Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

viewtopic.php?f=73&t=117891

 

 

Witam,

Jest to mój pierwszy post na tym forum więc z góry przepraszam za możliwe błędy w umiejscowieniu postu.

 

A więc tak, posiadam BMW E6O ROK 2005 525D. Miesiąc temu z dnia na dzień padł mi akumulator ( przed nie było ani jednej oznaki, że akumulator mógł słabnąć). Pojechałam do serwisu, sprawdzili auto,zadzwonili aby poinformować , że alternator w porządku tylko wystarczy wymieć aku ale okazało się, że znaleźli pod kołem zapasowym śladowe ilości wody oraz korozje . Zapytali czy szukać skąd wzięła się tam woda ponieważ mogła dosięgnąć kable i moduły ale ostrzegli, że może to być bardzo kosztowne. Serwisant doradził aby na razie dać sobie spokój ale ostrzegł , że w przyszłości mogą wystąpić problemy. Wymienili akumulator na nowy i go zakodowali. Tydzień temu zaczęły się problemy. W niedziele rano auto normalnie jeździło bez żadnych problemu, po czym po paru godzinach ponownie wsiadłam do auta i wszystko było ok prócz tego, że Idrive się nie włączył. włączyłam go ręcznie i po przejechaniu paru kilometrów znów się wyłączył. Od tygodnia codziennie jest to samo, ani razu nie chce się włączyć automatycznie przy starcie silnika. Zawiesza się non stop ale nie umarł totalnie. Auto nie wchodzi w stan " uśpienia". Zamykam je z kluczyka a na ekranie zawieszony obraz "BMW" plus podświetlenie całej kolumny pod ekranem. po ok 5 minutach się wyłącza. Po podłączeniu komputera pokazały się takie błędy(załączam linki do zdjęć) : http://zapodaj.net/4f482b339321e.jpg.html http://zapodaj.net/2eee7276136b6.jpg.html http://zapodaj.net/0076e69e6596e.jpg.html . Wczoraj wieczorem ekran zawiesił się totalnie, przyciski na kierownicy przestały działać i słychać dziwny dźwięk który dochodzić z pod maski. Nie wiem jak dokładnie go opisać i może to troche głupie ale kojarzy mi się z dźwiękiem pompy (sztucznego serca?). Po przeszukaniu tego forum jak tylko potrafiłam nie mogę nigdzie znaleźć precyzyjnej odpowiedzi co to może być. Najbardziej prawdopodobne to moduł MPM(który znajduję się pod kołem zapasowym), zwarcie na kablu lub moduł CCC ale to oczywiście tylko moje domysły.Szukałam wyjaśnień po kodach błędów ale bez skutku. Bardzo proszę o pomoc i sugestie. Mieszkam za granicą i niestety jestem skazana na ASO ponieważ na tutejszych polskich "mechanikach" przejechałam się już kilka razy i totalnie nie mam zaufania oddać auta w ich ręce.

Przepraszam za tak obfitą litanie ale chciałam jak najlepiej opisać problem.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Bez oddania w dobre ręce się nie obejdzie. Przyczyną mogą być zarówno elementy opisane przez Ciebie jak i błędne zakodowanie akumulatora po wymianie. zaczął bym od kontroli napięcia i sprawdzenia (czyszczenia) przekaźników i modułów w bagażniku.
Opublikowano
Dostałaś konkretna informacje na temat konsekwencji zawilgotnialych sterowników/modułów w pod kołem zapasowym teraz to tylko wymieniać i programować co padło ,suszyć bagaznik dojść skąd woda wleciała i tyle a po 2 kto cię wypuścił z autem w takim stanie przecierze wiadomo ze tak sie stanie no chyba ze sama tak chciałaś to teraz sie nie dziw
Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.