Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam otóż wczoraj postanowiłem wyczyścić DISE, sinik krokowy i przepustnice w aucie, po długich zmaganiach dobrałem się do silnika krokowego który był raczej czysty (lekka sadza) jak i przepustnicy. Wyczyściłem wszystko ładnie benzyną ekstrakcyjną i złożyłem z powrotem w całość .Po odpaleniu zauważyłem ,że auto lekko się przydławia przy dodawaniu gazu a podczas jazdy brakuje mu mocy na niskich obrotach i przyśpiesza szarpiąc , brak mocy na wysokich biegach przy niskich obrotach ,słabo przyśpiesza ,i teraz moje pytanie czy coś źle poskładałem? może popsułem ? chyba ,że źle założyłem jakiś wąż i jest nieszczelność w dolocie (lewe powietrze) jakieś porady?
Opublikowano
ja obstawiam jakąś nieszczelność bo wszystko działało przed wymianą tylko wolał bym wiedzieć przed rozbieraniem tego wszystkiego
Opublikowano

Czyściłem ja sprężonym powietrzem i benzyną ekstrakcyjna (tylko wytarłem olejowy osad od strony silnika) Opiszę dokładniej problem:

po złożeniu wszystkiego i wyruszeniu na przejażdżkę od razu zauważyłem ,że silnik trochę "dłużej odpalał" przy minimalnych przygazówkach na biegu jałowym obroty najpierw spadają w dół a dopiero później rosną, podczas przyśpieszania brak mocy i nierównomierne przyspieszanie (szczególnie na niskich obrotach) również bardzo łatwo może zgasnąć przy ruszaniu , miałem też sytuację ze dojeżdżając do świateł wrzuciłem na luz i zgasł mi

Opublikowano

rozebrałem i złożyłem wszystko ponownie 2 razy i dalej to samo gaśnie na światłach itd ,dalej obstawiam ,że gdzieś musi dostawać się lewe powietrze , wszystkie rury od przepustnicy sprawdzone brak dziur

doklejam film jak auto reaguje na pedał gazu ... jak wcisnę pedał na około 10-15% i trzymam to właśnie przygasa a tak się właśnie najczęściej rusza ze świateł itp https://www.youtube.com/watch?v=pRLqB47LKHc&feature=youtu.be

Opublikowano

dobra wszystko wyjaśnione ,mój błąd spowodował takie anomalie .

Podpiąłem dziś autko pod kompa i wyskoczył błąd czujnika wałka , z mechanikiem zdjęliśmy na szybko puche z filtrem i on zauważył lużny kabel , był to kabel od czujnika wałka , jakimś dziwnym trafem musiałem go przypadkowo odpiąć , podpięliśmy i wszystko wróciło do normy nareszcie :D ,,, jeździłem tak 2 dni i czy coś się mogło stać ?

Opublikowano

Po wyczyszczeniu wyżej wymienionych elementów poczułeś różnice w prowadzeniu auta?

Edit: Wziąłem się za to dziś i to było dobre posunięcie. Tak wygląda u mnie krokowiec:

http://zapodaj.net/images/7ab2a4b41117f.jpg

Opublikowano
Szczerze to nie wiem jeszcze bo tylko dojechałem do domu po naprawie i był już ciepły , jutro napisze czy jest jakaś różnica na zimnym. Ogólnie przepustnica i krokowiec były moim zdaniem w bardzo dobrym stanie
Opublikowano
po paru dniach testów stwierdzam miiinimalnie mniejsze spalanie i autko może trochę lepiej "reaguje"? jest bardziej płynne a tak to nic więcej nie zauważyłem
Opublikowano
Zgadzam się z Tobą autko stało się bardziej płynne, elastyczne, lepiej reaguje na gaz i nie przydusza go. Idealnie schodzi z obrotów. Zabieg polecam jak najbardziej. Profilaktycznie wykonałem tą samą czynność w drugim autku i efekt również na duży plus. Robota łatwa, przyjemna i satysfakcja ogromna :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.