Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no normalnie wjechałem na górke i sciskalem waz na odkreconym zakrecalem i puszczalem i tak dosc dlugo pozniej troche dolalem i odpalilem i zadnego powietrza nie bylo juz nawet babelka a dalej bylo to samo a co z z tym czarnym osadem w zbiorniku wczesniej go nie bylo a teraz jest ale te weze puchna i to strasznie mocno
Opublikowano

To co robisz to nie odpowietrzenie.

Postaw na górce.

włącz zapłon, tenp na 32st i nawiew 1 kreska

odkręć zbiorniczek

odkręć 2 odpowietrzniki

zalej zbiorniczek płynem albo wodą destylowaną bo i tak będziesz miał rozbierany silnik, ale zalej aż pod samą górę na maxa ile się da aż zacznie wywalać płyn odpowietrznikami. jak zacznie się wylewać poczekaj kilkanaście sek bo poleci też co jakiś czas powietrze.

dolewaj płynu czy tam destylowanej bo będzie go ubywać bo zacznie się odpowietrzać i przy okazji wylewać odpowietrznikami

 

Jak będzie z odpowietrzników już lecieć sam płyn to zakręć je.

Odessij płyn tak by był stan. Odpal silnik i sprawdź czy jest strumyk przelewowy ciągły przy obrotach. Musi być jednostajny.

Jak jest to niech się rozgrzeje i puści termostat na duży obieg. Jeśli jest ogrzewanie, oraz termostat puścił (pilnuj stanu w międzyczasie) to zakręć korek i sprawdź czy nie wali ciśnienie w układ. Jak wali to raczej uszczelka. Jak nie wali to zakręć go przejedź się kilka min i jak będzie ciśnienie to odkręć jeden odpowietrznik i niech wywali płynu z resztaki powietrza ( na odpalonym) i drugi.

 

Potem na drugi dzień uzupełnij płyn do stanu. Jeśli nie ma wycieków i silnik sprawny to nie powinno być problemu

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odpowietrzanie w tym przypadku już raczej nie pomoże...

 

Brak kompresji i bardzo wysokie ciśnienie w wężach to oznaka uszczelki lub głowicy.

A czarny osad to pewnie olej lub sadze.

 

Co do zmiany silnika to wtryskiwacze muszą być dobrane do silnika.

 

A co do automata to nie mam pewności ale chyba będzie większy kłopot ze wzgledu na to , że sterownik silnika i skrzyni ze sobą współpracują.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Oddałem auto do warsztatu i jutro bede miał odpowiedz co jest konkretnie czy uszczelka czy głowica a moze cos wiecej szczerze powiem ze jezeli uszczelka to pobawił bym sie w to sam ale ale juz sie w sumie naczytalem ze z ustawieniem vanosa to nie jest takie oczywiste i mozna tylko sobie roboty narobic a jak mam zaoszczedzic 300 zl i stracic kilka dni to wole zeby ktos to zrobil no chyba ze sie myle i ktos ma jakis genialny sposób na ustawienie vanosa. a co do układu chłoldzenia to jest z nim wszystko ok stróżka w zbiorniczku jest i wszystko wygląda tak jak trzeba i to mnie najbardziej drażni ze niby wszystko jest ok ale cos mu przeszkadza i nie pozwala poprawnie działać tak jak jakis czas temu strzelal w wydech nie miał mocy przerywal wymienilem swiece cewki i niby sondy nie działały a okazalo sie ze odma sie skonczyła i pęk węzyk po wymianie latał jak z salonu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ustawienie vanosa w tym silniku jest proste jak "chodź jeść"

Kiedyś jednemu z forum przez telefon tłumaczyłem jak to zrobic i zrobił na tip top.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
To jezeli jest to takie poroste to był bym bardzo wdzięczny gdybyś mi to opisał w jakis logiczny sposob i co by mi było potrzebne bo nie posiabam blokady do wałków a z drugiej strony fajnie by było cos zrobić we własnym samochodzie tylko ze dochodzi ten vanos jesli bym wiedzial jak go ustawić krok po kroku to bym sobie to sam zrobil
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeszcze dla ścisłości dodam , że nie wiem jaki masz dokładnie silnik a zakładam , że to m52 z jednym vanosem.

Nie pochwaliłeś się gdzie mieszkasz bo jak blisko to ja mam blokadę do m52.

 

Opis ustawienia chyba juz na forum wstawiałem i do ponownego opisania trzeba mi chwili natchnienia bo obecnie nie za bardzo mam czas < czytaj ochotę>

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Jeszcze dla ścisłości dodam , że nie wiem jaki masz dokładnie silnik a zakładam , że to m52 z jednym vanosem.

Nie pochwaliłeś się gdzie mieszkasz bo jak blisko to ja mam blokadę do m52.

 

Opis ustawienia chyba juz na forum wstawiałem i do ponownego opisania trzeba mi chwili natchnienia bo obecnie nie za bardzo mam czas < czytaj ochotę>

 

dyzio255 jako dodatkowy motywator to i ja Cię poproszę, żebyś nas uraczył wskazówkami odnośnie ustawienia vanosa, chętnie bym skorzystał :norty:

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Dokładnie mam m52 2.0 150 km jeden vanos a jestem z okolic szczecina i bardzo bym był wdzięczny za opis :) nie jest to konieczne dziś lub jutro ale dobrze by było do końca tygodnia :P
Opublikowano
Witam a więc tak oddałem auto do gościa który robi tylko i wyłącznie bmw i sytuacja wygląda tak pierscienie sa ok zawory też przebija cisnienie na 5 cylinder wiec na 99% uszczelka i moje pytanie brzmi bo pytam sie gościa ila taka przyjemność a on do mnie ze 1000 zł za zrobienie i planowanie i sprawdzenie głowicy plus do tego uszczelki z tego co sie zorientowałem w okolicznych sklepach wszystkie potrzebne mi uszczelki to jakies 400 do 500 zl wiec razem 1500 max czy nie jest to zbym wygórowana cena czy jest do przyjęcia ??
Opublikowano
witam juz wszystko wiem to nie uszczelka ani pierscienie cos sie stalo i cos skrzywilo 2 zawory i dlatego tak kulal nie wiadomo czy vanos sie zle ustawil czy za duzo nagaru bylu bo w sumie od hu.... go było ale no nic głowica szczelna blok tez zawory wymienione i za 2 dni auto to odbioru :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.