Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moj problem jest nastepujacy posiadam BMW 525 d od roku , od jakiegos tygodnia mam problemy z odpaleniem auta, a mianowice rozrusznik kreci jak glupi ale trzeba chwile przytrzymac na rozruszniku zeby bunia odppalila, nie ma roznicy czy na zimnym czy na cieplym. Bylem tez dzis na kompie i nie pokazalo zadnego bledu, wiec prosze o pomoc a jesli jest juz taki temat to przepraszam ale nie moglem znalezc takiego przypadku w watkach, i prosze o wskazanie tematu lub jakies podowiedzi od czego zaczac sprawdzenie co moze byc przyczyna??

Opublikowano
dzieki za odp ale na kompie kolega sprawdzal i wszystko jest w porzadku, na jakiej progowej??

Czytał błędy tylko na postoju? Odp bo tak będzie łatwiej co robił z autem jak komp był podłączony.

Opublikowano

Jesli czujesz, ze przy kreceniu łapie, ale musisz jeszcze potrzymać kręcenie, bo inaczej zdechnie, to na 90% któryś wtrysk idzie w przelew.

Test przelewowy do wykonania

Opublikowano

Jak masz problem z odpaleniem auta to przed następną próbą postukaj trochę nogami w podłogę jak siedzisz za kierownicą. Jeśli po takiej "kuracji" odpali to na 99% kończy Ci się pompka progowa. Na postoju powinna dawać ciśnienie 4,0-4,1 jednostki (zdaje się mbar). Pod obciążeniem nie powinna spadać niżej niż 3,7-3,8.

W INPa wybierasz swój silnik/model auta ---> DDE 4.0 ---> Live data ---> Analog Values 1 ---> Pre-supply Pressure (tu powinny być te wymienione wyżej wartości).

Pzdr.

Opublikowano
juz wszystko wiadomo mechanik podlaczyl bezposrednio pod wtryski dziwne urzadzenie skladajace sie z takich rurek i wezykow i wyszlo ze na makasa jest rozwalony 3 wtrysk a 6 juz sie tez rozwala
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
mam pytanie czy w modelach 525d wytryski common rail sa rozbieralne i dajace sie regenerowac czy nierozbieralne i trzeba kupowac caly nowy wtrysk?
Opublikowano

Nie jestem specem, nie znam się, ale sam jakiś czas temu dzwoniłem się dowiadywać i wszystko elegancko mi powiedzieli, po samym podaniu modelu samochodu, kodzie silnika i roku produkcji. Dzwoniłem w te dwa miejsca, pierwsze z brzegu wyniki z google:

 

http://e39.regeneracja-bmw.wtryskiwacz.com/bmw-e39.html

http://www.wtryskiwacz-naprawa.pl/naprawa-wtryskiwaczy.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.