Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Mam problem ze swoją bmką. Od kilku dni zauważyłem że nie przełącza mi auta na gaz.. Zawsze sie to działo przy ok 35 stopniach a teraz dochodzi do 110 i nic.. Dodatkowo zauważyłem że wentylator sie nie uruchamia.. Auto mi sie przegrzewa na postoju,podczas jazdy jest ok. Wróciłem dzisiaj do domu otwieram maske i leci para za silnikiem. Zjawisko nagrałem.Termostat był wymieniany.

Tata mówi żebym sie jej pozbył i golfa sobie kupił ale jakoś nie chce zostawiać tej marki..Pomoże ktoś?

https://youtu.be/_hK91hFms3E

Opublikowano

Para to pewnie płyn który leci na rozgrzany blok.

Usuń usterkę, nie jezdzij autem póki tego nie zrobisz

Gaz się nie przyłączył bo masz od tego zapowoetrzony układ i pewnie niski stan płynu. Dalsza jazda może uszkodzić silnik.

Opublikowano
Zdejmij filtr i podstawę to zobaczysz jak na takie pytanie trafnie odpowiedzieć? jest z tyłu króciec jest przewód od układu chłodzenia zespolony z przewodem odmy pofatyguj się trochę i popatrz
Opublikowano
płynu jest pełno,bo dolewam ale gdzie ta para leci,z którego miejsca..

A skąd mam wiedzieć? Takie pytanie to do ciebie jest. Co z tego że jest pełno płynu jak jest powietrze w układzie...

Opublikowano

Zobacz na schemat układu chłodzącego i pogrzeb. Jak nie ma zapachu spalin to para jest na 99% płynem chłodzącym. Szukaj miejsc gdzie masz biały nalot na wężach tak będzie najprościej.

Zobacz przy okazji na korek leju i bagnet czy przypadkiem nie ma płynu/masła na tym.

 

Masz zakaz jazdy do czasu usunięcia usterki bo inaczej silnik pójdzie do wymiany.

 

Co do twojego ojca to przekaż, może od razu passeratii?

Opublikowano

Woda leci z pod tego (oznaczone na niebiesko)

http://www.wrzucajtu.pl/wrz/aeba588f786127f669730a3614eb3579141.101.89.18779_1283873492.jpg

pewnie uszczelka padła. Dodatkowo wyrzuciłem termostat ii no właśnie. Gaz sie załącza ale przewód wychodzący od niego jest zimny i wentylator nie działa. Czyżby pompa?

Opublikowano

Ile razy mam mówić?

Wsadź termostat a jak jest uszkodzony to kup nowy.

Usuń wycieki

odpowietrz układ.

 

A potem dalej jak będzie coś nie tak to napisz.. nic więcej nikt ci nie pomoże. Samo auto się nie naprawi. To co napisałem musisz zrobić i tyle.

Opublikowano
No przez forum tym bardziej. Dlatego piszemy żebyś zrobił wyciek ODPOWIETRZYL układ i dopiero szukał problemu. Jak ma się załączyć wentylator i nie przegrzewac jeśli masz powietrze w układzie? Czujnik ci nie włączy wentylatora. Termostat wsadz na swoje miejsce. A nie piszesz o uszczelce czy pompie wody
Opublikowano

Tak to wygląda po zdemontowaniu,żałuje że tego wcześniej nie zrobiłem tylko jak przyszla uszczelka. Czy ta część nadaje sie do ponownego montażu? Wydaje mi sie że ma jakieś ubytki nie ma jak uszczelki założyć.

http://www.wrzucajtu.pl/wrz/cfab11a94d0b9e5409a8113aae78e893141.101.89.187DSC_0001.JPG

http://www.wrzucajtu.pl/wrz/eab35d4a8b0d2672d29721ee550ac070141.101.89.187DSC_0002.JPG

Opublikowano
Najlepiej to nowy króciec, chociaż wygląda że tam gdzie uszczelka go uszczelnia jest dobry , ale musisz go dobrze wyczyścić.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Dobra.Po zamontowaniu nowego nie ma już żadnego wycieku za silnikiem :D ale.. Przewód wychodzący z termostatu jest zimny,jedynie obudowa termostatu sie nagrzewa i wentylator w dalszym ciągu sie nie uruchamia. Termostat jest wyciągnięty. Pompa padła?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.