Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam problem polega na tym ze drga caly samochód w silnikiem i jest do tego jeszcze dziwny dzwięk takie piszczednie pochodzące z odmy i czuc wibracje na odmie dodam ze miesiąc temu wymienione swiece cewki i odma z wężami bylo wszystko ok ale od dwóch dni tak sie dzieje jutro postaram sie wrzuci film na którym słychać to piszczenie ale moze ktos ma jakis pomysł od czego to moze byc moze gdzies lewe powietrze czy cos bo juz nie mam pojęcia
Opublikowano
jakiej firmy to nie pamietam ale kupiłem najlepszą jaka byla w sklepie jak przyłożyłem ręke do odmy to było czyć drgania odpowiednie to tych pisków
Opublikowano
Już znalazłem winowajce na 6 cylindrze nie ma cisnienia generalnie jest ale tylko 2 atmosfery wiec jest tragedia i moje pytanie brzmi co zrobic remont czy kupno innego słupka bo po nalaniu oleju do cylindra cisnienie odrazu wzrosło wiec poszły pierścienie i mysle czy nie zrobic tego samemu moze ktos juz robił juz cos takiego i dał by mi jakies wskazówki które ułatwiły by mi to
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymień silnik.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
ale tez nie wiadomo co kupie bo na poczatku bedzie dobrze a pozniej tez sie moze cos posypac a tutaj jak zrobie to juz bedzie latal bynajmniej tak mi sie wydaje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może wsadzić 2,5 lub 2,8 wraz z dolotem i nic poza nim nie zmieniać.

No może sam sterownik silnika.

 

Remont 2,0 to bezsensowna pomyłka. Ten silnik nie jest tego warty.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z osprzetu to dolot cały.

Reszta jest taka sama.

Sprzegło chociaż by wypadało zmienić w przypadku 2,8.

 

Skrzynia wał i dyfer jak zostaną to bedzie jechało tyle , że nie będzie to miało fabrycznych osiagów.

Przyspieszenie będzie o wiele lepsze ale przy wiekszych predkościach będą wyższe obroty niż powinny.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Z osprzetu to dolot cały.

Reszta jest taka sama.

Sprzegło chociaż by wypadało zmienić w przypadku 2,8.

 

Skrzynia wał i dyfer jak zostaną to bedzie jechało tyle , że nie będzie to miało fabrycznych osiagów.

Przyspieszenie będzie o wiele lepsze ale przy wiekszych predkościach będą wyższe obroty niż powinny.

 

 

w automacie też ?

Opublikowano
no właśnie czy wymiana samego słupka z dolotem wystarczy ?? bo teraz sam nie wiem jade dzisiaj ja sprawdzenie co jest niby zepsute czy zawory czy pierscienie niby ma sprawdzic i bedzie wiadomo bo jak zawór sie wypalil to chyba nie jest taka tragedia i warto go jeszcze ratowac ??
Opublikowano
ja bym go nie ratował. kpl uszczelek śrub etc. to 500zł planowanie sprawdzenie głowicy plus naprawa zaworów itp pewnie wyjdzie z 600-800zł kolega ostatnio robił głowicę w m52b25 miało wyjść nie dużo wyszło ponad 2tyś z olejami płynami itp itd. Tylko że kupowaliśmy silnik na głowicę ale tego nie policzyłem. Szukał bym jakiegoś pewnego motoru 2,5 na twoim miejscu :)
Opublikowano
no wlasnie i tu jest problem bo rozgladalem sie tutaj w moich okolicach i nic ciekawego nie ma a jak maja to np 2.8 albo 2.5 za ponad 2 tys plus do tego robota i cala reszta wiec nie wiem czy nie wyjdziue wiecej
Opublikowano
Kupowałem ost kilka części karoseryjnych i kilka rzeczy do wnętrza tam gdzie rozbierają e39. Silnik M52b28 kosztuje 3,5 tys, ale z całym kpl osprzętem. Sam goły słupek podejrzewam że 1,5tys dorwie się taniej.
Opublikowano
Dobra mam nowe informacje zapomnialem to sprawdzic ale wygląda to tak ze od kiedy zaczol tak kulac to ubywalo mi płynu w chłodnicy i teraz patrze nie ma prawie wogole i dolalem i na wolnych obrotach czuc cykliczne takie pompnięcie w wąż a jak nacisnąłem wąż i dodałem gazu to momentalnie sie napompował i zrobil sie twardy jak tylko obroty spadły to był miekki a i co do tych cyklicznych pompnięć przy troche wiekszych obrotach czyc to samo tylko szybciej i zauważyłem w zbiorniczku jakies drobiny czarnego osadu jak by sadzy czy to sa objawy padniętej uszczelki pod głowicą ??
Opublikowano

Takie uderzenia to powietrze (bo mógł się zapowietrzyć) albo daje spaliny do układu.

Musisz odpowietrzyć układ. Ale jest sens odpowietrzać? musisz i tak ściągać głowicę jak chcesz to naprawiać i tak, wiec uszczelka i tak pójdzie nowa.

Opublikowano
no niby tak ale jest odpowietrzony bo to jeszcze uczyniłem i było dalej to samo a chciałbym postarac sie zdiagnozowac co jest z nim nie tak bez rozbierania bo jezeli to tylko uszczelka to ok bedziemy robic ale jezeli to cos wiekszego zawory lub pierscienie to nie bede tego robil tylko dojade go do konca i wymienie caly motor dlatego szukam jak najlepszego rozwiazania a co do cisnienia w ukladzie to wydaje mi sie ze nie powinien sie tak mocno waż pompowac bo przy okolo 3.5 tys obrotów nie idzie go scisnąc a sam waz wygląda tak jak by mialo go zaraz rozerwac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.