Skocz do zawartości

Azurite Black F10 535xd M '15


F1le

Rekomendowane odpowiedzi

150 N to znacznie ponad normę bmw (30N) , ale na rynku normalnie spotykana wartość. Ja mam problemy już poniżej 100.

Pan z Pirelli mi powiedział, że jak hunter pokazuje 100, 120 to to jest pikuś :duh: wyników swoich pomiarów nie ujawniają tylko Ci powiedzą, że jest ok.

 

Może być jeszcze taka sprawa, że jak trochę pośmigasz - rozgrzejesz oponki, a później postawisz autko na nockę, to rano już nie będzie 20N na tych lepszych oponkach tylko 150. Przypilnuj też na jakim ciśnieniu badają opony! Często przyjmuje się, że powinno się badać przy 2,1- o ile pamiętam, ale to bzdura. Powinno się badać przy takim ciśnieniu, na jakim masz jeździć.

Kiedyś badali mi przy 2,1 - 30N, następnie przy 2,8 (tyłem mam mieć u siebie) wyszło 90N.

 

Trzymam kciuki, oby Ci się udało. Być może dużo zależy od dealera, może z Continentalem BMW lepiej żyje. W Bawarii w Katowicach z każdym drobiazgiem napotyka się na ścianę :mad2:

 

Dobrze znac norme. Bo ja mam 1x150N, 1x135N, 1x65N i 1x20N - tak wyglada moj komplet zimówek :/

Niestety dowiedzialem się, że jedna letnia też ma 1x90N

 

To jakas masakra...

 

Co do Continentala to 2 dealerow mi powiedzialo, ze Continental jest spoko, a Pirelli - No comment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mnie conti spławiło, jak już wspomniałem, i to z takimi taniutkimi oponkami 195/65/15 ts850. Dostałem pismo od aso, od vw Polska i od Bomy - lokalnego dystrybutora. Mam wrażenie, że nikt nie badał tej opony, tylko walą pismo odmowne z automatu.

Z tą normą to jest namieszane bo bmw teraz chce mieć aż trzy harmoniczne. Te huntery dają wydruki z obrazkami zielono, żółto, czerwono to już kaplica. Powinna tam być dopuszczona norma ujęta. Nie ździwię się, jak dealer będzie to ukrywał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie conti spławiło, jak już wspomniałem, i to z takimi taniutkimi oponkami 195/65/15 ts850. Dostałem pismo od aso, od vw Polska i od Bomy - lokalnego dystrybutora. Mam wrażenie, że nikt nie badał tej opony, tylko walą pismo odmowne z automatu.

Z tą normą to jest namieszane bo bmw teraz chce mieć aż trzy harmoniczne. Te huntery dają wydruki z obrazkami zielono, żółto, czerwono to już kaplica. Powinna tam być dopuszczona norma ujęta. Nie ździwię się, jak dealer będzie to ukrywał.

 

I chyba jest... "Limit : 20N" - no zobaczymy jutro, bo jade na wymiane tych kolek... (A nie sorry - nie ma)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Trzymam kciuki, oby Ci się udało. Być może dużo zależy od dealera, może z Continentalem BMW lepiej żyje. W Bawarii w Katowicach z każdym drobiazgiem napotyka się na ścianę :mad2:

 

Udalo sie w 80%. Conti uznalo 100% swojej winy, choc nie rozumiem polityki... Fakt, ze kola kupowalem w Czestochowie (nie Warszawie), ale przemieszczam sie miedzy tymi 2ma miejscami ale na razie nie wybieram sie do Czestochowy, wiec poprosilem Inchcape, zeby wzial na bary takie gowno i wzieli i wyszlo. Conti owszem nie wymieni mi opon, ale uznaje w 100% gwarancje i wycienia to na 850zl opone, ale Inchcape chetnie by kupil za tyle te opony, ale nie maja takiej ceny nawet z hurtowni za tyle, wiec dostalem telefon, ze albo biore 2 opony majac na uwadze, ze dostane 1700zl, ale Inchape z 0 marza jest w stanie je miec za 2000zl, albo walczymy dalej. Poniewaz mialem juz dosc (gdyby Inchape sprzedawalby te kola, to wiadomo, ze bym korzystal z prawa konsumenckiego i bym im rzucil w twarz tymi kolami, a do czestochowy jechac mi sie po to specjalnie nie chce) zaplacilem te 300zl i mam 2 nowe opony, choc calosc trwala 4tyg (dzieki, ze snieg nie spadl) i wszystko jest OK i nic nie wali bije itp.

 

Jakas dziwna ta procedura. Niby uznaja ale nie uznaja, a ja juz mialem dosc tego zamieszania.

 

Natomiast juz wiem, ze letnie pirelli tez jedna wali i ma 90N bicia, noz kur.a co jest z tymi oponami :mad2: :cry2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam,

 

Ładna furka, super konfiguracja.

 

Co do jednego mam obiekcje:

 

2/ Soft-close - nie jestem starym dziadem i umiem zamknąć jeszcze drzwi

 

Latam na codzień zarówno swoją 535i jak i 535d właśnie z soft-closem - i powiem, że to nie jest rzecz dla starych dziadów :) Dodaje to naprawdę super klasy dla auta - to zdanie nie tylko moje ale i wielu innych moto-maniaków :) To taka wisienka na torcie, drzwi dociągasz delikatnie a zamykają się same - taka subtelność jednym słowem, ale też i choroba, nie każdy to zrozumie ;)

 

Bezawaryjności życzę.

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Latam na codzień zarówno swoją 535i jak i 535d właśnie z soft-closem - i powiem, że to nie jest rzecz dla starych dziadów :) Dodaje to naprawdę super klasy dla auta - to zdanie nie tylko moje ale i wielu innych moto-maniaków :) To taka wisienka na torcie, drzwi dociągasz delikatnie a zamykają się same - taka subtelność jednym słowem, ale też i choroba, nie każdy to zrozumie ;)

Zgadzam się z Kolegą :cool2: Też tak to odczuwam, tylko nie potrafiłem tego opisać słowami. Teraz zrobiłeś to za mnie, dziękuję!

Jedyne czego można się obawiać przy soft close to przytrzaśnięcie palca, no i ewentualnie silniczki do popsucia się. Ale mi też pasuje ten gadżet, i chyba w następnym aucie też chciałbym go mieć.

Równie chętnie posłucham uzasadnienia Kolegi na pytanie przytoczone przez Krissa. Nadchodzi G30 i już teraz zastanawiam się powoli nad silnikiem. W związku z tym, że nie będzie już V8 ( nie licząc M-powera ) to wybór na pewno padnie na R6 - pytanie tylko diesel czy benzyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździsz F10 535i oraz 535d. Dlaczego prywatnie wybrałeś benzynę? Jak bys ogólnie te auta porównał?

 

Witam,

 

By nie śmiecić tutaj opisałem to obszerniej w swoim temacie, odpowiedziałem na Wasze pytania :) -> viewtopic.php?f=153&t=289097&p=2154605#p2154605

E60 535i 2009 M Sport / Schwarz 2 / Shadowline - touched by R-PERFORMANCE - gone

F10 535i 2013 M-sport / Schwarz 2 / Shadowline ++ by DYNOSOFT - his - gone

M3 E92 2012 Competition - gone

F10 535i M-sport LCI / Carbon Shwarz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2/ Soft-close - nie jestem starym dziadem i umiem zamknąć jeszcze drzwi

4/ Night-vision - dla mnie to istna głupota

Widzę, że co do SC już się parę osób wypowiedziało - ja osobiście mam to od 2010 w X6 i uważam za najgenialniejszy kompletnie nieprzydatny bajer :D Dzięki temu auto robi wrażenie premium. Jest tego jedna zaleta tak przy okazji - możesz zamknąć drzwi ruszając gwałtownie do przodu :)

 

Jeśli zaś chodzi o NV chyba się mocno mylisz :) Wiesz, że to jest załączone non stop i ostrzega przed zwierzętami na drodze, pieszymi czy rowerzystami? Działa również we mgle, zobacz sobie tutaj:

viewtopic.php?f=136&t=269506&start=465#p2123870

Oczywiście niespecjalnie się to przyda, jeśli jeździsz z parkingu podziemnego na drugi podziemny tylko po mieście. Podobnie jak diesel pod maską ;] No ale dlatego te auta można konfigurować, żeby każdy dobrał co mu potrzeba :)

 

Przy okazji, czy listwy te fortepianowe też dostałeś porysowane już z salonu a potem tylko gorzej, czy może je czymś zabezpieczyłeś specjalnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji, czy listwy te fortepianowe też dostałeś porysowane już z salonu a potem tylko gorzej, czy może je czymś zabezpieczyłeś specjalnie?

 

Nie zabezpieczalem, a listwy po odbiorze z salonu byly OK. Natomiast trzeba na nie chucac i dmuchac, zeby sie nie porysowaly. Najgorzej jest z panelem przy drazku zmiany biegow. Moze za jakis czas bedzie wymagalo to polerki (o ile sie da), ale po roku jazdy nie jest tak zle jak myslalem. Fakt, ze bardzo sie na to patrze, ale zalozylem, ze po 3-5 latach podejrzewam, ze czesc tych elementow trzeba bedzie po prostu wymienic na nowe.

 

Jeśli zaś chodzi o NV chyba się mocno mylisz :) Wiesz, że to jest załączone non stop i ostrzega przed zwierzętami na drodze, pieszymi czy rowerzystami? Działa również we mgle, zobacz sobie tutaj:

viewtopic.php?f=136&t=269506&start=465#p2123870

Oczywiście niespecjalnie się to przyda, jeśli jeździsz z parkingu podziemnego na drugi podziemny tylko po mieście. Podobnie jak diesel pod maską ;]

 

Jezdze w 90% w dzien po glownych drogach albo autostradzie, wiec jest mi to zbedne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno najmocniejszą "cywilną" benzyną będzie 540i R6 z około 350KM. V8 ma być tylko M5, może jeszcze jakiś M550i zrobią czy coś w tym stylu... Kto wie.

Niemożliwe, nie zrezygnują ze zwykłego 550i ze względu na Stany, Chiny i Rosję, a zawsze muszą dać kilka koni więcej niż w poprzedniej wersji. Z 3l. nie wycisną ~450KM, najpewniej zostanie to co jest teraz w nowej 7er czyli v8 440-460KM. Akurat będzie FL 7er i podniosą moc do 460.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W USA króluje made in Japan i GM. F10 widać na drogach, ale jest widokiem egzotycznym. Podstawa to 6 cylindrów, ale 4 też dają radę, wyłącznie benzyna. Jeżeli wierzyć oznaczeniom :) to 550 łatwo nie jest znaleźć, więcej widziałem emek. Może nie odwiedzałem odpowiednich miejsc :?:

Tak praktycznie, nie teoretycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W USA króluje made in Japan i GM. F10 widać na drogach, ale jest widokiem egzotycznym. Podstawa to 6 cylindrów, ale 4 też dają radę, wyłącznie benzyna. Jeżeli wierzyć oznaczeniom :) to 550 łatwo nie jest znaleźć, więcej widziałem emek. Może nie odwiedzałem odpowiednich miejsc :?:

Tak praktycznie, nie teoretycznie.

 

Pier.doly opowiadasz. Latam do USA. Ostatnio 3 tyg tam siedzialem jezdzac X5tka (jakosc jej wykonania w srodku w/g mnie mocno odbiega od tych europejskich na minus). Amerykanie kochaja BMW, Audi i Merce. To jest dla nich symbol luksusu, ale sa rozdarci wewnetrznie pomiędzy "patriotyzmem" ktory maja silnie zakorzeniony (GM, Ford itp sztrucle) vs "pragnienie" luksusu. Chcac pojechac do jakies knajpy zabladzilem w Miami i w bocznej uliczce trafilem na zlot Audi. Najwiekszym wyroznieniem byla niemiecka tablica z przodu (Floryda to stan gdzie mozesz z przodu sobie przyczepic co chcesz) wszystkie poobnizane i na ogromnych felgach. Nie zapominajmy, ze tam auta sa ok 30% tansze niz u nas a ich zarobki 5x takie jak u nas. F10tek jest duzo, ale tych 535i. Widok 550i byl rzadkoscia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Odswieżam temat bo naszło mnie na zmiany... Jestem o krok od zamówienia 20'' kól "464 M" oklejenia auto w/g wzoru 3M Satin Dark Grey oraz wrzucenia sprężyn H&R. Robię to w następującej kolejności :

 

1/ Felgi, które pewnie zamówię w przyszłym tygodniu, to 464 M. Poniżej foto, ale to auto ma sprężyny H&Ra...

 

http://imageshack.com/a/img924/8161/ZnILUF.jpg

 

2/ Sprężyny H&R - ten prześwit jest dość spory i przy 20'' felgach wygląda komicznie, niestety mam zjazd do garażu i tak myślę czy nie będzie za mocno, choć z drugiej strony miałem gwint w innym aucie z dość sporym obniżeniem i co najwyżej tłumikiem zawadzałem, więc podniosłem o 1cm i problem z głowy. Tu gwintu nie ma, w razie czego podnieść auta się nie da, stąd pytanie do tych co mają swoje F10/11 obniżone czy to -35mm to jest OK? Co na to EDC (które posiadam)? Co na to BMW w kwestiach gwarancji amortyzatorów (chociaż to retoryczne pytanie będzie :duh: ))?

 

3/ Oklejenie auta w/g 3M Satin Dark Grey. To już ostateczność, jestem ciekaw efektu z moim lakierem Azurite Black i 20'' i obniżenia. Niestety ale dostałem kamieniem w przedni zderzak i mam mały odprysk do podkładu co mnie doprowadza do szału, stąd pomysł oklejenia. Jakieś lakiery zaprawkowe BMW sprzedaje? Dopiero co robiłem przedni zderzak, bo okazało się, że chyba auto miało szkodę transportową i zszedł mi po prostu warstwami lakier z przedniego zderzaka, pomalowałem u dobrego lakiernika, 2tyg później leciałem autostradą i pewnie dostałem kamieniem i mam k%%%a odprysk :(

 

http://imageshack.com/a/img924/3598/bziQZa.jpg

 

4/ Czy ktoś przerabiał końcówki wydechów na wersję 550i albo M550d? Tak myślę czy sobie przodu i tyłu z Vorsteinera nie walnąć, ale tam tył jest zrobiony pod trapezoidalne końcówki wydechów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz założysz nowe felgi to się pochwal - wrzuć fotę :)

ja mam 20'' i jezdzi sie o dziwo bardzo dobrze. Niestety prześwit pozostaje bez zmian chyba ze wrzucisz wiekszy profil na oponie. Ja oponki wrzuciłem dunlopy zgodnie ze specyfikacją co bmw wrzuca..

Daniel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Jak juz założysz nowe felgi to się pochwal - wrzuć fotę :)

ja mam 20'' i jezdzi sie o dziwo bardzo dobrze. Niestety prześwit pozostaje bez zmian chyba ze wrzucisz wiekszy profil na oponie. Ja oponki wrzuciłem dunlopy zgodnie ze specyfikacją co bmw wrzuca..

 

Zawsze można obniżyć auto, pewnie bym to zrobił gdybym nie miał amortyzatorów z EDC...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Kiedyś widziałem sprężyny eibacha które pasują do edc. Ono tak naprawdę zmienia tylko charakterystykę amortyzatorow wiec przy jakimś małym obniżeniu typu -25 mm nic nie powinno sie dziać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tu raczej chodzi o kwestie gwarancji. Żaden serwis nie wymieni mi amortyzatorów widząc nieoryginalne sprężyny.

 

Swoją drogą dziś robiłem geometrię i przód trochę się rozjechał i lekko "starł" mi opony ale w porę zareagowałem. Ile przejeżdżacie na komplecie opon w x-drivie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.