Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pacjent to e70 08r 3.0d. Po tygodniu nie używania auta narobiły się problemy. Wchodzę do auta chcę odpalić ale 0 prądów. Nic nie działa. Aku padł. Aku podładowałem. Chcę odpalić. Rozrusznik kręci ale silnik nie odpala. O co kaman ?? Czy ktoś z Was już takie coś miał ?? z góry dzięki za odp.
  • Moderatorzy
Opublikowano

E60 i E70 po rozładowaniu akumulatora w aucie najczęściej gubią synchronizację CAS DDE.

Proste kodowanko nawet Inpą i śmiga :)

Opublikowano
Moja Inpa w wersjii 5.00 nawet się nie połączyła z e70. Przyjechał znajomy, który ma program boscha i się połączył. Wyskoczyło coś w stylu, że auto jest zablokowane. W poniedziałek przyjezdza fachowiec, który to opanuje... Na czym polega kodowanie i jaki koszt takiej usługi ??
Opublikowano

wyczyścić sterownik, wgrać jak nowy, z CAS wyczytać isn wklepać do dde, przeliczyć sumy, i zrobić synchro.

 

tu jeszcze opis z innego forum :

Postprzez saverider » 16 Lut 2011 00:20
witam panowie otoz rozwiazalem problem z bledem ``4a63`` programem INPA mam e46 320 d w autku byl ten blad krecilo rozrusznikiem i oczywiscie nie odpalalo zeby to naprawic w inpa ... potpinamy lapa z obd ,przekrezamy zaplon odpalamy inpa wybieramy model w moim przypadku e 46 (jesli w waszej inpa nie ma e46 wybierzcie e81,e82,e88 czyli bmw seria 1 )
1 .wybieramy silnik
2 .wybieramy model silnika (w moim przypadku dde 5.0 for m47 ,musicie znac swoj model silnika jesli korzystacie z wersji bez e 46 bmw 1 ma te same kody wybieramy nasz np dde5.0 m57 pisze version do not match malfunction possible klikamy ok)
3. wybieramy ``activate``( u mnie jest pod f5 u was moze byc inaczej )
4. wybieramy ``ews``
5. wybieramy ``reset`` wyskakoje in progres klikamy ok
6.wracamy do glownego menu czyli ; back ,back,back ;zamykamy inpa wylaczamy zaplon wyjmujemy nasze zlacze obd z gnazda przekrecamy zaplon i odpalamy ...a autko odpala :)) (WAZNE !!! zeby zrobic to w dokladnie w tej kolejnosci i nie wylaczac zaplonu ani nie wypinac obd wczesniej niz opisalem poniewaz EWS nie zresetoje sie )
po udanum zabiegu podlaczamy sie jeszce raz kasojemy blad i juz po wszystki czytamy jeszcze raz no ,,fault codes found,,,, zrobione odpala i nie ma bledow :))

Opublikowano

Dzięki za odpowiedzi. Ogólnie lipa, że nie mogę się połączyć. e70 nie mogę w ogóle w Inpie wybrać. Ale klikam np w e60. Wybieram silnik m57TU2 itp ale niestety wyskakuja błędy lub coś w stylu module not responde... Pomożecie abym skomunikował się z e70 ?? silnik to 3.0d czyli już n57 zamiast m57 ?? Pomożecie jak wgrać "sterowniki" w Inpie do tego silnika ??

I

Okazało się, że silnik w e70 to m57N2. Ale tak czy siak nie mogę się z nim połączyć. Jak i z żadnym modułem. Po prostu moja Inpa nie widzi e70

II

Dzisiaj podjechał znajomy ze stacji kontroli pojazdow z kompem za 12tys. Pod maszyne sie podpial i wyskoczyla mu blokada antykradziezowa. Nikt nie ma pojecia jak to odblokowac....

Opublikowano
U mnie jak padl aku do konca jak alternator umarl to nie bylo zadnego problemu , po wymianie alternatora ladowanie aku i hula .

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Opublikowano
Okazało się, że padł immob. Auto odpaliło. Fachowiec zadzwonił do ASO, przesłali mi numer immob i cała operacja trwała 3min. Całkowity koszt 400zł. Drogo ? tanio ? fachowo ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.