Skocz do zawartości

E93 330d 2007/2008 VIN: WBAWM51040P097136


Rekomendowane odpowiedzi

Mogę się mylić, ale jeżeli auto nie jest kupione na tzw. umowę z Niemcem czy Francuzem tylko na komis i na FV widnieją dane kupującego który po opłaceniu wszystkiego sprzedał tobie pojazd. To ewentualne wezwanie do Celnego dotyczące korekty otrzyma osobą która auto ci sprzedała. Urząd celny ma na to bodajże 5 lat.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Może być auto wezwane na oględziny, zresztą celnicy w Polsce mogą więcej niż Policja tak więc nie trafi się za nimi.

Jeżeli sprzedający wystawi ci ubezpieczenie komisowe to nie możesz sie poruszać autem w teorii, bo tak naprawdę na komisowych ubezpieczeniu tylko właściciel może sie poruszać, a przynajmniej być przy kierującym.

Natomiast UNIQA posiada takie ubezpieczenie pierwsze wjazdowe czy coś takiego kosztuje 55zl i masz miesiąc na zarejestrowanie auta i na tym ubezpieczeniu możesz sie poruszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry Szczurek ale wprowadzasz w błąd.

Jakby kazdy handlowiec musial przy sprzedazy towaru pokawzywać swój dowód zakupu to handel straciłby sens.

Do rejestracji potrzeba: fakture (oczywiscie na pelna kwote), dowod rejestracyjny, akcyze, recycling, tlumaczenia, przeglad.

 

Autem nie mozesz sie poruszac, bez wzgledu na rodzaj ubezpieczenia, poniewaz na 100% jest ono wyrejestrowane we Francji (dowód rejestracyjny przekreslony wraz z wpisana data wyrejestrowania) wiec póki co jest nigdzie nie zarejestrowane i co za tym idzie jest niedopuszczone do ruchu.

Edytowane przez Bronx_l
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To komisowe ubezpieczenie jest na vin auta, np jak strzeli w niego piorun, albo zwali się drzewo. Natomiast sprzedawca z komisu bądz nie, wmawia kupującemu że , to ubezpieczenie jest ważne. Robią "wyklejkę" zamiast blach, na stare numert rejestracyjne i wypuszczają, a własciwie wpuszczają ludzi w bagno. To zwykła chołota nic więcej

Mam znajomego brokera, który ubezpieczy ci wszystko, nawet statek kosmiczny. Bierze kasę, wystawia kwit, firma ma pieniądze, on prowizję, a ty w razie czego jesteś z ręką w kiblu. I nie daj boże żeby ktoś się władował np. w wypadek z ofiarami. Leży i kwiczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry Szczurek ale wprowadzasz w błąd.

Jakby kazdy handlowiec musial przy sprzedazy towaru pokawzywać swój dowód zakupu to handel straciłby sens.

Do rejestracji potrzeba: fakture (oczywiscie na pelna kwote), dowod rejestracyjny, akcyze, recycling, tlumaczenia, przeglad.

 

Autem nie mozesz sie poruszac, bez wzgledu na rodzaj ubezpieczenia, poniewaz na 100% jest ono wyrejestrowane we Francji (dowód rejestracyjny przekreslony wraz z wpisana data wyrejestrowania) wiec póki co jest nigdzie nie zarejestrowane i co za tym idzie jest niedopuszczone do ruchu.

 

Nie wprowadzam wbląd, jeżeli sprzedaje komis to da FV swoją, natomiast na Niemca jak to napisałem wyzej FV będzie na kupującego.

 

Co do ubezpieczenia to instrukcja ubezpieczalni:

 

Ubezpieczenie OC w przypadku kiedy właścicielem pojazdu jest obywatel Polski

 

a. do obsługi ubezpieczenia pojazdów,które będą rejestrowane w Polsce oraz posiadaczami pojazdu jest obywatel Polski, mający stałe miejsce zamieszkania na terenie Polski mozna stosować polisę 342-A(...)

 

b.umowę ubezpieczenia nalezy zawrzeć na okres 12-miesięczny przed przerejestrowaniem pojazdu na nowego posiadacza, na podstwie danych przekazanych przez Ubezpieczającego potwierdzonych umową kupna-sprzedaży, fakturą zakupu,itp. Na polisie wpisuje się aktualny zagraniczny numer rejestracyjny pojazdu oraz w rubryce Ubezpieczony/Ubezpieczający dane nowego posiadacza pojazdu wynikajace z dokumentów zakupu, anie z dokumentów rejestracyjnych,

c. po zarejestrowaniu pojazdu (uzyskaniu stałych numerów rejestracyjnych) do polisy nalezy wystawić aneks(...)

d. posiadacz pojazdu mechanicznego w chwili zawierania ubezpieczenia musi przedstawić zaświadczenie o pozytywnym wyniku badania technicznego tego pojazdu(...)"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TAk poprostu wiem, dowiedziałem sie;)

 

To źle się dowiedziałeś, do Francji wracają tylko drogie i rzadkie samochody, które były lekko uszkodzone

 

Poza tym 80% aut które przywozi się do Pl z Francji nie ma już tam prawa rejestracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TAk poprostu wiem, dowiedziałem sie;)

 

To źle się dowiedziałeś, do Francji wracają tylko drogie i rzadkie samochody, które były lekko uszkodzone

 

Poza tym 80% aut które przywozi się do Pl z Francji nie ma już tam prawa rejestracji

 

Dobre lekko uszkodzone:) to się uśmiałem ostatnio oglądałem 3 takie auta lekko uszkodzone które wrącą ja do france. Zaznaczę żebyś wiedział średniej klasy. Przeważnie zresztą francuskie auta wracają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.