Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Prowadzenie e92 jest mega mialem kilka m3 e36 i e46 i dla mnie e92 na porządnym zawieszeniu wymiata nawet starszy model emki.

Uwielbialem ten samochód w zakrętach tylko z tego względu myślę o powrocie do e9x.

Ale jak przypomnę sobie trzeszczenie między deską a tunelem, czasem przy słupkach bocznych przy desce zależnie od pogody i do tego szyby szumiące to mi się odechciewa. Mialem do czynienia z kilkoma e92 i we wszystkich coś tam trzeszczalo zależnie od pogody a szum z szyb był normą auta salonowe PL 100% bezwypadki itd.

W moim egzemplarzu walczyłem z szybami regulacja pomogła na chwile nie szumiały przy 160 tylko od 180. Ktos mi powiedzial prowadnice się wyrabiają od zamykania i szyba lata no faktycznie tak bylo wiec kupilem nowe wyregulowalem i do 200 bylo cicho ale po roku i 30tys km prowadnice znowu byly wyrobione i szum pojawial sie od 160-180km\h dlatego ciekawi mnie ten temat w 4xx bo w e63 sobie z tym poradzili wzorowo.

 

Serią 2 nie jeździłem tak samo jak poprzednie 1er coupe nie podoba mi się ten samochód przepraszam właścicieli ale dla mnie jest damski i ma dziwną linię nadwozia pewnie kwestia gustu z tych aut tylko 1M było dla mnie męskie i ciekawe.

 

Właśnie.to jest ten ból,że e39 było zrobione jak czołg rewelacyjne materiały cisza w środku nawet przy 200km\h i gdzie tu postęp im nowsze tym gorsza tandeta z modelu na model jest gorzej mimo,że 300-400-500tyś za auto to kupa kasy zaraz wyjdzie,że trzeba będzie kupować bentleya żeby mieć odpowiednią jakość.

  • Odpowiedzi 150
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak czytam o tym ze komus kojarzy sie segment premium z elektryczna klapa albo swiatelkami LED :mrgreen: . Albo ze mozna BMW porownac do Mondeo czy Octawii :D :shock: . I ze nowy Passat jest interesujacy :duh: . To spojrzenie calkowicie od dupy strony. Problemem BMW jako marki premium jest rezygancja z wolnossacych benzyn. Audi ma 4.2 V8, Merc zostawil 6.3 i 3.5, Lexus wlasnie wypuscil 5,0l wolnossaka 530 Nm w modelu GSF. A co ma do zaoferowanie BMW w benzynach bez turbo? Jeden osiem :mad2: ? Dlatego wlasnie z zalem przesiadam sie do Audi, benzyny z dwoma gwizdkami to nie dla mnie, mechanicy nie pozostawiaja na nich suchej nitki.
Opublikowano

Ubogi wybór to dowolny silnik od 105KM do 600KM? :D

Silniki bez turbo znikają u wszystkich, zostaną raczej tylko w autach typu porsche czy ferrari.

Opublikowano (edytowane)
Ubogi wybór to dowolny silnik od 105KM do 600KM? :D

Silniki bez turbo znikają u wszystkich, zostaną raczej tylko w autach typu porsche czy ferrari.

 

Zostaja w Mercedesie, Audi, Lexusie, Prosche, Jaguarze, Ferrari, Astonie i kilku innych. Dlaczego nie w BMW?

Edytowane przez 2 fast 2 furious
Opublikowano
Nie pisze o trojkach tylko ogolnie jest to jedyny silnik benzynowy bez turbow bmw w tej chwili. Troche ubogi wybor jak na klase premium.

A gdzie on jest stosowany, bo chyba coś przeoczyłem.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nawet w ferrari są silniki z turbo, niestety przepisy powoli zabijają silniki wolnossące i nic z tym nie zrobimy

Bzdura. Żadne przepisy nie wymagają turbo. Auta z dalekiego wschodu, Korea, japonka praktycznie nie maja turbo w benzynie i nie maja żadnych problemów z przepisami. Nie ma co powtarzać brednie za dziennikarzami. Nawet sportowe auta typu toyota gt 86 nie ma turbo.

Mazda bardzo się chwali swoimi wolnossakami spełniającym najnowsze normy z wyprzedzeniem. Btw silnik mazdy 2,0 120/160KM ma bardzo podobna charakterystykę jak bmw N43

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nie pisze o trojkach tylko ogolnie jest to jedyny silnik benzynowy bez turbow bmw w tej chwili. Troche ubogi wybor jak na klase premium.

A gdzie on jest stosowany, bo chyba coś przeoczyłem.

 

w X1 sDrive18i

Opublikowano
Nie ma przepisu na turbo tylko na niska emisje dwutlenku wegla przez wielkoseryjnych producentów. A jak obnizyc emisje? Niska pojemnosc i turbo. Logiczne.
Opublikowano
Nie pisze o trojkach tylko ogolnie jest to jedyny silnik benzynowy bez turbow bmw w tej chwili. Troche ubogi wybor jak na klase premium.

A gdzie on jest stosowany, bo chyba coś przeoczyłem.

 

w X1 sDrive18i

To nie jest 1,8 tylko 2,0 i za chwile go nie będzie.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nie ma przepisu na turbo tylko na niska emisje dwutlenku wegla przez wielkoseryjnych producentów. A jak obnizyc emisje? Niska pojemnosc i turbo. Logiczne.

Jakoś nielogiczne skoro inni producenci maja na to inne sposoby. Jak pisałem Mazda nie stosuje turbo i normy spełnia. Z zapasem. Co więcej oferując silnik 2,0 120 KM idzie kompletnie wbrew takiemu podejściu. Bo ford ma 125KM z 1,0

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nie ma przepisu na turbo tylko na niska emisje dwutlenku wegla przez wielkoseryjnych producentów. A jak obnizyc emisje? Niska pojemnosc i turbo. Logiczne.

Jakoś nielogiczne skoro inni producenci maja na to inne sposoby. Jak pisałem Mazda nie stosuje turbo i normy spełnia. Z zapasem. Co więcej oferując silnik 2,0 120 KM idzie kompletnie wbrew takiemu podejściu. Bo ford ma 125KM z 1,0

 

no dobra, ale co z tego? BMW powinno robić dalej wolnossące silniki "bo tak"? silnik turbodoładowany ma lepszą sprawność i daje lepsze odczucia z jazdy. żeby zapewnić porównywalne odczucia z przyspieszania to zamiast N20 musiałoby być oferowane V8.

Opublikowano (edytowane)

Przecież pisałem, że ja wole turbo. Przynajmniej w codziennej jeździe.

Zobacz na tego x1 2,0 NA kontra 2,0 turbo. Przepaść w osiągach a do tego niższe spalanie przy turbo. A to jest najsłabsze model z turbina.

Silniki z turbo maja ogromna zaletę a postaci bardzo dobrego stosunku moc/masa. Dzisiaj 2,0 daje po chipie ponad 300KM a w innych markach nawet w serii tyle. Takie osiągi kiedyś zapewniały dopiero bardzo ciężkie silniki v12

Edytowane przez K8v8M

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nie pisze o trojkach tylko ogolnie jest to jedyny silnik benzynowy bez turbow bmw w tej chwili. Troche ubogi wybor jak na klase premium.

A gdzie on jest stosowany, bo chyba coś przeoczyłem.

BMW X1 sDrive18i

http://www.automobile-catalog.com/car/2014/2036420/bmw_x1_sdrive18i.html

Jak byk stoi w tym linku, że to nie żadne jeden osiem tylko dwa zero.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nie ma przepisu na turbo tylko na niska emisje dwutlenku wegla przez wielkoseryjnych producentów. A jak obnizyc emisje? Niska pojemnosc i turbo. Logiczne.

Jakoś nielogiczne skoro inni producenci maja na to inne sposoby. Jak pisałem Mazda nie stosuje turbo i normy spełnia. Z zapasem. Co więcej oferując silnik 2,0 120 KM idzie kompletnie wbrew takiemu podejściu. Bo ford ma 125KM z 1,0

 

no dobra, ale co z tego? BMW powinno robić dalej wolnossące silniki "bo tak"? silnik turbodoładowany ma lepszą sprawność i daje lepsze odczucia z jazdy. żeby zapewnić porównywalne odczucia z przyspieszania to zamiast N20 musiałoby być oferowane V8.

 

Bo lepiej brzmia? Bo sa mniej zawodne? Bo jest grupa fanow marki ktore mniej ceni mniejsze spalanie i lepsze osiagi a bardziej dzwiek, niezawodnosc i klasyczne artybuty wolossakow np.: ze nie musisz czekac az turbina sie laskawie nasmaruje tylko mozesz depnac z miejsca i zgasic od razu? I wiele innych cech.

Opublikowano
Użytkuje silniki turbo od 10 lat, zrobiłem jakieś pol miliona km w tym byly także t. Benzyny. O zgrozo nie tylko nie czekam na wyłączenie silnika, ale jeszcze w dwóch autach miałem auto start stop który je wyłącza na każdych światłach. O dziwo żadnych usterek. Poczytaj o niezawodności jednostek benzynowych bmw bez turbo. Obawiam się że jesteś nieświadomy tego jakie maja one problemy. Można powiedzieć że tylko nieliczne silniki z ostatnich 10 lat są względnie bezproblemowe.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Nie ma przepisu na turbo tylko na niska emisje dwutlenku wegla przez wielkoseryjnych producentów. A jak obnizyc emisje? Niska pojemnosc i turbo. Logiczne.

Tu się nie zgodzę że niska pojemność pomaga obniżyć emisję. Na ten moment sprawność silników podnosi się przez zastosowanie turbo ale nie przez zmniejszanie pojemności, paliwo spala się w odpowiednich proporcjach paliwa i powietrza.

przykład mazda ma duże pojemności silników 2.2 i emituje tyle samo CO2 co silniki konkurencji o niższej pojemności bardziej wysilone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.