Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Oczywiscie ze to nie jest normalne.Mamy tu do czynienia z M40 wiec nie ma sie co dziwic :lol: Pierwsze co to sprawdzilbym(pewnie do wymiany)caly rozrzad z popychaczami,walkiem itd.W M40 usterki i zuzycie rozrzadu jest tak powszechne ze w zasadzie raczej napewno bedzie o to chodzilo.Niestety wymiana calego rozrzadu to wydatek okolo 1500zl :cry:
Opublikowano
Rozrząd, olej i wszystkie filtry są wymienione więc to raczej nie to. Słyszałem opinieże ten silnik tak ma ale nie jestem pewnien.
Opublikowano
rozrzad tzn. komplet czy tylko pasek ?

 

tzn walek rozrzadu i popychacze :)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
Rozrząd, olej i wszystkie filtry są wymienione więc to raczej nie to. Słyszałem opinieże ten silnik tak ma ale nie jestem pewnien.

 

kolego do wymiany masz wałek, dzwigienki, popychacze te pierdułki , to o nie chodzi :cool2: powodzenia.

BMW 318i E30
Opublikowano
Czesc mozesz tez przeczyścic popychacze. U mnie tez do czasu az sie silnik calkowicie nie zagrzał strasznie tlukł się rozrząd. Więc wyciągnałem wszystkie popychacze rozebrałem je na czynniki pierwsze i wszystko przeczyściłem dokładnie WD 40 i poskładałem. Potem przy wkładaniu do silnika ustawiłem tak popychacze żeby kanał olejowy przy popychaczu i w silniku był naprzeciw siebie. O dziwo od tamtej pory jakieś 2 tyg nawet po 2 dniach stania rano popychacze nie tłuką sie nawet chwile. Myśle że to rozwiązanie chwilowe ale działa.
Opublikowano
ten silnik tak ma nie przejmuj sie ja mam glowice bo calkowitym remoncie zalana olejem castrol magnatec i chwile poodpaleniu chodzi troche jak diesel nic sie tam nie tlucze po prostu taki ma dzwiek przejade kawalek i jest ok.
Opublikowano (edytowane)
Całkowity remont tzn. jakie elementy wymieniałeś ? gniazda zaworowe też robiłeś ? a te klepanie jak diesel jest głośno słyszalne ? jaki masz silnik bo słyszałem, że w głowicach od silników 1,8 nie można robić gniazd zaworowych. Edytowane przez Mrówa

Mrówa


Harce na gitarce oraz speed

Opublikowano
No nic, dzięki wszystkim, byłem dziś w serwisie, twierdzą że to te "popychacze" 8 * 45 pln + robota, cóż jak mus to mus :-(
Opublikowano
Oczywiscie ze to nie jest normalne.Mamy tu do czynienia z M40 wiec nie ma sie co dziwic :lol: Pierwsze co to sprawdzilbym(pewnie do wymiany)caly rozrzad z popychaczami,walkiem itd.W M40 usterki i zuzycie rozrzadu jest tak powszechne ze w zasadzie raczej napewno bedzie o to chodzilo.Niestety wymiana calego rozrzadu to wydatek okolo 1500zl :cry:

 

 

Witam

Ja mam 316i z 93 i tak samo dziala bylem w servisie bmw i uslyszalem ze ten silnik tak ma dopuki sie nie nagrzeje i tak jest..

pozdrawiam ciasto21

BMW - marka stworzona dla radosci z jazdy

Bardzo Madry Wybor

Opublikowano
Ja mialem wymieniane wszystko walek dzwigienki, popychacze pastylki pasek, rolki, olej nie chodzi o to ze cos klepie tylko silnik ma taki dzwiek dopoki sie nie nagrzeje i na pewno nie jest to spowodowane zuzyciem on tak po prostu ma i nie ma sie czym martwic chyba ze po odpaleniu cos klepie to inna sprawa.
Opublikowano
Ja mialem wymieniane wszystko walek dzwigienki, popychacze pastylki pasek, rolki, olej nie chodzi o to ze cos klepie tylko silnik ma taki dzwiek dopoki sie nie nagrzeje i na pewno nie jest to spowodowane zuzyciem on tak po prostu ma i nie ma sie czym martwic chyba ze po odpaleniu cos klepie to inna sprawa.

 

ok rozumiem a olej jakiej lepkości masz zalany obecnie 5w40 czy 10w40 ?

 

 

 

jezeli bedziesz robil remont glowicy proponuje zrobic na czesciach z motoru M43 przykład http://www.silverpassion.de/pix/bilder/motorumbau/motorumbaueng.htm

 

ciekawa modyfikacja - ciekawo czy niema jakiś problemów z uzytkowaniem auta na tej modyfikacji

Mrówa


Harce na gitarce oraz speed

Opublikowano
mialem ten sam problem u siebie,zaczal chodzic jak diesel po jakims czasie zapaliła sie kontrolka od oleju-słabie ciśnienie.Mechanicy twierdzili jednomyślnie zarżniety silnik.Naprawa sie nie opłaca lepiej kupić nowy silnik min. 1.8i
Opublikowano
Ja mialem wymieniane wszystko walek dzwigienki, popychacze pastylki pasek, rolki, olej nie chodzi o to ze cos klepie tylko silnik ma taki dzwiek dopoki sie nie nagrzeje i na pewno nie jest to spowodowane zuzyciem on tak po prostu ma i nie ma sie czym martwic chyba ze po odpaleniu cos klepie to inna sprawa.

 

ok rozumiem a olej jakiej lepkości masz zalany obecnie 5w40 czy 10w40 ?

 

 

 

jezeli bedziesz robil remont glowicy proponuje zrobic na czesciach z motoru M43 przykład http://www.silverpassion.de/pix/bilder/motorumbau/motorumbaueng.htm

 

ciekawa modyfikacja - ciekawo czy niema jakiś problemów z uzytkowaniem auta na tej modyfikacji

 

znalazlem to na forum germany :mrgreen: koniki sa z m43 reszta zostaje z m40 :8)

518i LPG - wersja poscigowa :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.