Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
kurcze nie wiem ile mialem obrotow kolo 3 tys zaczym pojawil sie strumyk napewno nie byl to bieg jalowy ale na biegu jalowym jakby ogrzewanie nie bylo wysokie dopiero jak przygazowalem to mocniej grzeje.Pompe wymienialem okolo 4 lata temu zrobilem okolo 35 tys km.Powiedzcie mi jak sparwdzic pompe czy jest wydolna?
Opublikowano
To co Ci pisałem. Słabe ogrzewanie na wolnych obrotach. Rozgrzać trzeba auto do 90st jadąc bo będzie szybciej i zostaw na wolnych obrotach. Potem czekaj i obserwuj temp jak zacznie się grzać to masz odp. Strumień u mnie się pojawia przy ok 1000obr min. Jaka kupiłeś pompę? Jaki wirnik?
Opublikowano
nie wiem bo mechanik wymienial :) wczoraj mu dawalem w piz... i nic trzyma pion takze cholera wie musze moze poczekac na upalne dni narazie gazownik zmienil mi temperature przelaczania z 40 stopni na 30 stopni
Opublikowano

I to twój błąd. Bo jak będziesz kręcić auto to będzie ok. Musisz robić to z testem nr 7 koniecznie i koniecznie juz po rozgrzaniu na wolnych obrotach.

Jak nie boisz się o głowice to czekaj na upalne dni

Opublikowano
Odpal silnik, włącz test, jak na teście będzie już 90st jedziesz dalej autem jakieś 2km. Potem trzymasz je na wolnych obrotach i obserwujesz 10-20 min co się dzieje. Nie dodajesz gazu ani razu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie koło 100.

 

Nie wiem co chcecie w ten sposób sprawdzić...

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Czy pompa na wolnych obrotach przepompowuje z odpowiednią siła płyn w głowicy. Co prawda nie zawsze będzie się przegrzewac bo zależy w jakim stopniu pompa jest wydajna. Ale warto sprawdzić to nic nie kosztuje. Ale moim zdaniem jest jakiś syf w układzie co by się zgadzało bo stało się to nagle przy pracy w układzie, albo zbieg okoliczności i akurat pompa poszła.
Opublikowano
dokladnie mozliwe to jest rozmawialem z kolega z pracy stwierdzil ze nagrzewnica jest wyzej nic chlodnica i reduktor i mam zapowietrzony uklad zeby odpowietrzyc w najwyzszym punkcie np blisko nagrzewnicy mam dostep do rurek ktore wychodza mozna by bylo delikatnie poluznic i zobaczyc czy jest powietrze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A ogrzewanie działa?

Nagrzewnica wcale tak wysoko nie jest.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie na wolnych też jest wyraźnie gorzej.

To normalne.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Jak ustawie 32 (dla testu) minimalnie mniej gorące ale nadal parzy w ręce. To jest dosłownie kilka stopni. Sprawdzany nawiew przy ustawieniu nadmuchu z kratek i pokrętło na czerwonym polu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

u mnie na wolnych obrotach jest wyraźnie chłodniej co nie zmienia faktu , że reduktor jest baaardzo gorący.

Reduktor na wolnych obrotach szybko się nagrzewa.

 

Może pokaż nam chociaż foto reduktora i jego położenie.

 

A miejsce wcięcia w układ nie zostało zmienione?

 

Może pompka elektryczna padła i taki cyrk robi?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

I udalo sie mialem zapowietrzony uklad chlodzenia odpowietzralem sposobem kolegi mojego z pracy ktory ma e46 a wiec zimny silnik nawiew 32 na full odkrecilem odpowietrzniki i lalem plyn do odpowietrznikow az mi sie przelalo w zbiorniczku i tyle:)

a tym sposobem nie szlo odpowietrzyc

0. NA ZIMNYM SILNIKU

1. Wlaczyc stacyjke, NIE WLACZAC SILNIKA

2. Ogrzewanie na 32 stopnie i wlaczyc dmuchawe

3. Odkrecamy korek zbiornika i powinien byc widoczny strumien z prawej strony, pompowany przez pompke ogrzewania

4. Dolewamy plynu po sam korek

5. Odkrecamy odpowietrznik obok termostatu, az wyleci powietrze i pokaze sie woda

6. Jak w mieczyczasie plyn zejdzie ze zbiorniczka do dolac do maskymalnego poziomu

7. Odkrecamy odpowietrznik obok korka zbiornika wyrownawczego

8. patrz 6

9. zakrecamy, jezdzimy, dzien pozniej mozna sprawdzic poziom plynu.

kiedys wymienialem termostat i 2 sposbem bez problemu odpowietrzylem.dziwna sprawa.

Opublikowano
Ja zawsze leję płyn do zbiornika i czekam aż wyjdzie odpowietrznikami a nie odwrotnie. Tak z większością aut się robi, nawet nie wiedziałem że takim sposobem to robisz.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
aż mnie dziwi jak trudno niektórym odpowietrzyć ten silnik....
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Uwierz mi że odpowietrzałem kilka e39 i kilka razy swoją i był 3-4 razy problem i póki się nie postawiło auta na górce za cholere nie mogłem uzyskać ogrzewania.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja raz miałem problem bo reduktor puszczał gaz. Ale po ustaleniu co się dzieje kłopotów nigdy nie było.

Nigdy nie ustawiam na górce.

Czasem nawet zapłonu nie włączę podczas nalewania płynu.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Po prostu róż moja miała focha i się okropnie odpowietrzala. Ja mam zawsze włączony zapłon. Tylko to pomaga odpowietrzyc nagrzewnice. Ale bez i tak pójdzie bo nie każde auto ma pompkę i auta się odpowoetrzaja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.