Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mialem problem z parujacymi szybami okazalo sie ze mam do wymiany rurke od nagrzewnicy demontowana byla cala deska rozdzielcza zostala wymieniona i uklad chlodzenia odpowietrzony przez mechanika i od tego momentu zaczelo sie dziac cos z instalacja tzn po przelaczeniu na gaz silnik nie chcial jechac na lpg gasl silnik i przerywalo na lpg na bezynie ok zjechalem na poboczne otwieram maske a tam przewod plusowy od instalacji lpg byl odlutowany i raz laczylo raz nie wrocilem przykrecil ten przewod i jest ok na lpg chodzi idealnie ale pozno przelacza tzn wczesniej przed naprawa po odpaleniu silnika zimnego na zegarach zaraz za niebieskim polem chodzil na lpg teraz mam na srodku i dopiero przelacza na lpg mam sekwencje.Wczoraj odpalilem samochod na zimnym i czekalem na postoju zlapie 90 stopni sprawdzalem reduktor byl zimny dolny waz od chlodnicy tez zimny czyli termostat trzyma na zew +5 dopiero ruszylem przejechalem z 2km i przelaczyl na gaz nie wiem czy przypadkiem zle sa przewody od nagzrewnicy podlaczone do reduktora.Wczoraj odpowietrzalem samochod.Moze wie ktos jak z tym sobie poradzic albo czeka mnie gazownik.

  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kiedy parownik robi się ciepły? Stopniowo czy od razu po puszczeniu płynu na duży obieg? Sprawdź jaka masz temp przełączania na LPG. Albo czujnik w redaktorze swiruje
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Parownik powinien robić się ciepły bardzo szybko.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
wczoraj odpowietrzalem na plaskiej powierzchni dzis podjechalem na myjke na zew +10 na zegarach mialem 90 stopni reduktor cieply weze dochodzace do reduktora cieple a na gazie nie chodzil wracalem z myjki przelacz sie na gaz na myjke mam 4km.
Opublikowano
nie byl goracy tylko cieply a uklad chlodzenia byl na malym obiegu bo dolny waz od chlodnicy byl zimny przejechalem ze 4 km nie nagrzal sie porzadnie ale na zegarach mialem 90 stopni.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może padł ci czujnik temperatury reduktora?
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

dzwonilem do gazownika stwierdzil ze musze odpowietrzyc a wiec odpowietrzlem na gorce tym sposobem

 

0. NA ZIMNYM SILNIKU

1. Wlaczyc stacyjke, NIE WLACZAC SILNIKA

2. Ogrzewanie na 32 stopnie i wlaczyc dmuchawe

3. Odkrecamy korek zbiornika i powinien byc widoczny strumien z prawej strony, pompowany przez pompke ogrzewania

4. Dolewamy plynu do wlasciwego poziomu

5. Odkrecamy odpowietrznik obok termostatu, az wyleci powietrze i pokaze sie woda

6. Jak w mieczyczasie plyn zejdzie ze zbiorniczka do dolac do normalnego poziomu

7. Odkrecamy odpowietrznik obok korka zbiornika wyrownawczego

8. patrz 6

9. zakrecamy, jezdzimy, dzien pozniej mozna sprawdzic poziom plynu.

dodatkowo pozniej odpaliem fure zeby sie zagrzala ogrzewanie na maksa i odkrecilem delikatnie przewody idace do parownika z jednego zaczelo syczec a pozniej lecial plyn z drugiego tylko plyn wylecial po tym rundke zrobilem wskoczyl na gaz zgasilem na zegarach pion odpalam i znowu nie przelacza na lpg dodawalem na postoju gazu i przelaczyl sie na gaz znowu rundka parownik zimny pzrewody do niego gorace pozniej jeszcze raz rundke i parownik goracy,dzwonilem jeszcze raz do gazownika doradzil mi ze chyba mam zapchany parownik jakis brud albo kawalki czegos wpadly doradzil mi zebyl odpiol przewody idace do parownika i wezem ogrodniczym przeplukal parownik pod cisnieniem.Na jutro sie znim umowilem, nie sa to objawy zuzytego parownika?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli odpowietrzałes tak jak opisałeś to NIE ODPOWIETRZYŁEŚ.

Gdzieś ty taka instrukcje dorwał?

 

Punkt 3 nie realny.

Punkt 4 źle.

Trzeba dolewać do zbiorniczka ile wlezie a nie do normalnego stanu.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to nie lejesz do normalnego poziomu jak to jest w punkcie 4.

 

W zasadzie tylko o to mi chodziło.

 

A jak masz zamontowany reduktor?

Czasem magik gazownik wstawi kolankami do dołu i wtedy jest cyrk z odpowietrzeniem.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
sluchajcie instalacje mam juz 7 rok i bylo gitara po wymianie rurki od nagrzewnicy wszystko sie popsulo jak mam pion leci gorace.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no to ciężko stwierdzić co spieprzono przy wymianie rurki....

 

Może coś wpadło do układu?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
bylem u gazownika sprawdzalismy jaki przeplyw jest plynu do reduktora i wyszly cyrki reduktor ma przeplyw ale z rurek nie leci plyn na biegu jalowym dopiero jak gazowalem to plyn leci wynika z tego ze chyba pompa wody jest slaba co myslicie o tym?
Opublikowano
Przy niewydolnej pompie będzie przy wyższych obrotach dopiero strumyk, na wolnych obrotach będzie słabe ogrzewanie (ale jest pompka to tego tak nie odczujesz) i zacznie wchodzić z czasem na wyższą temp (test nr 7) i bez gazowania powinieneś to zobaczyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.