Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Panowie standardowe pytanie co sądzicie o tym egzemplarzu? Czy vin jest zgodny?

Malowane 2 elementy, reszta ori bez rdzy, mechanicznie niby też ok, przebieg ma być udokumentowany ks. serwisową.

http://allegro.pl/bmw-e39-525i-193-km-m-pakiet-full-ze-szwajcarii-i5193123819.html

 

VIN: WBADT41020GY20292

Type code: DT41

Model: 525I (EUR)

E-F-R series: E39

Series: 5

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: M54

Displacement: 2.50

Power: 141 (192 hp)

Drive: HECK

Transmission: AUT

Paint code: 303 - COSMOSSCHWARZ METALLIC

Upholstery code: G3AT - STOFF HEADLINE/A

Prod.date: 2000-09-07

S169 EU3 exhaust emissions standard

S202 Steptronic

S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC

S249 Multifunction f steering wheel

S263 LA wheels with mixed tyres

P337 M Sports package

S339 Shadow-Line

S354 Green windscreen, green shade band

S423 Floor mats, velours

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S434 Interior surface aluminium

S441 Smoker package

S464 Ski bag

S465 Through-loading system

S473 Armrest front

S481 Sports seat

S500 Headl.washer system/intensive cleaning

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S548 Kilometre speedo

S661 Radio BMW Business (C43)

S694 Provisions for BMW 6 CD changer

S705 M sports suspension II

S710 M sports steering wheel, multifunction

S715 M Aerodynamics package

S775 Headlining anthracite

S785 White direction indicator lights

S818 Battery master switch

S855 Language version, Italian

S863 Dealer List Europe

S884 Operating instructions, Italian

S915 Omission of outer-skin preservation

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Fury z Radomia trzeba dokładnie sprawdzać, zagłębie szrotu, ale ten dość przyzwoicie wygląda, przynajmniej na zdjęciach, więc podjerzliwość x2 :D .

Przebiegu w ASO nie sprawdzisz, bo to Szwajcar. Weź wypisy z książki serwisowej, zadzwoń do warsztatu gdzie była robiona i powinni Ci powiedzieć czy się zgadza z tym co jest napisane. W Szwajcarii lepiej po niemiecku, ale jak coś to większość po angielku też się porozumiewa.

 

Jak będzie ok, to do dokładnego sprawdzenia, najlepiej poza Radom, albo pojedź z kimś kumatym, bo tam nikt nic złego na temat samochodu nie powie, pół miasta z handlu żyje.

Opublikowano
Ja zawsze proponuję kontakt z ostatnimi serwisami z KS. Tylko jedna osoba skorzystała (przynajmniej oficjalnie) i napisała na forum.... auto nieznane, nigdy pod tymi adresami nie serwisowane :shock: więc może warto spróbować.
Opublikowano
2 tyg temu ogladałem w tym komisie inne e39 530iAT '02,ta stała na placu z innymi,moge tylko powiedziec tyle ze w tym touringu byly stare opony i malowany przedni prawy błotnik,poza tym nie bylo sie do czego czepić,ciężko bylo cokolwiek dojrzec pod grubą warstwą kurzu ponieważ komis jest tuż przy ulicy,ale nie podejrzewam żeby koles sprowadzał "przystanki",auta raczej zadbane,relacja z oględzin jest na sporcie

"TAKI EGZĘPLARZ TO PRAWDZIWY UNIKAT A STAN POWALA NA KOLANA !!!" :lol:

nie wróż ze szklanej kuli http://emotikona.pl/emotikony/pic/027.gif

Opublikowano
Czy ktos z Radomia moglby podleciec obejrzec auto? Kolega prosi. Najwazniejsze sa buda, skrzynia i silnik.

 

A co w aucie jest jeszcze oprocz tego co wymieniłeś :mrgreen:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.
Opublikowano
Oglądałem u tego sprzedawcy a4 b6 1.8t i generalnie zadbana technicznie, ale uderzona w tyłek była, może nie przekoszona, ale dzwonik był - oczywiście przez telefon, że nic nie malowanie. Nie wzięliśmy jej bo cena była zbyt wysoka, coś ok. 26-28 tys.
Opublikowano
No niestety jadziemy jutro na slepo :( Nie ma nikogo, kto by sie podjal. Najbardziej obawiamy sie automatu, bo zeby w miare dobrze go sprawdzic to najlepiej z godzine jezdzic po miescie i poza nim, a i tak bywa, ze wada nie zostanie wykryta.
Opublikowano
No niestety jadziemy jutro na slepo :( Nie ma nikogo, kto by sie podjal. Najbardziej obawiamy sie automatu, bo zeby w miare dobrze go sprawdzic to najlepiej z godzine jezdzic po miescie i poza nim, a i tak bywa, ze wada nie zostanie wykryta.

Nie czaję za bardzo.

Ostatnio sprzedawałeś e39 525iA z tego samego roku w super kolorze o 2 tyś. drożej.

Więc dlaczego kolega zamiast kupić od ciebie auto które jest na miejscu, jedzie w ciemno ze Szczecina do Radomia (600km).

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano (edytowane)
No niestety jadziemy jutro na slepo :( Nie ma nikogo, kto by sie podjal. Najbardziej obawiamy sie automatu, bo zeby w miare dobrze go sprawdzic to najlepiej z godzine jezdzic po miescie i poza nim, a i tak bywa, ze wada nie zostanie wykryta.

Nie czaję za bardzo.

Ostatnio sprzedawałeś e39 525iA z tego samego roku w super kolorze o 2 tyś. drożej.

Więc dlaczego kolega zamiast kupić od ciebie auto które jest na miejscu, jedzie w ciemno ze Szczecina do Radomia (600km).

 

 

No ja Ciebie tez nie czaję. Co Ty Rutkowski jesteś? Może nie każdy chce BMW z lpg i palącym się checkiem w M54.

Edytowane przez werner18
Opublikowano
O papierki tez jest lekka obawa. Padly pytania na jaka fakture sprzedaja to auto tzn na Vat 23% czy Vat-marza. Wyszlo, ze "chyba na 23% nie wiem", dalej pytanie o wlasciciela pojazdu wpisanego w szwajcarski dowod - odpowiedz - " wzialem go spod serwisu, ale chyba byla to prywatna osoba". Kolejne pytanie, czy VAT zostal oplacony - odpowiedz - "W Szwajcarii sa inne procedury i oplacenie akcyzy jest dokumentem potwierdzajacym zaplate VAT-u" :shock: WTF?
Opublikowano

wiesz, sama vat-marża to nie zUo, bo przecież zdecydowana większośc aut tak się sprzedaje - pytanie tylko właśnie o ewentualny wcześniejszy VAT; inna sprawa, że przy tak starym aucie to raczej tematu nie ma, bo firmy leasingowe nie bawią się w auta kilkunastoletnie - ale to tak tylko generalnie mówie

 

inna sprawa, że handlarz po prostu rżnie głupa, on wszystko doskonale wie i pamięta i kojarzy

 

opłacenie akcyzy nie ma NIC wspólnego z vatem i z czymkolwiek w ogóle innym poza akcyzą; akcyza to sprawa urzędu celnego, a vat 23% to sprawa urzędu skarbowego

Opublikowano
inna sprawa, że przy tak starym aucie to raczej tematu nie ma, bo firmy leasingowe nie bawią się w auta kilkunastoletnie - ale to tak tylko generalnie mówie

 

 

O tym samym pomyślałem. No a jeśli pokażą od razu, że wystawiają 23% to nie ma tematu. Ogólnie gość na każde pytanie odnośnie auta itd odpowiadał pewnie, ale jak zaczęły się pytania o papierki to eeee yyy... nie wiem... nie pamietam. Może jestem tylko przewrażliwiony :wink:

Opublikowano

A co mają procedury w Szwajcarii do procedur polskich. W tym przypadku akcyza, vat i od tej kupy jeszcze raz vat. Jeżeli auto wyprodukowane poza UE to oczywiście dochodzi cło. W Szwajcarii obowiązują takie same przepisy jak w całej UE chociaż w niej nie są, ale w 2006r przystąpili do strefy Schengen.

Werner, zadzwoń do tego cholernego serwisu, chyba że lubisz zwiedzać.

Z Radomia do Warszawy tylko 100km, więc zapraszam na zupę chmielową :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak zamierzacie lecieć ze Szczecina do Radomia w ciemno to od razu mogę Ci powiedzieć, że szkoda kasy na taką zabawę, tym bardziej jeśli koleś nie wie, nie zna się, nie pamięta, albo zjęć KS nie może zrobić bo 3minuty temu kamera w telefonie mu siadła.

Dostałeś chociaż foty z KS i dzwoniłeś do serwisu?

 

 

 

EDIT:

Tu masz trochę info o tym handlarzu:

http://bmw5er.pl/viewtopic.php?f=27&p=796299

Opublikowano (edytowane)

Nie nie robiliśmy tego. Aczkolwiek kolega nie przywiązuje większej wagi do przebiegu auta. Sam jeździ 528 z 400 tys na blacie i jest ok...

Ja zawsze dzwonię do szczecińskiego serwisu BMW, podaję VIN i nigdy nie mam problemu z odczytaniem kilku ostatnich wpisów.. ;) Jutro to zrobię jeszcze.

 

Dwóch forumowiczów z Radomia twierdzi, że ogląda auta które tam sprowadzają i niby są dobre a sam komis cieszy się dobrą opinią. Ile w tym prawdy to nie wiem.

Edytowane przez werner18

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.