Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,jestem na etapie kupna bmw e92 325 bezyna jest taka jedna na allegro http://allegro.pl/bmw-325i-coupe-2006-7-jasna-skora-klima-218km-i5143114667.html

zastanawia mnie jeden szczegół ,w opisie jest 325 218KM a na aucie widze napis 330 sprzedający mówi ze tak było od nowosci ,cos mi tu nie gra, prosze o info jezeli ktoś coś wie podaje VIN:BMW325Ci WBAWB31050PS94861

P.S a moze ktoś zna lub oglądał to autko http://otomoto.pl/bmw-328-super-stan-i-wlasciciel-C36260221.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Data for vehicle identification number: WBAWB31050PS94861

Model description: 325i

Market: Europa

Type: WB31

E-Code: E92

Chassis: Coupé

Steering: links

Doors: 2

Engine: N52B25O1 - 2,50l (160kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Black Sapphire Metallic (475)

Upholstery: Leder Dakota/creambeige (LCGE)

Production date: 13.12.2006

Assembled in: Regensburg

 

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S255A

Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel

S2C4A

BMW LM Rad Sternspeiche 157

S4UAA

Sitzverstellung teilelektrisch Partially electric seat adjustment

S502A

Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S522A

Xenon-Licht Xenon Light

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S313A

Aussenspiegel Anklappfunktion Fold-in outside mirror

S403A

Glasdach elektrisch Glass roof, electrical

S428A

Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit

S431A

Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip

S441A

Raucherpaket Smoker package

S481A

Sportsitz Sports seat

S493A

Ablagenpaket Storage compartment package

S4AEA

Armauflage vorn verschiebbar Armrest front, retractable

S4ATA

Interieurleisten hochglänzend schwarz Interior trim finishers black high-gloss

S507A

Park Distance Control hinten (PDC) Park Distance Control (PDC), rear

S521A

Regensensor Rain sensor

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S544A

Geschwindigkeitsregelung mit Bremsfunkt. Cruise control with brake function

S563A

Lichtpaket Light package

S663A

Radio BMW Professional Radio BMW Professional

P7RSA

Paket Comfort Package Comfort

S845A

Akustische Gurtwarnung Acoustic belt warning

S853A

Sprachversion englisch Language version English

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S8AEA

Bordliteratur griechisch On-board vehicle literature, Greek

S8S3A

Automatische Verriegelung beim Anfahren Automatic locking when driving off

S8SMA

Fahrgestellnummer von aussen sichtbar Car ident. number visible from outside

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

Opublikowano

Kolego Vinik wpisujemy w temacie, bo inaczej moderator ci go szybciutko zamknie.

W innym temacie kolega 320SI odniósł się to tego auta co w nim nie gra viewtopic.php?f=44&t=268004&start=30.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Gazować się zawsze opłaca, pewnie. Tym bardziej teraz, jak LPG masz < 2 zł. Koszt tak bardziej 3500 zł żeby to miało ręce i nogi. No i pamiętaj jeszcze tylko że w E9x nie włożysz butli w koło. Tzn włożysz, ale od spodu i z poważnym rzeźbieniem. Czyli dodatkowe dukaty. Albo wozisz walca w bagażniku :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zagazować się da,tylko tutaj jest silnik z bezpośrednim wtryskiem,więc koszt założenia instalacji będzie trochę droższy.Musi to zrobić naprawdę dobry warsztat.
Opublikowano

Zacznijmy od tego, że starego E46 330CI gazuje się za min 4 tysiace aby to mogło jeździć i tylko w bardzo dobrym warsztacie co jest wstanie ogarnąć temat.

 

Ten samochód ma wtrysk bezpośredni więc nie 4 a 5 generacja i zużywa ona zdecydowanie więcej PB niż 4 więc sam policz czy Ci się opłaca. Nie wierzę aby dobrze wystrojona instalacja 5 generacji kosztowała mniej niż 5-6 tysięcy.

Opublikowano

Wg mojej oceny nie zakładaj gazu do tego silnika. Spalanie jak na taki silnik jest stosunkowo niskie - trasa 8.4 - 8.2 średnio, miasto 10.2 - 10.8.

Ponadto przy zalaniu złej jakości benzyny wyświetli Ci się błąd katalizatora, a przy gazie "check engine" będzie świecił Ci praktycznie cały czas.

Opublikowano
z tego co się orjętuje to 325 benzyna 2,5 218 KM ma wtrysk pośrefni EFi to samo ma 2,8 233 KM tak więc myśle ze z zaintalowaniem gazu przy tym motorze nie powinno być większego problemu.
Opublikowano
jeżeli ma wtrysk bezpośredni to się opłaca jak ktoś ma zamiar baardzo dużo jeździć , nie wymyślono jeszcze do żadnego bmw instalacji która pracowała by tylko na gazie zawsze pracuje ona w trybie 3/1 czyli 3 wtryski gazu i jeden benzyny żeby schłodzić wtryskiwacze koszt instalacji na 6 cyl to około 8 tyś zł . instalację do bezpośredniego która pracuję tylko na gazie wymyślono do jakiejś KIA i do huyndaja
Opublikowano

Instalacje dedykowane do samochodów z wtryskiem bezpośrednim, która pracuję tylko na gazie robi Vialle, ale tylko do kilku modeli grupy VW, bodajże 1.4 TSi i 1.8TSI.

Tu tylko tak jak mówisz z dotryskiem benzyny. IMHO przy obecnej relacji gaz/benzyna i tak nie wychodzi źle.

Opublikowano

Witajcie,

Jestem kompletnie nowy na forum, ale wydaje mi się ze dosyć dogłębnie zbadalem temat gazu do bezpośredniego wtrysku w Bmw i mogę się pochwalić świeżymi informacjami - z zeszłego tygodnia. Pytałem w trzech firmach:

AC, LPG TECH, GZW

konkretnie o wariant 330i (200kw) czyli jak rozumiem już nie efi wtrysk, tylko bezpośredni.

Odpowiedz było jednomyślna i definitywna w każdym z zakładów - nie da się założyć. Czy popełniłem jakis błąd w takim razie przy zbieraniu informacji ? Czy jednak kiepskie zakłady wytypowałem ? Odpowiedzi od nich popchnęły mnie jednak w stronę szukania diesla właśnie.

Pozdrawiam

Opublikowano
Adalbert mógłbyś sprecyzować? Czy to znaczy że daje się założyć LPG do bezpośredniego wtrysku w BMW?
Opublikowano

Pewnie że próbowałem :) W tych trzech co napisałem + od Twojego posta sprawdziłem jeszcze Gomar. W każdym odpowieź była ta sama: do VAGa da się, do Mercedesa da się, ale do BMW nie. W jednym z nich dostałem odpowiedź że jest to związane z kwestią prędkości działania wtrysków.

A w którym Ty się dowiedziałeś że da się założyć?

Opublikowano
Np. GC Autogaz lub MD Autogaz. Poszperaj w necie ze swojego rejonu. Rzrczywiście nie wszystkie warsztaty robią taką adaptację, ale generalnie takie istnieją.
Opublikowano

Pierwsze co podpowiem (choć pewnie byłeś tam): lpg-forum

 

Drugie - Pitec z Poznania. Nawet jak Ci nie po drodze to chociaż zadzwoń. Gaazują wankle, więc pewnie bezpośredni wytrysk nie będzie problemem. Ale nic nie dam se uciąć.

 

No chociaż znowu skoro GZW (Sebastian ze Zbrosławic?) nie robi tego to coś jednak na rzeczy. No ale skoro Adalbert mówi że da radę to też jest na rzeczy :)

Opublikowano
Akurat co do bezpośredniego wtrysku, moja wiedza ogranicza sie do wyszukania takich warsztatów w google. To jest dosyć poważna ingerencja w silnik, na naszym rynku jest to "młoda" metoda i wymaga trochę większej wiedzy i praktyki. Niemniej jednak są warsztaty które to robią.
Opublikowano

OK, przyjąłem i zrozumiałem :) Wolę w takim razie poczekać aż temat technologicznie się rozwinie :) Przepraszam że trochę odbiegnę od tematu w takim razie, ale skoro mam już skupione nieco Waszej uwagi...

Czy jest generalną zasadą że silniki od 2007roku w górę mają już bezwzględnie bezpośredni wtrysk ? Włącznie z wersjami USA ?(rozpatruje ten wariant ponieważ kuzyn będzie wracał z USA właśnie i mógłby mi przyprowadzić coś na tak zwane "mienie", więc sporo taniej). Chodzi o określenie najświeższego możliwego rocznika auta z R6 pod maską, na wtrysku EFI - które jak rozumiem nie jest w ogóle problematyczne pod kątem LPG.

A najlepiej wolałbym "wędkę" a nie rybę. Czyli jak rozpoznać że auto ma EFI, dysponując przykładowo VINem? Czy śliniki na EFI mają jakieś konkretne oznaczenie?

Opublikowano

Rooned, Twoje ostatnie pytanie najlepiej skierować w dziale "paliwa alternatywne" czy jak to tam się nazywa tu na forum. Ewentualnie na lpg-forum - tam kolesie dokładnie w tym siedzą i "scena" BMW jest dobrze ogarnięta.

 

A, możesz też do Nikodema z (pod)Warszawy uderzyć. Siedzi mocno w beemeach i gazie.

 

Ale jak Ci bliżej do Poznania to jeszcze raz polecę Pitec (Piotr) - również zapalony beemiarz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.