Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moze jakos ujdzie w fiacie 126p(ale tez glupota) ale na pewno nie w bmw!!! :jawdrop: jesli bysmy mowili o najnowszej 3 czy 5 to bym sie zgodzil ale jak slysze fanatyka ktory twierdzi ze e30 czy e36 to nadal cud techniki tak jak zaraz po wyjechaniu z fabryki to... :duh: 15 lat temu owszem ale teraz...? (bez obrazy!)

 

zawsze jest kilka rozwiazan i kazde mozna przeanalizowac, bo nie zawsze jest nam potrzebne rozwiazanie z gornej polki:)

 

 

Blaster zgadzam sie z Toba, ja sam mam obnizony przod o dokladine jeden zwoj. autko na pewno nie jest tak twarde jak na sprezynie sportowej. wyglada duzo lepiej niz wczesniej mimo ze z przodu nadal mam moze z 5mm wiecej luzu jak z tylu ale to juz sie tak nie rzuca w oczy i dla wiekszosci wyglada rowno choc ja wiem ze nie tak do konca. ale to chyba wina slabych juz sprezyn z tylu, tak mi sie wydaje. poza tym nie ma zadnych skutkow typu- niszczenie pozostalych elementow zawieszenia. co do charakterystyki sprezyny to zgodze sie ze moze i jest troche "znieksztalcona" ale po torze nie jezdze a w ruchu ulicznym nie wydaje mi sie to zbytnio odczowalne nawet przy szybkiej jezdzie.

Opublikowano
Czarny2891 : Nawet w e21 to debilizm!!! Nie ma znaczenia czy jezdze e30 czy e60 ,po prostu cenie bezpieczenstwo swoje i innych uzytkownikow drogi!!! Nawet jak jezdzilem e21 to kupilem nowe sportowe sprezyny i amory bilstein (ktore kosztowaly tyle co auto) nazywaj mnie fanatykiem, jak ci tam pasuje...ale takim jak ty policja powinna odbierac dowody rejestracyjne i takie auto nie powinno przechodzic przegladu technicznego....ale to niestety Polska i ludzi z takim podejsciem jak ty jest tu mnostwo.
Opublikowano
e36 ma to do siebie ze na fabrycznym zawieszeniu ciulato wyglada a to dlatego ze odleglosc miedzy blotnikiem a opona z przodu jest duzo wieksza niz z tylu. patrzac na auto z boku widac ze stoi rowno bo odleglosc miedzy progiem a ziemia jest taka sama z przodu i z tylu. normalnie ta wolna przestrzen z tylu jest ok a z przodu katastrofa. wg mnie najlepiej auto wyglada jak z przodu jest mniej a z tylu ciut wiecej i autko wtedy jest lekko pochylone w przod. ogladajac fotki niemieckich tuningowcow tak jest najczesciej. poszerzajac samochod opona lekko wychodzi poza nadkole wiec tylu nie mozna obnizyc o tyle samo co przod bo bedzie tarlo. jesli nie masz dystansow ani felg o malym et mozna obnizac tak samo ale wtedy wolna przestrzen z przodu zmniejszy sie ale tyl bedzie juz schowany w nadkolu jak stare citroeny :P no ale tak czy siak sa te 2 szkoly mi zdecydowanie podoba sie pierwsza.

 

tak poza konkursem to o ile mozna obnizac na oryginalnych amorkach?

 

Wlasnie ja w swojej E32 mam tak przerobione zawieszenie. Porownywalem z seryjnym E32 i okazalo sie ze przod mam nizej niz seria a tył wyzej :) Ale naprawde fajnie to wyglada .... drapieznie :mrgreen:

 

%5B640%3A280%5Dhttp%3A//img381.imageshack.us/img381/2558/hood49yv.jpg

www.rc-trial.pl ----> ZAPRASZAM
Opublikowano

Wracając do początku tematu... Opona na felge 17" powinna mieć rozmiar 225/50.

Idąc dalej do cięcia sprężyn... STANOWCZE NIE obcinaniu. Mam kumpla który zrobił wszystko tak jak powinno być, że "kikuty" pasowały dokładnie w te same miejsca, amory nowe... ALE... sprężyna nie trzyma się idealnie jak podniesie auto, tzn. jest luźna. Teraz pomyślcie, jedziesz z dużą prędkością i nagle wyrasta hopek na drodze. Nie chamujesz, bo wiesz, że to samobujstwo, auto podbija w gure i sprężyna dostaje luzu. Niech się tylko troche obruci i klopoty z zawiechą murowane.

PAMIĘTAJCIE!!! NIE KALECZCIE SPRĘŻYN!!!

A tak na koniec dodam, że ja mam z przodu troszke za wysoko jak na mój gust, a z tyłu opony chowają się w nadkolach :D.

Opublikowano
MC-Maxim widze za masz podobnie jak ja:) mimo ze z przodu mam ciut wiecej (ale na oko wyglada po rowno) to autko jest pochylone do przodu i fajnie to wyglada:) bmw to nie citroen zeby opona sie chowala w nadkola :) szczegolnie tylko na jednej osi:)
Opublikowano

każdy zwój się liczy :!: i jest potrzebny

zamiast ciąć :nienie: zrób to profesjonalnie+BEZPIECZNIE i wymień na komplet sprążyn z amorami które obniżą ci auto tak jak chcesz są zgrane w swym działaniu no ale to kosztuje więcej niż tarcza do flexa

 

narzekasz,że wysoko stoi :?: na fotce chyba jest puste auto :?:

Opublikowano

Ogólnie to jest dużo lepszy efekt z tym "klinem" niż obniżenie na prosto .

Przy zawiasnie natomiast nie polecam druciarstwa (obcinanie i kombinowanie) .Nie należy zapominać o bezpieczeństwie a takie przeróbki na krótko to niezła kicha . Auto może się poźniej dziwnie zachowywać na drodze.

 

ot:Czarny co to za bajerka na klapie ?? Czy mi się tylko wydaje ?? :D :D

Opublikowano

ot:Czarny co to za bajerka na klapie ?? Czy mi się tylko wydaje ?? :D :D

 

Arthur nie prowokuj, bo zaraz sie zacznie.. :wink: :cool2:

Opublikowano
Wracając do początku tematu... Opona na felge 17" powinna mieć rozmiar 225/50.

.

W jakim aucie?? Chyba nie w e36...bo w e36 ma byc 205/50

205/50 to tak ale na feldze 15", a na 17" odpowiadający rozmiar to 225/50

Opublikowano
Wracając do początku tematu... Opona na felge 17" powinna mieć rozmiar 225/50.

.

W jakim aucie?? Chyba nie w e36...bo w e36 ma byc 205/50

205/50 to tak ale na feldze 15", a na 17" odpowiadający rozmiar to 225/50

 

Oj, Panowie, poczytajcie obaj instrukcje obslugi...

Opony do e36:

15" - 185/65/15, 205/60/15

16" - 225/50/16, 205/55/16

nie pamietam czy sa tam wymienione 17", ale wg. "sztuki" powinny miec rozmiar:

17" - 215/45/17

lub zupelnie extremalnie - 215/40/18 :)

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano
Wracając do początku tematu... Opona na felge 17" powinna mieć rozmiar 225/50.

.

W jakim aucie?? Chyba nie w e36...bo w e36 ma byc 205/50

205/50 to tak ale na feldze 15", a na 17" odpowiadający rozmiar to 225/50

 

Oj, Panowie, poczytajcie obaj instrukcje obslugi...

Opony do e36:

15" - 185/65/15, 205/60/15

16" - 225/50/16, 205/55/16

nie pamietam czy sa tam wymienione 17", ale wg. "sztuki" powinny miec rozmiar:

17" - 215/45/17

lub zupelnie extremalnie - 215/40/18 :)

Nie masz racji. Zamiennikiem 185/65/15 i 205/60/15 jest 205/50/17 lub 225/45/17 lub 225/40/18.

Opublikowano

Nie masz racji. Zamiennikiem 185/65/15 i 205/60/15 jest 205/50/17 lub 225/45/17 lub 225/40/18.

 

Ogolnie mozna zastosowac zarowno 225/45/17 jak i 215/45/17.

W tym drugim przypadku roznica w obwodzie kola w stosunku do opon fabrycznych bedzie mniejsza. Oba rozmiary mieszcza sie jednak w tolerancji 2% roznicy.

 

http://www.opony.com.pl/opony/opony_zamienniki.asp?Rozmiar=205%2F60R15&tolerancja=2%25&imageField.x=87&imageField.y=20

Pozdrawiam,

Bartek

Opublikowano
no dobra to się podepnę pod temat. może ma ktos do sprzedania komplet -40/40 do E30 takiej jak mam w profilu? też chcę sie pozbyć tej przerwy z przodu i trochę utwardzić zawieszenie. z tyłu jeszcze jest akceptowalnie, ale i tak jak będę wymieniał to wszystkie. najpierw zadziałam sprężynami, potem ewentualnie dopracuje efekt rozmiarem koła.
Opublikowano

witam. wracam do początkowego wątku.więc niedawno kupiłem e 36 coupe 2.5 24v z 94roku zawieszenie było obniżone na maksa ogólnie nagrzebane w aucie ostro sportowe amory z regulacją,stabilizatory sport niestety niedało się jeżdzić więc zmieniłem sprężyny na -30,-15 WEYTEC koła mam 17 z oponami 215/45/17 ale docelowo będą 19 z kapciami235/35/19.więc cięcie spiral to nieporozumienie ja za nowe spirale zapłaciłem 400 zł.mogę sprzedać stare spirale ale są bardzo ni

skie.pozdrawiam.

 

 

 

:D :roll: :P wiecie tak na marginesie jak się robi sałatkę z buraków?

Opublikowano

witam. kolo trzeba być wyluzowanym ja dla przykładu boki zrywałem z tego dowcipasa :dance: :mrgreen: luzik panowie pełen.

 

wielkie pozdro.

Opublikowano
tak czy siak ciezko jest dobrac takie obnizenie jakie dokladnie chcemy. ja np. chcialem zeby z przodu byl luz miedzy opona a blotnikiem troche mniej jak na dwa palce a mam troche wiecej ;) obnizenia zawsze podaja w stosunku do nowych samochodow a w aucie 10 letnim sprezyna na pewno jest troche siadnieta tylko pytanie o ile:)
Opublikowano
witam. kolo trzeba być wyluzowanym ja dla przykładu boki zrywałem z tego dowcipasa :dance: :mrgreen: luzik panowie pełen.

 

wielkie pozdro.

 

uwierz mi że jestem bardzo wyluzowany i odstresowany ale takie rzeczy mnie irytują i działają na układ trawienny ,usłyszałem to pierwszy raz od kolesi z pracy którzy mówili to z głupawymi usmieszkami i złośliwością bo może i chcieli by BMW ale teraz już nie mogą bo honor by im nie pozwolił. :duh:

 

ogólnie PEACE :cool2:

Opublikowano

witam. niezwracaj uwagi na takich prostaczków oni niemieli i mieć niebędą takich autek co najwyżej borewicza im życzę,a ten dowcip jest z forum BMW 6 jest tam wiele dowcipów i nikt nic sobie z tego nierobi.

 

pozdrawiam.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam!

A ja dalej nie wiem ile obnizyc E30...

moze ktos moglby wstawic zdjecie E30stki postawionej na asfalcie na zawieszeniu np: -40mm

Chcialbym wiedziec jak sie to prezentuje.

Bylbym dźwięczny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.