Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś z Was robił zbieżnośc i geometrię? Ponoć zaleca się co 15kkm . Co o tym myślicie? Wcześniej robiłem tylko po wymianie zawieszenia ale przy niskich profilach ponoć tzreba robić częściej ... coby np. gumy nie ścierało nierównomiernie itd.

 

Autko jeździe jak po szynach, nie ściaga, przy hamowanie również nie ma problemów itd. Jedynie te wyząbkowane opony dały mi do myślenia ... ale jak większość pisze jest to związane czasem z jednym nagłym hamowaniem itd ...

W razie co czy to warto robić w ASO czy gdzieś poza ? Może coś we Wrocławiu ? Z góry dzięki za info :)

Opublikowano
Wyząbkowane opony, raczej nie są następstwem źle ustawionej zbieżności. Jeśli jedzie jak po sznurku i nie zdziera opon to uważam, że raczej nie ma sensu cokolwiek ustawiać.
Opublikowano

Nie wiem czy jechalbym na geometrie/zbieznosc w przypadku zabkowania opon - bardziej upatrywalbym tutaj przyczyne w samych oponach albo faktycznie w nietypowych "wystepach" na drodze np. jak juz napisano wyzej jedno mocne hamowanie...

 

We Wroclawiu polecam jeden warsztat do tego celu:

http://www.speed.bosch-service.pl/index.php

Robilem tam zbieznosc w dwoch autach (Fordy), robia to profesjonalnie i rzetelnie, mozna takze byc podczas pomiarow i korekt i patrzec na wszystko co robia oraz co najwazniejsze na wyniki na ekranie. Cenowo OK, nie pamietam dokladnej ceny uslugi.

 

ASO we Wroclawiu nie znam, nie wiem czy dobrze wykonuja ta usluge oraz ile sobie licza za to.

Opublikowano

w w/w serwisie już robią F30 - koszt to od 160 do max. 200pln /komplet. Samo sprawdzenie 50pln.

ASO to std. koszt 580pln !!! Dla stałego klienta 400pln. Zastanawiam się czy jak autko na gwarancji to trzeba do ASO? Jak serwis dobry to raczej kowal tam tego nie robi i nic nie zepsuje coby potem BMW miało podstawę to uchylania się od zrobienia czegoś w ramach gwarancji...

 

Nie chodzi mi o samo ząbkowanie, na który wpływ geometrii/zbieżności jest żaden ale ogólnie o sprawdzenie autka po 38kkm na naszych pięknych dolnośląskich dróżkach na 18"RFT :)

 

Co myślicie?

Opublikowano
Robiłem kompletną geometrię w E91 w 07.2014 w sprawdzonym warsztacie z dużym doświadczeniem - na nowym sprzęcie. Koszt to 60zł za oś, czyli 120zł.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.