Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chlopy no szukam tego dobrego 2.8 w przystepenej cenie ale na razie trudno.

wokolo widze pelno 2.0 150km jednak z modeli e34, e36 powiedzcie mi gdybym zdecydowal sie na silnik w wybranych modeli co bym musial przerobic?

dodam ze mozna trafic na jakies nie drogie egzemlarze a jezeli mam czekac na ten 2.8 do wakacji to juz chyba zostane przy 2.0.

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zmienić miskę olejową na tą ze starego silnika.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
to jak moge smialo tez szukac silnika z innych modeli bmw tylko musi byc na pojedynczym vanosie o pojemonosci odpowiadajacej mojej i majaca tyle samo koni itp.?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

JA mam u siebie silnik właśnie z e36 coupe i silnik jest w świetnej kondycji więc to nie zasada.

Zresztą e 36 jest sporo lżejsze i silnik ma mniej do roboty.

 

Ale wiadomo , że liczy się jego stan a nie pochodzenie.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Tak, wiem ale e36 jest częściej katowane i sam mówiłeś ze bardzo długo szukałeś silnik wiec kupiłeś sprawdzony i raczej był jeszcze w aucie do rozruchu. E39 jest pełno na rynku wiec z silnikiem nie będzie problemu. Tylko trzeba chcieć
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

M52.

Nie m50

Nie m54

nie m52tu

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

powiedzcie mi tez jezeli chce kupic sam blok silnika m52b20 do mojej e39 z e36. to poza samym blokiem i wmonotniem go to auta cos jeszcze bedzie mi potrzebne?

 

wiazka, czujniki itp.?

Opublikowano

dobra wiec taka opcja odpada, a jak z tym silnikiem od e36, z takim samym oznaczeniem...cos sie rozni, cos trzeba zmieniac?

ps. swoj silnik mam wiec do przekladki wszystko jest :)

Opublikowano

ale jest mniejsze ma inne zawieszenie i możne dlatego miska ma inny kształt bo musi być odpowiednio wyprofilowana.

 

Tak samo kupowałem kiedyś identyczny silnik do vectry z omegi. Musiałem zmieniać miskę i chyba nawet smok, dlatego oddałem i kupiłem z vectry.

Opublikowano
Przeczytaj sobie kolego cały temat jeszcze raz i bedziesz wszystko wiedzał bo off top poszedł szeroko a ty sie pytasz cały czas o te same rzeczy które są na forum wielokrotnie opisane.
Opublikowano
chlopy jestem z pomorskiego i tutaj mam maly wybor ciezko dorwac 2.8 na co bym wydal kase jednak jak nie ma takowego silnika to chce zrobic moja bete jak najmniejszym kosztem a jak mi poszly panewki to w tym wypadku najlepiej tylko slupek wymienic stad tak duzo pytan bo mam dylemat auto juz stoi trzeci tydzien
Opublikowano

wzialem sie powoli za robienie mojej Bunii, powiedzcie mi prosze czy jest normalne ze po przekreceniu(wytarciu) panewki- diagnoza mechanikow(na podstawie stukania, gdy auto jeszcze jezdzilo) jest mozliwe to, : ze sprawny rozrusznik nie ma szansy zakrecic walem?

zalaczam film - byc moze to nie panewka?

 

prosze o diagnoze i odpowiedz :)

Opublikowano
Wszystko jest możliwe.Oddaj w końcu auto do naprawy bo pytaniami na forum auta nie naprawisz.A jak masz jakieś wątpliwości co do diagnozy to jak chłopaki dojdą dokładnie do uszkodzenia to jedź zobacz a nie narzekaj że coś tam ci powiedzieli i nic nie wiesz wiecej.Nie wszystko da sie przez telefon załatwić.
Opublikowano
w takim razie napisz co zrobic oprocz sciagniecia miski bo kanal bede mial od nastepnego tygodnia dopiero, zaraz ide wykrecic swiece i zobaczyc czy tloki wgl pracuja...bo moze sie wal ukrecil czy cos.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego.

Po kiego wykręcać świece????

Masz z przodu silnika koło pasowe które napędza pompe wody alternator , wspomaganie i klimę.

Jesli to się nie rusza to wał się nie rusza.

Masz na tym kole śrubę centralną na klucz 22. Załóż taki klucz i zakręć kluczem silnik.

 

Myślę , że sam nie powinieneś naprawiać tego silnika...

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

dobra chlopy haha, wczoraj sie wzialem za demontaz osprztu zeby oczom ukazal mi sie caly silnik aby byl mozliwy jego jak najszybszy demontaz i zauwazylem ze korba wyszla bokiem haha- tego chyba nie grali.

 

mam problem tylko z kolekorem ssacym, odlaczylem od niego wezyki przeszkadzajadze jego demontaz, odpialem wtryskiwacze od gazu no i oczwiscie odkrecilem od bloku, jednak cos jeszcze go trzyma...ktos cos??

 

zdjecie korby nie dlugo wstawie do tematu, teraz poszukuje nowego silnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.