Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zimny trzeba kilkakrotnie odpalać bo gaśnie potem chodzi na wolnych obrotach przy próbie dodania gazu dusi się lub potrafi zgasnąć nie wchodzi na obroty

maximum do 3 tyś z tłumika niedopalona benzyna gdy się rozgrzewa siwy dym jest to niedopalone paliwo w oleju jest duży stan oraz czuć benzynę

przepływomierz podstawiany jest 2 błędy przepływomierz gorąca warstwa 41 oraz 17 czujnik położenia wałka rozrządu .

Jaki jest powód takiej dawki paliwa .

Opublikowano

Sondy mają odczyty choć widać że za bogato ale obie podobnie i widać że żyją co do silnika to nie jeżdzi zaledwie da się przejechać po placu i to z wielkimi problemami czujnik położenia wału był tak samo podstawiany. Czujnik temperatury wygląda w odczytach wartości ok sterowanie ECU BOSCH MOTRONIC

M 3.3 co powoduje że jest taka dawka czy np. mogły się uszkodzić wtryski i tak leją czy przepływka którą podstawiłem używana jest tak samo do d.....kabelki

do ECU od przepływki są ok .Proszę o pomocne sugestie .

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.