Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak. Całość (sprężyny z montażem) powinna kosztować max 1200 zł.

 

m.

 

I wtedy działa normalnie system adaptacyjnego zaiweszenia? Nie ma żadnych błędów?

 

Zacne auto, mi brakuje jednej rzeczy bez której bym nie mogł żyć mianowicie tempomatu,nie wyobrażam sobie wyjazdu na urlop i wciskania gazu w te i wewte za 250 tyś.zł,ale to już kto co lubi ;) Autko piękne,dodatki performance mega.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No właśnie co z adaptacyjnym?

 

@bolekh, dzieki. Co do tempomatu to jest w standardzie przy silniku 428i wiec jest na pokladzie. Ja tez sobie nie wyobrażam bez :) byl nawet pomysl na aktywny, ale szybko sie z niego wyleczylem ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wyobrażam sobie, żeby sprężyny wpływały na elektronikę zawieszenia... Miałem w poprzednim aucie takie same sprężyny i działało wszystko ok - Opel Insignia z adaptacją w wydaniu Generał Motors mega utwardzenie, kanapa i coś pomiędzy). Mam w obecnym aucie, gdzie jest pasywne (bez regulacji nastawów). I działa genialnie.

 

Na forach zagranicznych nie znalazłem informacji o tym, aby sprężyny powodowały występowanie błędów w zawieszeniu

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano

Dodam coś od siebie autko super też bym obniżył a w kwesti tempomatu to nie takie oczywiste w mojej 2 za 246 tyś niema w standarcie

tempomatu i jakiś matoł który te auto konfigurował nie dodał tempomatu (auto kupiłem na demo) także jestem tym zawiedziony

bo w mojej poprzedniej 318 d tempomat był :wink:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Dodam coś od siebie autko super też bym obniżył a w kwesti tempomatu to nie takie oczywiste w mojej 2 za 246 tyś niema w standarcie

tempomatu i jakiś matoł który te auto konfigurował nie dodał tempomatu (auto kupiłem na demo) także jestem tym zawiedziony

bo w mojej poprzedniej 318 d tempomat był :wink:

:shock: Gotów jestem uwierzyć, że to żart.

A pisząc na poważnie, nie jest to kwestia jedynie softu? Na mój amatorski rozum wydaje się, że w tak zaawansowanym technologicznie samochodzie nie powinno to iść po jakiś oddzielnych kablach.

A 4GC bardzo fajne :D

Opublikowano

A to przepraszam nie widziałem ze 2.8i ma tempomat w standardzie ,super.To chyba autko marzenie wszystko ma co i ja bym wybrał.

BTW Znajomy ma f30 320d x drive na merynosach head up absolutny full i nie ma tempomatu,ktoś sobie tak skonfigurował :) jemu w salonie mówili ok 3900zł za montaż zwykłego regulatora hamowania i 9 tyś.zł za aktywny.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

tempomat to jak s.x oglądany przez szybę... NIGDY nie skorzystałem. Nie umiałbym wysiedzieć w samochodzie, gdyby moja rola zredukowałaby się do trzymania kierownicy...

 

no comprendo... :oops:

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
tempomat to jak s.x oglądany przez szybę... NIGDY nie skorzystałem. Nie umiałbym wysiedzieć w samochodzie, gdyby moja rola zredukowałaby się do trzymania kierownicy...

 

no comprendo... :oops:

To chyba jeszcze nie robiłeś autem jednym ciągiem tras powyżej 1000km :) Po autostradach.

 

A z drugiej strony, aktwyny tempomat + ostrzeganie o zmianie pasa = można przysypiać za kierownicą bezpiecznie ;]

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tempomat to jak s.x oglądany przez szybę... NIGDY nie skorzystałem. Nie umiałbym wysiedzieć w samochodzie, gdyby moja rola zredukowałaby się do trzymania kierownicy...

 

no comprendo... :oops:

To chyba jeszcze nie robiłeś autem jednym ciągiem tras powyżej 1000km :) Po autostradach.

 

A z drugiej strony, aktwyny tempomat + ostrzeganie o zmianie pasa = można przysypiać za kierownicą bezpiecznie ;]

 

Oj, robiłem wielokrotnie (w Dojczlandzie, Francji, Włoszech, trochę się najeździłem)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

  • Moderatorzy
Opublikowano
No to dziwie Ci sie, nawet zwykły tempomat z funkcja hamowania po kilkuset kilometrach obsługuje sie przyjemniej niż pedal gazu. Wszystko sterowane z kierownicy która i tak musisz trzymać a nogi odpoczywają..
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
my tu pitu pitu o tempomatach, a pytanie ważne brzmi: "Kiedy autor wątku zdecyduje się obniżyć auto i wrzuci foty?" :)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Opublikowano
Może kiedys ;) obecnie cieszę sie tym jak wygląda obecnie :) jak sie zacznie powoli nudzić lub mniej podobać to dopiero wtedy wpadną fedry...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no i dobrze, niech się nacieszy, dojrzeje :)

Pierwszy SUV... pierwsze V8...

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.