Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jaki dół, po ostatnim wielkim remoncie silnika, wymianie pompy wtryskowej 4x pompowtrysków, rozrządu, uszczelek i innych małych rzeczy, dokładnie rok później urwała mi się klapka kolektora ssącego :( co za silnik, co za auto!!! Dodam, że auto dofinasowane, regularnie serwisowane itd. Jescze problem z dostępnością nowego kolektora. Może ktoś z was ma dojścia, gdzie na szybko mogę kupić nowy kolektor. W serwisie mogą sciągnąć ale nie potrafią się określić kiedy.
Opublikowano
W jakim Ty silniku BMW masz pompowtryskiwacze ? Sam sobie przeczysz : wymianie pompy wtryskowej 4x pompowtrysków.
Opublikowano

Podaj numer części (kolektora) to mysle że do tygodnia jestem w stanie załatwić :)

W jakim Ty silniku BMW masz pompowtryskiwacze ? Sam sobie przeczysz : wymianie pompy wtryskowej 4x pompowtrysków.

Nie czepiaj sie po prostu nie zna układu wtrysku common-rail a pompowtryski pewnie z AUDI/VW mu się pomyliły.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

no tak, miałem kiedyś audi i dlatego napisałem pompowtryski!! kupowałem wytryski bosha piezo, ale to bez znaczenia.

 

Nie mam części katalogowej, bo jestem za granicą, a autem zajmuje się mechanik, więc nie mam teraz dostępu do wyciągniętego kolektora.

Usówać klapek nie chcę, bo lubię mieć orginał, a nie iść po łatwiźnie i usunąć klapki, wiem mogę rozpętać burzę! Używek, też nie chcę zakładać, bo nie ufam, w gre wchodzi tylko nowy kolektor. Mam nadzieje, że koleszka ogarnie i załatwi w miarę szybko.

 

Co do przebiegu, auto kupiłem miało około 170 000 km, pompa i wtryski padły bo zatankowałem paliwo z wodą na Shelu!!! i dlatego pompa się zatarła, a opiłki uszkodziły wtryski. Przebieg orginalny, auto kupione w salonie. Nic nie było kręcone! to pewne. Poprostu N47 ma kilka wad, a ja pecha, że wszystko co wadliwe to mi siada. Jedyna dobra rzecz, to nowe części założone już są ulepszone i poprzednie wady nie występują. Napewno przyszły nabywca będzie zadowolony, że pakuje tyle kasy w auto, a prędzej czy później i tak je sprzedam.

 

 

Pzdr,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W moim jak kupiłem to już przy ok. 115tys. wyglądały nieciekawie, luźne klapki na osi.

Tak więc z własnego podwórka, w N47 dla bezpieczeństwa lepiej sprawdzić już przy ok.100tyś.

Chyba przy 100tys. BMW zaleca wymianę w tym silniku.

Opublikowano

Nie chce Cie denerwować, ale po pierwsze jak sam piszesz poprzednie awarie były wynikiem zatankowania chrzczonego paliwa, wiec to nie wada silnika była ich przyczyna. W drugim przypadku to jednak wynik zaniedbań serwisowych przy takim przebiegu dawno powinieneś kontrolować kolektor.

W nowszych odmianach N47 jest juz możliwość wymiany samych klapek z mechanizmem sterującym a nie całego kolektora.

Natomiast rozrząd wymieniany jest obecnie gratis w ramach akcji serwisowej.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Tak podczas ostatniego remontu 20 tys. km temu, kolektor byl sprawdzany. Rozrzad wymienilem podczas poprzedniego remontu, jak i tam mialem silnik na wierzchu ;)
Opublikowano
Nie chce Cie denerwować, ale po pierwsze jak sam piszesz poprzednie awarie były wynikiem zatankowania chrzczonego paliwa, wiec to nie wada silnika była ich przyczyna. W drugim przypadku to jednak wynik zaniedbań serwisowych przy takim przebiegu dawno powinieneś kontrolować kolektor.

W nowszych odmianach N47 jest juz możliwość wymiany samych klapek z mechanizmem sterującym a nie całego kolektora.

Natomiast rozrząd wymieniany jest obecnie gratis w ramach akcji serwisowej.

 

Opiłki z pompy które potrafią zniszczyć cały układ wtryskowy nie są winą złego paliwa, to wada materiałowa i tyle.

Opublikowano
Nie chce Cie denerwować, ale po pierwsze jak sam piszesz poprzednie awarie były wynikiem zatankowania chrzczonego paliwa, wiec to nie wada silnika była ich przyczyna. W drugim przypadku to jednak wynik zaniedbań serwisowych przy takim przebiegu dawno powinieneś kontrolować kolektor.

W nowszych odmianach N47 jest juz możliwość wymiany samych klapek z mechanizmem sterującym a nie całego kolektora.

Natomiast rozrząd wymieniany jest obecnie gratis w ramach akcji serwisowej.

 

Opiłki z pompy które potrafią zniszczyć cały układ wtryskowy nie są winą złego paliwa, to wada materiałowa i tyle.

Zgadzam się mój kolega miał podobny przypadek, mianowicie pompa się złuszczyła i zniszczyła wtryskiwacze ale oprócz tego trzeba było wymienić zbiornik paliwa z pompami, filtr, przewody wyczyścić roboty od groma, pompa w N47 jest podobno felerna i zużywa się przedwcześnie :( :duh:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Niestety to kolejna wada n47. Wiadomo, że mało kto to zrobi w aso, ale jakby ktoś chciał.... to naprawa kompleksowa to ok.18-20 tys zł ;) tyle wycenili pól roku temu znajomemu naprawę. Sprzedał i kupił 530d i ma spokój :norty:
Opublikowano
Niestety to kolejna wada n47. Wiadomo, że mało kto to zrobi w aso, ale jakby ktoś chciał.... to naprawa kompleksowa to ok.18-20 tys zł ;) tyle wycenili pól roku temu znajomemu naprawę. Sprzedał i kupił 530d i ma spokój :norty:

 

No i zaraz się zacznie... Niech tylko K8v8M to zobaczy... N47 nie ma wad ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.