Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Mam oryginalne xenony lecz poprzedni właściciel coś majstrował przy prawej przetwornicy ponieważ jest zamocowana na plastikowych opaskach. Nie wiem co tam majstrował ale czasami właśnie w po tej stronie xenon nie świeci i muszę parę razy wyłączyć i załączyć światła by odpalił. Jakaś rada co może być przyczyną? Dodam że założył też ringi i w prawej lampie jeden nie świeci. Edytowane przez nakano
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sam sobie odpowiedziałeś.

 

Możesz amienić przetwornicę miejscami i jak będzie się utrzymywać efekt na drugiej lampie to masz winowajcę.

Jeszcze pytanie jakie masz żarniki? Jak firma krzak to też może mieć problem przetwornica, żeby wydolić na rozruch.

 

Ringi to inna bajka, mają oddzielne zasilanie, pewnie poprostu się przepalił z przyczyn niezależnych od ksenonu...

Sprawdź jeszcze czy masz dekiel gumowy na lampie szczelny.

 

Popraw temat!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W taki sposób umiera przetwornica.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Przede wszystkim to odpowiedz na pytanie jakiej firmy (czy w ogóle jest jakaś nazwa) masz żarniki ksenonowe. Najczęściej winowajcą problemów z odpaleniem ksenonów jest kiepskiej jakości żarnik. Jeśli żarniki masz oryginały (masz taką pewność na 100%) to wtedy winy szukałbym w przetwornicy.

Pzdr.

Opublikowano

100% oryginał i już jest ok:) na chwilę obecną przynajmniej. zamieniłem przetwornice miejscami i problem zniknął. może gdzieś coś nie stykało jak powinno?!

dziękuję z odpowiedzi i mam nadzieję że będzie ok:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli pada przetwornica to w ekspresowym tempie zabija palnik.

Podmiana to niszczenie drugiej sztuki.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

a czy przyczyna może być inna niż przetwornica? ponieważ problem powrócił:( co dziwne nadal dotyczy głównie prawego żarnik, raz też nie odpalił lewy.

Przez parę dni było OK a teraz tak jakby wracało do stanu z przed zamiany.

Opublikowano
problemy były z prawym nie lewym. czyli wadliwa przetwornica uszkodziła żarnik i dlatego nie odpala i do wymiany komplet?
Opublikowano
No pomyśl logicznie kolego... skoro padał Ci jeden i po wymianie przetwornicy padł Ci drugi żarnik, to co może być przyczyną?
Opublikowano
ok a coś takiego jak czujnik poziomu świateł który jest podłączony do zawieszenia a w moim przypadku (co wczoraj odkryłem) nie jest podłączony (odcięty kabel od wtyczki i ułamana dźwignia) może sprawiać problemy?
Opublikowano

Czujnik położenia świateł jedynie nie będzie podnosił / opuszczał świateł jak masz załadowane / rozładowane auto. Nie ma nic do samego świecenia świateł / palników.

Pzdr.

Opublikowano
witam sury że się dopinam ale mam krótkie pytanko,jakie żarniki najlepiej zastosować do e39 530d z 2002 r.?
Opublikowano
rozmawiałem z poprzednim właścicielem i powiedział że czasami nie odpalał lewy jak i prawy czyli wykluczam uszkodzenie lewego poprzez zamianę przetwornic. I parę dni temu jak pogoda zrobiła się paskudna nie odpaliły oba. czy temp, matowe szkła(plastiki), wilgoć może mieć wpływ?
Opublikowano

No skoro wykluczasz tak oczywisty powód, to może pociągnij sobie nowe przewody, żarniki, włącznik, siłowniki na zwierciadłach, klosze i jeszcze spryskiwacze? Tylko pamiętaj nie wymieniać przetwornic, bo to powód przerywania jedynie w 99% przypadków :mad2: .

 

Hmm... no co może oddziaływać wilgoć w komorze silnika... pomyślmy... szkoda, że wykluczyłeś przetwornice, bo by całkiem pasowało, co?

 

Co do padania w pierwszej kolejności żarnika, to najpierw zmienia barwę na zielonkawą, potem fioletową, a potem trup. Trudno tego nie zauwazyć.

 

Co do tego jaki żarnik kupić:

Pierwszy raz w życiu popełnie świętokradztwo i napiszę, że musiałem kupić na gwałt jakiś żarnik - kupiłem jakiegoś chinola za 40zł i palił mi rok czasu do sprzedaży. Z tego co wiem, pali do dzisiaj bez problemu. Barwa światła, jasność, odpalanie to samo co oryginał.

 

Kupowane na mjr Słabego w Gdańsku.

Opublikowano
No skoro wykluczasz tak oczywisty powód, to może pociągnij sobie nowe przewody, żarniki, włącznik, siłowniki na zwierciadłach, klosze i jeszcze spryskiwacze? Tylko pamiętaj nie wymieniać przetwornic, bo to powód przerywania jedynie w 99% przypadków :mad2: .

 

Hmm... no co może oddziaływać wilgoć w komorze silnika... pomyślmy... szkoda, że wykluczyłeś przetwornice, bo by całkiem pasowało, co?

 

Co do padania w pierwszej kolejności żarnika, to najpierw zmienia barwę na zielonkawą, potem fioletową, a potem trup. Trudno tego nie zauwazyć.

 

Co do tego jaki żarnik kupić:

Pierwszy raz w życiu popełnie świętokradztwo i napiszę, że musiałem kupić na gwałt jakiś żarnik - kupiłem jakiegoś chinola za 40zł i palił mi rok czasu do sprzedaży. Z tego co wiem, pali do dzisiaj bez problemu. Barwa światła, jasność, odpalanie to samo co oryginał.

 

Kupowane na mjr Słabego w Gdańsku.

 

Uhm czyli mam uszkodzone dwa żarniki i dwie wadliwe przetwornice, 99% do wymiany Tak??? Dziwne bo żarniki jakoś barwy nie zmieniły co dziwniejsze od ponad tygodnia wszystko dział a bez problemu, nawet raz nie zdarzyło się by nie odpaliły co wcześniej miało miejsce codziennie.

Proszę nie wypowiadaj się już w tym temacie, rad takich pseudo fachowców nie potrzebuję, powtarzasz jak papuga jedno i to samo co gdzieś usłyszałeś i nic sensownego nie potrafisz doradzić, pewnie przez to walenie głową w ścianę :clap:

 

Masz ty swoje chińskie żarniki

 

Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

Opublikowano

Kolego,

 

nie będę z Tobą dyskutował. Skoro wiesz jak objawia się padający żarnik i że to nie jest przetwornica, to podjedź do serwisu, zapłać pełną stawkę i nie zaśmiecaj forum.

 

Pozdrowił,

 

szerokości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.