Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam pytanie czy mozna zmniejszyc tą szpare od opony do nadkola bo to strasznie kijowo wyglada :( nie chodzi mi tu o sportowe zawieszenie bo zmniejszy sie komfort i będzie strasznie twardy , czy może sa sprężyny krótsze ale o takiej samej elastyczności z gory dziękuje za odp i jakies pomysły :):) dodam ze na zdjęciu jest opona o profilu 45 wiec nie jest tak zle ale teraz mam 40 i nie jest zbyt ciekawie

http://img19.imageshack.us/img19/9126/hpim04094zx6mf.jpg

Opublikowano
oczywiscie że można, kup krotkie sprezyny H&R , Eibach itp o najmniejszej twardości i bedzie prawie jak seria, albo nawet zwykle sprezyny M-technik , jezdzilem na takich i sa naprawde wygodne i oczywiscie krotsze, Aha i jeszcze jedna sprawa za krotkich tez nie mozesz kupić bo bedzie cie czekać wtedy wymiana amortyzatorów równieżna ktrotsze. Pozdro

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
dzieki :):) myslałem ze sa tylko te sportowe max twarde :):) mam jeszcze jedno pytanko a mozna obciac o jeden zwój

obetnij se noge zobaczymy czy ci bedzie lepiej....

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

Załóż oponę o profilu 82.

Obniżone auto wcale nie wyglada dobrze, a na pewno jest niepraktyczne.

Opublikowano
:mad2: :mad2: obetnij se noge

 

No niestety, Kujon dobrze mowi. Obcinanie sprezyn? :duh:

Opublikowano

z tego co widzę pewnie masz 4 cylindrowca?

 

ja mam czarne spreżynki z niebieską kropką i jest niżej niż seria i komfortowo,ale mam też czerwone H&R i niedługo będę zakładał na przód (są niższe ale też w miarę komfortowe no i nie obniżają drastycznie :cool2: )

Opublikowano
z tego co widzę pewnie masz 4 cylindrowca?

 

ja mam czarne spreżynki z niebieską kropką i jest niżej niż seria i komfortowo,ale mam też czerwone H&R i niedługo będę zakładał na przód (są niższe ale też w miarę komfortowe no i nie obniżają drastycznie )

tam 4 cylindry a ile placiłes za te czerwone ??

 

Słyszałem ze sa jakieś zaciski na sprezyny, zaciskasz sprezyne i auto nizej stoi, widziałem to kiedys na allegro!

no sa ale to chyba jest gorsze od obcinania bo moze szczelic taki zacisk tak mi sie przynajmniej wydaje ale dzieki za pomysł :):):)

Opublikowano
z tego co widzę pewnie masz 4 cylindrowca?

 

ja mam czarne spreżynki z niebieską kropką i jest niżej niż seria i komfortowo,ale mam też czerwone H&R i niedługo będę zakładał na przód (są niższe ale też w miarę komfortowe no i nie obniżają drastycznie )

tam 4 cylindry a ile placiłes za te czerwone ??

 

Ja dałem za czerwone flaszkę od naszego kolegi z forum,ale na allegro sa do kupienia za ok 100-150zł za 2 szt (używane,niewiem czy akurat teraz ale czasto były jak szukałem).

Opublikowano

Obetnij , obniż i nie wymień amortyzatorów :duh:

Za chwile wywalisz kase na wachacze, i wszystko inne co masz w zawieszeniu.

 

Pamiętajcie ze obnizone auto na starych amorach to szrot.

Koniecznie trzeba kupic od razu nowiutkie amorki pod dane sprężynki to wtedy jeszcze da sie jechac po równej drodze. :cool2:

BMW 318i E30
Opublikowano

e36 ma to do siebie ze na fabrycznym zawieszeniu ciulato wyglada a to dlatego ze odleglosc miedzy blotnikiem a opona z przodu jest duzo wieksza niz z tylu. patrzac na auto z boku widac ze stoi rowno bo odleglosc miedzy progiem a ziemia jest taka sama z przodu i z tylu. normalnie ta wolna przestrzen z tylu jest ok a z przodu katastrofa. wg mnie najlepiej auto wyglada jak z przodu jest mniej a z tylu ciut wiecej i autko wtedy jest lekko pochylone w przod. ogladajac fotki niemieckich tuningowcow tak jest najczesciej. poszerzajac samochod opona lekko wychodzi poza nadkole wiec tylu nie mozna obnizyc o tyle samo co przod bo bedzie tarlo. jesli nie masz dystansow ani felg o malym et mozna obnizac tak samo ale wtedy wolna przestrzen z przodu zmniejszy sie ale tyl bedzie juz schowany w nadkolu jak stare citroeny :P no ale tak czy siak sa te 2 szkoly mi zdecydowanie podoba sie pierwsza.

 

tak poza konkursem to o ile mozna obnizac na oryginalnych amorkach?

Opublikowano
e36 ma to do siebie ze na fabrycznym zawieszeniu ciulato wyglada a to dlatego ze odleglosc miedzy blotnikiem a opona z przodu jest duzo wieksza niz z tylu. patrzac na auto z boku widac ze stoi rowno bo odleglosc miedzy progiem a ziemia jest taka sama z przodu i z tylu. normalnie ta wolna przestrzen z tylu jest ok a z przodu katastrofa. wg mnie najlepiej auto wyglada jak z przodu jest mniej a z tylu ciut wiecej i autko wtedy jest lekko pochylone w przod. ogladajac fotki niemieckich tuningowcow tak jest najczesciej. poszerzajac samochod opona lekko wychodzi poza nadkole wiec tylu nie mozna obnizyc o tyle samo co przod bo bedzie tarlo. jesli nie masz dystansow ani felg o malym et mozna obnizac tak samo ale wtedy wolna przestrzen z przodu zmniejszy sie ale tyl bedzie juz schowany w nadkolu jak stare citroeny :P no ale tak czy siak sa te 2 szkoly mi zdecydowanie podoba sie pierwsza.

 

tak poza konkursem to o ile mozna obnizac na oryginalnych amorkach?

 

czarny2891 nie tak do końca ,e36 na oryginałach zawsze ma (patrzac z boku) lekko klinowaty wygląd (czyli przód pikuje do dołu) choć szpara między kołem z przodu jest trochę śmieszna :doh:

ale można temu zaradzić wkładając np czerwone h&r (akurat te znam i wiem jak auto wygląda i się zachowuje) i nie jest za nisko a w miarę komfortowo,opona przy standartowym rozmiarze nie chowa się pod nadkole (może ciut z tyłu) ale jest ładnie zgrana z górną krawędzią błotników.

Opublikowano

Znam wiele osób które obniżyły se autko przez obcięcie jednego zwoju w sprężynie, po takiej operacji autko obniża się niewiele ok-20-30mm

komfort pozostaje praktycznie bez zmian a negatywnych skudków też nie widać

Co prwada nie we wszystkich autkach da się obciąć sprężyny a w niektórych np treba obciąć 1/2zwoja z góry i 1/2zwoja z dołu jeśli sprężyna jest lekko eliptyczna

Nie powinno się mówić że to największa głupota jeśli się nie za tematu

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano
Znam wiele osób które obniżyły se autko przez obcięcie jednego zwoju w sprężynie, po takiej operacji autko obniża się niewiele ok-20-30mm

komfort pozostaje praktycznie bez zmian a negatywnych skudków też nie widać

Co prwada nie we wszystkich autkach da się obciąć sprężyny a w niektórych np treba obciąć 1/2zwoja z góry i 1/2zwoja z dołu jeśli sprężyna jest lekko eliptyczna

Nie powinno się mówić że to największa głupota jeśli się nie za tematu

 

znam temat,obcinałem w e21 i było ok (poza tym że nie mogłem docisnąć przodu kładąc się nawet na maskę,taki zrobił się sztywny) do pewnego czasu, po ok 1,5 roku zaczeły pekać kielichy a od drgań (przenoszonych bezpośrednio na bude zaczeła pękać przednia szyba.

Opublikowano
Znam wiele osób które obniżyły se autko przez obcięcie jednego zwoju w sprężynie, po takiej operacji autko obniża się niewiele ok-20-30mm

komfort pozostaje praktycznie bez zmian a negatywnych skudków też nie widać

Co prwada nie we wszystkich autkach da się obciąć sprężyny a w niektórych np treba obciąć 1/2zwoja z góry i 1/2zwoja z dołu jeśli sprężyna jest lekko eliptyczna

Nie powinno się mówić że to największa głupota jeśli się nie za tematu

 

znam temat,obcinałem w e21 i było ok (poza tym że nie mogłem docisnąć przodu kładąc się nawet na maskę,taki zrobił się sztywny) do pewnego czasu, po ok 1,5 roku zaczeły pekać kielichy a od drgań (przenoszonych bezpośrednio na bude zaczeła pękać przednia szyba.

 

Najprawdopodobniej coś zrobiłeś nie tak albo obcołeś więcej niż 1 zwój i autko poszło tak nisko że siadło na poduszkach od amorków lub obciłeś o 1.5 zwoja i obruciłeś gurne mocowanie ewentualnie w e21 modą być sprężyny które się do tedo nie nadają lub konieczna jest wyniana amorków aby koło niało większy skok i nie dobijało o kielichy

 

I jak już mówiłem znam kilka osó co robiły to w e32 i nie zuważyły praktycznie żadnych zmian po za tym że autko delikatnie się obniżyło

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano

obciołem o 1,5 zwoja,co do amorków to nie zmieniałem i były Boge,ale po ok 1,5 roku musiałem wymienić i jak zobaczyli sprężyny ucięte to nie chcieli dać gwarancji (na uciętych po podniesieniu przodu sprężyna nie "siedzi " sztywno w mc'phersonie tylko lata góra dół)

nie oparły się na odbojach bo był do nich jeszcze luz.

Opublikowano
skudków

Nie powinno się mówić że to największa głupota jeśli się nie za tematu

SKUDKÓW to pewnie nie bedzie negatywnych ale skutki na pewno sie pojawia :wink: . I zawsze powinno sie mowic ,ze obcinanie sprezyn to najwieksza glupota-bo to GLUPOTA!!! Zmienia sie wtedy calkowicie charakterystyke sprzezyny, auto staje sie nieprzewidywalne w zakretach i niszczy sie tym amortyzatory!!!

Opublikowano

Nie będe się tu kłucił bo to nie do tego miejsce postaram się tylko napisać małe wyjaśnienie i postaram się już więcej nie wypowiadać w tym temacie

 

Kolega "Boggy e36" napisał że obcioł sprężynke o 1.5 zwoja czego nie powinno sie robić bo trzeba wtedy obrucić gune mocowanie a to powoduje zmiane głównego nacisku sprężyny w kielichu(może was zaskocze ale nie przypada on idealnie w sierodek) no i jeszcze jedna sprawa sprężyna nie powinna latać po podniesieniu autka jeśli tak było to przypuszczam że obciołeś sportową sprężyne nie obniżającą autka i te dwie żeczy spowodowały najprawdopodobniej szkody w twojm samochodzie

 

A co do kolegi davida to nie jest to głupota jeśli się to zrobi mądzrze i z głową

Pozdrawiam Seba

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.