Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak w temacie doposażam swoja bunie w asystenta , mam wszystko co potrzebne (kamerka,moduł ,kierownica z wibracją) ,ale nigdzie nie mogę znaleźć schematu podłączenia silniczka wibracji w kierownicy mam 3 przewody w dwóch wtyczkach gdzie je wpiąć ???

WDS przeszukany- są schematy podłączenia modułu z kamerka i z autem ,ale NIC! o podłączeniach w kierownicy

wtyczka dwa przewody brązowy i niebieski i gniazdo z jednym przewodem czerwono/biały

kto ma asystenta w e60 ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
A zmieniłeś "Centrum sterowania kolumny kierownicy" ? Nie masz gdzie wpiąć przewodów bo według mnie nie masz przystosowanego tego centrum i też musisz je zmienić... Tu masz link: http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/61_2230-przel-bieg-na-kol-kiersterownik/i50103/kL/sN/r2009/m09#part02 Musisz kupić taki z opcją S5ADA. Do ciebie dobry by był "61319204503" o ile dobrze pamiętam, czyli z (S5ADA) ale bez (S248A) grzania kierownicy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A zmieniłeś "Centrum sterowania kolumny kierownicy" ? Nie masz gdzie wpiąć przewodów bo według mnie nie masz przystosowanego tego centrum i też musisz je zmienić... Tu masz link: http://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/61_2230-przel-bieg-na-kol-kiersterownik/i50103/kL/sN/r2009/m09#part02 Musisz kupić taki z opcją S5ADA. Do ciebie dobry by był "61319204503" o ile dobrze pamiętam, czyli z (S5ADA) ale bez (S248A) grzania kierownicy.

Kamil :cool2: trfiłes! faktycznie :mad2: zwijak jest inny dla asystenta jest ich sporo na allegro jakiś wybiore

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Trzeba sobie pomagać :cool2: Napisz jak już wszystko uda ci się zmontować w całość i uruchomić :) Może zrobisz jakiś DIY dla zainteresowanych :norty:
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dalej niewiadoma gdzie wpiąć jeden kabel (czerwono/biały) w białej wtyczce którą zaznaczyłem na zdjęciu . WDS ,Rheingold przeszukany - niema schematu podłączenia silniczka wibracyjnego .Szukam zdjęcia kierownicy z asystentem w aucie z zdjętą poduszką- zobaczył bym gdzie ten kabel jest wpięty ,ale nic nie ma :(

http://images67.fotosik.pl/857/2edd0249d6dcf085m.jpg

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

kto ma asystenta pasa ruchu w e60 i mógłby pomóc ???

zdjąć poduszkę z kierownicy i zrobić zdjęcia gdzie idzie i gdzie wpięty ten jeden kabel czerwono biały

WIELKIE DZIĘKI !

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
kto ma asystenta pasa ruchu w e60 i mógłby pomóc ???

zdjąć poduszkę z kierownicy i zrobić zdjęcia gdzie idzie i gdzie wpięty ten jeden kabel czerwono biały

WIELKIE DZIĘKI !

 

nie mam asystenta ale wg mnie raczej do zwijaka ... jak sie myle to niech mnie ktos poprawi

Opublikowano

Sprawdź wg zdjęcia, czy ten przewód czerwono-biały jest połączony z 5pinem czarnej kostki po lewej stronie.

 

http://i9.photobucket.com/albums/a94/pr7em0/BMWKLUB_PL/2edd0249d6dcf085gen_zpss3xt0bth.jpg

 

jeśli tak to powinien on być połączony z przyciskami od multifunkcji, wg. schematu

 

http://i9.photobucket.com/albums/a94/pr7em0/BMWKLUB_PL/E60%20SZL_zpsu9w2wotd.jpg

 

A tu jak to wszystko jest "spięte" ze sobą

 

http://i9.photobucket.com/albums/a94/pr7em0/BMWKLUB_PL/Lane%20departure%20warning%20LDW_zpscph7zsrb.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź wg zdjęcia, czy ten przewód czerwono-biały jest połączony z 5pinem czarnej kostki po lewej stronie.

 

http://i9.photobucket.com/albums/a94/pr7em0/BMWKLUB_PL/2edd0249d6dcf085gen_zpss3xt0bth.jpg

 

jeśli tak to powinien on być połączony z przyciskami od multifunkcji, wg. schematu

 

http://i9.photobucket.com/albums/a94/pr7em0/BMWKLUB_PL/E60%20SZL_zpsu9w2wotd.jpg

 

A tu jak to wszystko jest "spięte" ze sobą

 

http://i9.photobucket.com/albums/a94/pr7em0/BMWKLUB_PL/Lane%20departure%20warning%20LDW_zpscph7zsrb.jpg

nie jest połączony ten mój wolny kabel z pinem 5 w kostce (sprawdzałem miernikiem) połączyłem go na próbę i kierownica wibrowała jak włączyłem światła :D .Nie znalazłem nigdzie schematu gdzie jest wpięty motorek wibracyjny :( DZIĘKI za chęć pomocy nadzieja w kimś kto ma asystenta w e60

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przejrzyj sobie temat na bmwcoding.com -> ten, może na coś wpadniesz.

 

potrzebuje tam zaproszenie przez kogoś z forum? jesteś tam zarejestrowany ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Zaproszenie nie jest potrzebne, przynajmniej jak ja się rejestrowałem jakiś czas temu, to nie było takiego wymogu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziwne ze na Planie od asystenta jest pokazany tylko jeden kabel, chyba niebieski który idzie od modułu asystenta do kierownicy.

W planie kierownicy nie jest nawet ten kabel uwzglednionych, pin nr. 14

 

Jeśli ktoś ma asystenta niech poda VIN może to pomoże

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przejrzałem DSC, KGM, Airbag, Asystenta pasa, MFL i nic, tak jak by części nie występowały oprócz wzmianki w sterowniku asystenta pasa ze niebieski kabel idzie w pin 14-ty i tu trop się kończy.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
już wiem że ten kabel który mi został idzie do poduszki- szukam gdzie go podłączyć ,jak się okazało poduszka do kierownicy z asystentem jest inna na RealOEM ale myślę różnica to kwestia kabli na poduszce
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poduszka kierowcy ma cztery kable, 2x masa i 2x plus/sterowanie plusem

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/wds/Airbag%20Fahrer_zpsjjhzidfw.png

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/wds/Pinbelegung%20Airbagmodul_zpsrho2hqfo.png

 

Wtyczka X10334 ma piec zajetych pinow a tylko cztery ida do airbag-a

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/wds/X10334_zpsqmzvifwa.png

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/wds/X10334%20Piny%20wtyczki_zpsbf8rwczb.png

 

4 i 5 Pin jest od DSC ale tylko 4 Pin idzie do poduszki. Teraz nie wiem czy sa polaczone czy jeden jest wolny

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/wds/X10334%20Pin5_zpsobkolsdz.png

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/speed1211/wds/X10334%20Pin5-2_zpsks7rbipt.png

 

Pin 5 ma polaczenie z DSC Pin 14 Sygnal rozbudzenia Klemy 15

Pin 4 ma polaczenie z DSC Pin 26 Sygnal obrotow prawego przedniego kola

 

Andrzej a pewny jestes ze ta poduszka od asystenta jest inna, bo od 03/2007 wyszly nowe poduszki (asystent pasa wszedł w tym samym czasie) i w planach elektrycznych nie ma zadnej innej uwzglednionej.

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tak Damian na pewno jest :( znalazłem na RealmOEM

 

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=NX52-EUR-05_2006_E60N_BMW_525d&diagId=32_1462#32346774448

 

mam nadzieje że różnica jest tylko w kablach bo poduszka chyba jest taka sama

wtyczka od poduszki ma 6 pinów - 1,2,3,4 to poduszka 5 pin jest wolny? 6 idzie do listwy kontaktowej od klaksonu

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to coś jest nawiedzony w tych planach albo jakoś źle szukam :duh:

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No to coś jest nawiedzony w tych planach albo jakoś źle szukam :duh:

no niwiem :D ale mimo to wielkie dzięki za chęć pomocy,są braki w schematach jeszcze myśle poszukać w schemacie klaksonu bo włącznik jest w kierownicy w poduszce cięszko mi to idzie -jak to pokonam to opisze źeby innym było łatwiej

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Spot Monachium Facebuk: BMW München PL

Screenshot_20190504_162413.md.jpg


- Kto ty jesteś?

- Cyprian mały.

- Jaki znak twój?

- BMW!!!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
interesuje mnie gniazdo X01006 -6 pinów w tym 4 są dla poduszki a dwa pozostałe w zależności o wyposażenia asystent ,kierownica grzana są ???
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pudło pudło :D w tych schematach jest taki kocioł jak u mnie w piwnicy :D zaraz nad gniazdem X01006 jest drugie gniazdo które mnie interesuje tam jest wpięta poduszka i klakson

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam lekko odkopie temat lecz mam ten sam problem kupiłem ostatnio bmw e63 lci z 2007 roku z nie działającym asystentem pasa ruchu (według sprzedającego wymagał kalibracji) po diagnostyce okazało się że system nie może wyzwolić wibracji diagnoza wydawała się prosta uszkodzony silniczek od wibracji jednak po wyjęciu poduszki okazało się że wisi luzem jedna wtyczka dokładnie ta sama co u autora tego tematu i tu moje pytanie czy może udało się ustalić gdzie się wpiąć tym brązowo białym kablem żeby wszystko było ok ? z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam lekko odkopie temat lecz mam ten sam problem kupiłem ostatnio bmw e63 lci z 2007 roku z nie działającym asystentem pasa ruchu (według sprzedającego wymagał kalibracji) po diagnostyce okazało się że system nie może wyzwolić wibracji diagnoza wydawała się prosta uszkodzony silniczek od wibracji jednak po wyjęciu poduszki okazało się że wisi luzem jedna wtyczka dokładnie ta sama co u autora tego tematu i tu moje pytanie czy może udało się ustalić gdzie się wpiąć tym brązowo białym kablem żeby wszystko było ok ? z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam :)

wklej zdjecie wtyczki od poduszki i kierownicy ,mozliwe ze u Ciebie byla zmieniana poduszka i jest zwykla a do asystenta jest inna -ale to nie problem opatentowalem jak zrobic zeby wszystko gralo wklej zdjecia to wszystko opisze

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.