacy ktorzy twierdza ze to nielogiczne zmieniac jesli zebatka na wale jest niewymienna i szybko moze wykonczyc nowy lancuch

 

wymienia się wszystko poza wałem

Opublikowano

Widzę, że bawi Cię mój przypadek :-D. Mnie już też bo nie mam innego wyjścia ;-). Auto było w różnych miejscach - od zaufanego mechanika, poprzez specjalistów od bmw po ASO. Bez skutku. Do jesieni muszę chyba odpuścić, bo teraz objawy są niezbyt silne.

A rozrząd i tak chcę zrobić, bo planuję jeździć jakieś 5 lat.

 

Niestety nie bywam na Mazowszu, bo na pewno bym do Ciebie przyjechał.

Opublikowano

Nie no nie mam Ci tego za złe jeśli Cię to bawi. Umiem się śmiać z siebie ;-).

Przyzwyczaiłem się jakoś do tego, że jak z autem coś się dzieje, to jadę do mechanika, a po jakimś tam czasie je odbieram i jest naprawione :-). Niestety z bmw w mojej okolicy tak to nie działa :-(.

Opublikowano
Wtrace inną kwestię. Jutro odstawiam autko na wymiane rozrzadu, 520 d po programie na 216 hp, przebieg 158 tys km. Co warto naprawic, wymienic, przejrzeć lub poprawic przy okazji wyjetego silnika? Chce zasugerować coś mechanikowi choc to bardzo fachowy gość w temacie bmw i mini. Mysle o wymianie poduszek pod silnikiem, wyczyszczeniu kolektora dolotowego?
Opublikowano
Co to były za wibracje? Na jałowym, w czasie jazdy, na zimnym, na ciepłym silniku? Odczuwalne na całej karoserii, czy tylko na kierownicy i pedałach?

 

Przepraszam za spóźnioną odpowiedź.

U mnie były to drobne wibracje na postoju, przy zimnym silniku, związane pewnie z wyciągniętym łańcuchem rozrządu lub poduszkami silnika. Więc to chyba inny problem, niż ten z którym walczycie :(

Opublikowano
Dzięki za odzew.

Wibracje powiększały się w zimne dni?

Nie zauważyłem, chociaż parkuję głównie w ogrzewanym garażu, w domu i w pracy.

Opublikowano

Witam wszystkich

Mój pierwszy post na tym forum więc chciałem się przywitać ze wszystkimi :)

W kwietniu wymieniałem rozrząd w F11 525d 218km 2011r. przy przebiegu 160 tys km i górny łańcuch był tak mocno wyciągnięty, że ledwo trzymał się na zębatce. Mechanik mówił, że łańcuch mógł przeskoczyć w każdej chwili więc jeździłem na tzw farcie :)

Łańcucha nie było praktycznie słychać - ja nie słyszałem.

 

Dopiero po wymianie słychać dużą różnicę na plus w pracy silnika, przy okazji wymieniona poduszka silnika bo była zerwana.

 

Myślę, że w tym silniku można spokojnie założyć, że przy 150 tys km trzeba rozrząd wymienić, nawet jak go nie słychać.

Opublikowano

Moim zdaniem skoro BMW twierdzi, ze wymienia sie co 30 tys. olej. oraz wg nich rozrzadu w ogole nie ma potrzeby wymieniac (tak jak oleju w skrzyni automatycznej) to po prostu powinni za to beknac i wszystkie pekniete lancuchy brak na klate. Dla mnie jest to nie do pomyslenia jak sobie leca w kulki. Mogli by chociaz wpisac wymiane rozrzadu co 150 tys. km i by bylo z glowy. Tak samo jak i oleju w skrzyni.

W obecnym przypadku jezdzi sie na tykajacej bombie. Ja swoja juz kupilem z wymienionym rozrzadem (170 tys. km) i po czesciach nie widac dramatycznego zuzycia lub rozciagnietego lancucha. Auto jezdzilo w Holandii w leasingu wiec na pewno olej byl wymieniany co 30 tys.

Opublikowano
to już masz odpowiedź dlaczego sie prawdopodbnie rozrząd wysypał

Myślę, że niezależnie od częstotliwości wymian oleju i tak rozrząd byłby do wymiany... To jest łańcuszek do roweru a nie do silnika :)

Opublikowano
no ja już wymieniałem i teraz powoli zbieram kasę na kolejną wymianę - obecnie 292tyś km :norty:

Kolejna wymiana? Czy to oznacza że zaczął szurać? Czy poprostu chcesz zapobiec awarii?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.