Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema

Mam problem z moim autem. Strasznie oslablo i cos je dusi. Ciezko wchodzi na obroty z dolu co za tym idzie ciezko sie jezdzi :duh:

Wyskoczyly 3 bledy 452A,4DFF i 4E09. Turbo laduje na 2.7 bara. Dodam ze ostatnio wymienialem swiece zarowe, po tej operacji za dwa dni pojawily sie problemy z moca.

Czy ktos moglby mi powiedziec co te bledy oznaczaja?

PS. Passat 130km chcial mnie objechac ... :?

Opublikowano
Siema

Mam problem z moim autem. Strasznie oslablo i cos je dusi. Ciezko wchodzi na obroty z dolu co za tym idzie ciezko sie jezdzi :duh:

Wyskoczyly 3 bledy 452A,4DFF i 4E09. Turbo laduje na 2.7 bara. Dodam ze ostatnio wymienialem swiece zarowe, po tej operacji za dwa dni pojawily sie problemy z moca.

Czy ktos moglby mi powiedziec co te bledy oznaczaja?

PS. Passat 130km chcial mnie objechac ... :?

Kolego, 452A jest to błąd zapełnionego Filtra cząstek stałych, natomiast dwa pozostałe 4DFF i 4E09 to błędy regulatora klapek brak ciągłości, wyglada na to że klapki się przycieły albo coś uwaliłeś przy wymianie swiec żarowych, ja DPF zapachany to przez to auto nie ma mocy a klapki też mogą miec jakiś wpływ na moc.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Kolektor byl wymieniany przy 160kkm na nowy ori bo zaciely sie klapki i ulamala sie dzwignia od silniczka. Na szczescie klapki wtedy sie nie urwaly. Byl natomiast tylko blad przeplywowki i check engine na konsoli. Teraz na konsoli nie pokazuje sie nic. Swiec nie wymienialem sam wiec moze mechanik cos zrobil nie tak. Musial zdjac kolektor, a skoro te bledy sa od klapek to moze cos tam zle zlozyl...

Przypomnialo mi sie ze blad z dpf-em mialem wczesniej kiedy oddawalem auto na akcje serwisowa. W serwisie powiedzieli ze dpf ma jakis licznik i nie koniecznie musi byc zapchany tylko pokazuje blad na kompie. Na desce nic mi sie nie wyswietlalo. Znalazlem nawet watek z kasowaniem tego bledu disem. Czy mogloby to byc mozliwe u mnie?

Opublikowano
Kolektor byl wymieniany przy 160kkm na nowy ori bo zaciely sie klapki i ulamala sie dzwignia od silniczka. Na szczescie klapki wtedy sie nie urwaly. Byl natomiast tylko blad przeplywowki i check engine na konsoli. Teraz na konsoli nie pokazuje sie nic. Swiec nie wymienialem sam wiec moze mechanik cos zrobil nie tak. Musial zdjac kolektor, a skoro te bledy sa od klapek to moze cos tam zle zlozyl...

Przypomnialo mi sie ze blad z dpf-em mialem wczesniej kiedy oddawalem auto na akcje serwisowa. W serwisie powiedzieli ze dpf ma jakis licznik i nie koniecznie musi byc zapchany tylko pokazuje blad na kompie. Na desce nic mi sie nie wyswietlalo. Znalazlem nawet watek z kasowaniem tego bledu disem. Czy mogloby to byc mozliwe u mnie?

Jaki teraz masz przebieg? Sprawdzałeś temperaturę silnika podczas jazdy? W jakim serwisie oddawałeś auto? Przecież sam stwierdziłeś wcześniej że się dusi :o to co ktoś Ci napchał kartofli do tłumika? Przecież jeśli się dusi to pewnie DPF zasrany :(

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podlacz kompa i sprawdz w jakim stanie jest dpf.A ten przebieg co mowisz to wyskakuje przy 20000 wymiana dpfa.
Opublikowano

Jaki teraz masz przebieg? Sprawdzałeś temperaturę silnika podczas jazdy? W jakim serwisie oddawałeś auto? Przecież sam stwierdziłeś wcześniej że się dusi :o to co ktoś Ci napchał kartofli do tłumika? Przecież jeśli się dusi to pewnie DPF zasrany :(

 

Teraz mam 230 kkm. Temperatura 88 stopni. Oddawalem na akcje serwisowa rozrzadu Inchcape w Wawie. Wtedy auto jezdzilo normalenie a mialo juz blad.

 

Podlacz kompa i sprawdz w jakim stanie jest dpf.A ten przebieg co mowisz to wyskakuje przy 20000 wymiana dpfa.

No wlasnie mam powyzej 200 :) Mozna cos z tym zrobic narazie nie wymieniajac dpfa? Czytalem ze mozna w disie zrobic wymiane i nie powinno pokazywac bledu chyba ze jest calkowicie zapchany. Wtedy mozna zrobic wypalanie?

Opublikowano

Aha, miało już błąd a serwisanci powiedzieli że można z tym jeździć :duh: No chyba nie bardzo skoro masz brak mocy :duh:

Możesz zrobić próbę wypalenia w DIS-ie ale skoro jest zawalony to pewnie nie sadzą a popiołem a tego już nie wypali, zresztą masz już 230 tysi najechane więc najwyższy czas na wymianę tego ustrojstwa, gdybyś stosował olej do silnika z niska zawartościa popiołu to pewnie DPF wytrzymałby dłużej, temperaturę silnika masz w porządku więc wypalanie pewnie inicjowało się ale cóż, masz dwa wyjścia albo nowy albo out ja bym kupił nowy bo jak mnie stać na BMW to musi również na części, nic nie jest wieczne :?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Jest jeszcze jedno wyjscie :0 wywalic i wgrac wiruska na 200 km ;)

 

Co z pozostalymi dwoma bledami? Moga miec cos wspolnego z dpfem?

Słuchaj mój kolega ma wgranego wiruska na 215 koni mechanicznych a DPF jest jeszcze zamontowany i ma się dobrze :) :cool2:

Także wiesz, twoja sprawa ja bym kupił nowy :)

Błędy klapek raczej nic nie mają wspólnego z DPF-em, podejrzewam że twój mechanik który wymieniał świece nie odłączył aku i dlatego je wywaliło, wykasuj błędy i zobaczysz czy wrócą, błąd DPF-a na pewno powróci :( Nadal tak cienko Ci idzie ten samochód?

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Uporalem sie z usterka. Okazalo sie ze ciegielko silniczka przy kolektorze nie bylo zalozone... moze specjalnie? zeby wrocic? :) mechanik po odczytaniu bledow odrazu powiedzialz ze trzeba auto zostawic. A tu raptem 5 min roboty bylo. Bylem tez u drugiego mechaniora i stwiedzil ze silniczek nie dziala :) pogrzebalem potem w domu i znalazlem usterke :) Auto ozylo :cool2:

czerwony330d nie trafiles z dpfem :) ale trzeba bedzie cos z tym zrobic :wink:

Opublikowano
Uporalem sie z usterka. Okazalo sie ze ciegielko silniczka przy kolektorze nie bylo zalozone... moze specjalnie? zeby wrocic? :) mechanik po odczytaniu bledow odrazu powiedzialz ze trzeba auto zostawic. A tu raptem 5 min roboty bylo. Bylem tez u drugiego mechaniora i stwiedzil ze silniczek nie dziala :) pogrzebalem potem w domu i znalazlem usterke :) Auto ozylo :cool2:

czerwony330d nie trafiles z dpfem :) ale trzeba bedzie cos z tym zrobic :wink:

Niestety nie miałem auta u siebie to nie mogłem zdiagnozować a DPF też takie objawy robi :( Natomiast dobrze napisałem o kolektorze że klapki coś nie fungują bo pewnie przy wymianie świec coś nie podłączył i tu trafiłem ale najważniejsze że usterka usunięta i auto śmiga jak wcześniej :D :cool2:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.