Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Odebrałem dziś bmw po wymianie rozrządu na podzespołach orginalnych + 2 zestawy łańcucha od febi, w trakcie wymiany okazało się ze sprzęgło do wyrzucenia ( i rzeczywiście bo różnica w jeździe kosmiczna) przy okazji wymieniłem wszystko to co polecał guzior2 oraz poduche skrzyni

Koszty: zestawy rozrządu wraz wszystkim co polecane do wymiany ok 1300zł sprzęgło LUK 1300zł poduszka skrzyni nie pamiętam, do tego olej filtry itp.

Koszt roboty 2000zł

Podsumowujac za sprzęgło rozrząd poduche skrzyni olej wszystkie filtry zapłaciłem łącznie z robotą 5300zł

 

Biorąc pod uwagę ze w aso sam rozrząd to około 8k chyba nie jest zle :)

Przy okazji dla zachodniaków polecam do tego warsztat K&K w Nowej Soli na ul. Przyszłości

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A koło dwumasowe miałeś dobre ?
Opublikowano

Tak dwumasa była okej.

Co ciekawe dodam ze przed wymianą rozrządu słyszałem szum w trakcie jazdy, w sumie od kiedy miałem ten samochód czyli od 7 miesięcy zaniepokoilo mnie dopiero to ze nasilił się jakoś 2 tygodnie temu, po wymianie rozrządu szum Ustał więc podejrzewam ze miałem wiele szczescia ze zdazylem z wymianą :)

Opublikowano

Jestem po wymianie rozrządu w 525xd 2012 przy 114 kkm.

Nie było grzechotania, tylko wysoki metaliczny szum z cyklicznym specyficznym cykaniem. Serwis zalecił wymianę. Po wymianie metaliczny dźwięk zniknął - chyba więc rzeczywiście był od któregoś łańcucha :). Generalnie poprawiła się też praca silnika, ale bez jakiejś wielkiej przepaści.

 

Oglądałem łańcuchy i ślizgi po wymianie. Tragedii nie było, powiedziałbym nawet, że wyglądały całkiem dobrze. Moim zdaniem wymieniłem go za wcześnie, ale jak wiemy sytuacja tu jest taka, że nie za bardzo da się ocenić stan rozrządu inaczej niż na słuch, a słuch sugerował wymianę. Niestety mechanicy nie porównali starych i nowych łańcuchów, albo nie chcieli mi mówić, że nie były rozciągnięte, żebym się nie wkurzył.

 

Wnioski mam takie: szumiący i cykający, ale nie grzechoczący rozrząd nie musi oznaczać konieczności wymiany. Ja mimo wszystko nie żałuję, bo będę jeździł spokojniej, ale chyba mogłem lepiej wydać pieniądze ;).

Opublikowano
Witam, jestem po wymianie rozrzadu na 177tysi jakiejs strasznej tragedii nie bylo zmusiala mnie awaria malego turbo no i przy okazji mam zglowy :D
Opublikowano
181 tkm ostatnio machanik nie stwierdzil nic niepokojacego od strony rozrzadu powiedzial smialo jeździć i powiedzial ze nie bedzie mnie naciagal na wymianę zobaczymy jak jeszcze długo pojezdze mam dobre asistance jak coś. :D
Opublikowano
no wlasnie tak naszpikowana gablota elektroniką a tu problem jak silnik padnie, niby rozwiązanie jest śrubka od spodu ale nawet laweciarze maja to gdzies i na chama wciąga
Opublikowano
181 tkm ostatnio machanik nie stwierdzil nic niepokojacego od strony rozrzadu powiedzial smialo jeździć i powiedzial ze nie bedzie mnie naciagal na wymianę zobaczymy jak jeszcze długo pojezdze mam dobre asistance jak coś. :D

 

Ile zaoszczędzisz ?

20 000 km, 40 000 km więcej ale z duszą na ramieniu

a kasy zaoszczędzisz złotówki a w razie W wydasz tysiące - Twój wybór :cool2:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Koledzy, nie popadajcie w paranoję :)

Nie wymieniajcie połowy auta na zapas :mrgreen:

Opublikowano
Silniki nie są takie drogie można kupić prawie nowe w cenie wymiany rozrządu

 

Taaaa

A Niemiec prosił aby je zabrać i garaż mu posprzątać, Polaku dopłacę tylko je zabierz :mrgreen:

Opublikowano
ale co Ci po gołym słupku? zerwany rozrząd w trakcie jazdy robi taki "bałagan", że oprócz słupka trezba wiele innych części... nie mówiąc o tym, że sam rozrząd też nowy trzeba (te same części co przy zapobiegawczej wymianie) :cool2:
Opublikowano
W slupku jes tez glowica bez wtryskow .Przy zerwaniu rozrządu najczesciej dostaje glowica .Rozrzad mam w planie wymienic tylko czekam na jakies oznaki ze jest do wymiany w 3 warsztatach mowili ze jeszcze nie pora ale jak chce wyrzucić kase nie ma problemu zastanawam sie tylko czy pierwszym objawem nie bedzie wlasnie zmielenie głowicy.Przy zakupie silnika omijac tych co chca stary silnik do zwrotu wiadomo wtedy ze jest cos kombinowane.
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Koledzy,

 

A jak wygląda sytuacja w nowym 2.0d B47 (140kW)?

 

Podobno sporo lepsza konstrukcja, rownież akustycznie ładnie brzmi jak na diesla 4 garkowego.

 

Czy może ktoś już wymieniał w tym silniku napęd rozrządu?

 

Pozdr.

 

Andrzej

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.