Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Jakiś czas temu zmieniłem u siebie w samochodzie silnik bo poprzedni padł. Teraz mam taki problem, że jak odpale na zimnym to od razu musze dac delikatnie gazu bo zgaśnie, a czasami jest nawet tak, że nawet po dodaniu gazu potrafi zgasnąć kilka razy. Jest też problem z pracą na zimnym silniku. Jak chodzi na ssaniu to jest nawet dobrze ale kiedy wyłącza się ssanie to silnik tak jakby nie chodzi na wszystkie cylindry. Trzęsie się, czasami falują obroty. Często jest też tak że nie wkręca sie na obroty. Gaz w podłogę a obroty wzrosną do 3 tys. i dalej nie idą. Pomaga kilkukrotne zgaszenie i odpalenie samochodu. Dodam że gdy wskazówka temperatury zejdzie z niebieskiego pola to wszystkie problemy ustają z wyjątkiem nie wkręcania się w obroty, na co pomaga właśnie kilkukrotne zgaszenie i odpalenie. Na zimnym też przy przyśpieszaniu słychać delikatne strzelanie. Oczywiście mocy wtedy też nie ma kompletnie, szarpie. Przy odpalaniu na ciepłym nie ma problemów.

(benzyna, 2.2 l)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Dzisiaj trochę bawiłem sie przy samochodzie i doszedłem do tego że nie pracuje na 6 cylindrze. I nic nie daje zmiana świec oraz zamiana cewek. Zawsze jest problem z 6 cylindrem. kiedy nie chodzi na tym cylindrze to nie wkręca sie też na obroty i strzela. Czasami nawet na ciepłym silniku przy przyśpieszaniu czuć szarpanie i powyżej 5 tys słąbo ciągnie. Pomaga puszczenie gazu i ponowne przyśpieszanie. Co może być przyczyną tego że nie pracuje na 6? Przewody? Ale wtedy też na ciepłym mozę zawsze by było źle a jest tak jak mówię że na ciepłym jest zazwyczaj dobrze
Opublikowano

Przepustnica dobrze wyczyszczona ?

A ten cylinder nr 6 to paliwa nie dostaje ?

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Regulacja spalania stukowego służy do określania i ustawiania optymalnego kąta wyprzedzenia zaplonu w kazdym cylindrze. jesli wystepuje zakłócenie w zaplonie, następuje odcięcie paliwa do odpowiedniego cylindra. cytuje tutaj e.H.R Etzold " sam naprawiam BMW e 46 ". może to cos pomoże.

Cewki zapłonowe, świece a jak to nie pomoże pompa paliwa

BUNIA :)
Opublikowano
A jak podmienić te wtryski bo szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak to zrobić. Ewentualnie zaprowadze do jakiegoś mechanika ogarniętego żeby w końcu to zrobił. Już nie mam pomysłów co może być przyczyną że jest problem tylko z tym jednym cylindrem. Czy może mieć też wpływ na to jakiś czujnik że on nie chce się wkęcać na oborty? Bo raczej to że nie pracuje na ten jeden cylinder to nie jest aż tak poważne że nie bedzie się wkręcać. Zresztą zawsze jest tak że dopiero jak ssanie się wyłaczy to jest problem.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Zauważyłem że nie ma czegoś takiego u mnie teraz, że jak odpalam samochód to w momencie odpalenia na starym silniku miałem skok obrotów do powyżej 1 tys i później spadały do około 900-950 jak chodził na ssaniu lub do tych 700 jak już był trochę ciepły. Teraz jak odpalam to od razu stoją na tych obrotach co pracuje silnik i właśnie często muszę dodać delikatnie gazu jak już załapie przy odpalaniu bo inaczej zgaśnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.