Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Serdecznie witam wszystkich. od 5 lat jestem posiadaczem e46 2001r, jak do tej pory śmigało wszystko pięknie, aż do pewnego momentu. Przedstawiam mój problem , morze ktoś już przerabiał ten problem, wszystkim zainteresowanym bardzo dziękuje.
błędy http://pl.tinypic.com/r/2945nw3/8 http://pl.tinypic.com/r/2djb120/8 Edytowane przez darek2341
Opublikowano

Witam na moje oko to

-alternator się kończy !!!

-przepływomierz ok

-pompa podprogowa ok

-kręcony licznik i to sporo!!

KOZIOL
Opublikowano
Witam na moje oko to

-alternator się kończy !!!

-przepływomierz ok

-pompa podprogowa ok

-kręcony licznik i to sporo!!

 

 

Odpowiedź roku, chyba wstawię sobie w podpisie. Uśmiałem się, bo tak wygląda czasami rozmowa z tzw mechanikami ze stodoły. HIT !

 

 

Do autora. Odłącz podgrzewacz wody - albo kabel idący do niego (masa) albo wtyczkę, bez różnicy. Napisz czy objaw ustąpił.

ps. Google wyjaśni Ci gdzie go szukać, zdjęcia i opisy w zasięgu ręki.

 

ps2. Gdy silnik osiągnie 90*C przestaje tak falować ?

Opublikowano

Kolego bardzo Ci dziękuję za zainteresowanie się moim postem. Podgrzewacz wody już mam odłączony i obroty skaczą cały czas. Jest bez żadnych zmian.

 

Kolego koziol111 licznik nie był kręcony bo usterkę mam już ponad rok. Jeździłem tak ponieważ jest to tylko na zimnym silniku i z tego ten stan licznika. Myślałem że się to uspokoi.

Opublikowano
Witam na moje oko to

-alternator się kończy !!!

-przepływomierz ok

-pompa podprogowa ok

-kręcony licznik i to sporo!!

 

 

Odpowiedź roku, chyba wstawię sobie w podpisie. Uśmiałem się, bo tak wygląda czasami rozmowa z tzw mechanikami ze stodoły. HIT !

 

 

 

Zostawię to bez komentarza ,bo sprowadzisz mnie do swojego poziomu i załatwisz doświadczeniem.

KOZIOL
Opublikowano

Pracujący silnik, bez względu na ilość włączonych rzeczy w samochodzie +14V (wyprzedzam pytanie... bez spadków do 13.2V, lub 12,4V)

 

U ciebie jest niedoładowany.

Opublikowano

Prawidłowe ładowanie to 14,4v

Falowanie ustępuje po nagrzaniu do 90st ,czy minięciu wskazówki niebieskiego pola :?:

KOZIOL
Opublikowano

Kolego napisz jeszcze jakie masz ładowanie po ustąpieniu falowania :?: Możesz to sprawdzić w teście nr 7

-jeżeli dalej takie niskie to alternator do regeneracji

KOZIOL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Test nr 9.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam wszystkich. Sprawa wygląda tak regulator wymieniony łożyska zostawiłem stare, morze zrobiłem błąd ale stan ich był bardzo dobry, zero szumu, zero luzu , ale to nie problem alternator bardzo dobrze się demontuje, nie mowie ze fatwo ale problemu niema. Sprawa wygląda tak, ładowanie teraz jest (zaznaczam) na zimnym 13.50.80 co dziwnego, gdy wskazówka zaczyna kończyć niebieskie pole, ładowanie pokazuje 14.17 (bez obciążenia ) przy pełnym obciążeniu (światła długie,przeciw mgłowe,tył, przód, klima tronik pełen zakres ) ładowanie wtedy pokazuje14.05.15. Dodam jeszcze że gdy silnik zaczyna się nagrzewać wszystko wraca do normy, praca silnika się wyrównuje, i alternator tez.Nie wiem co to morze być, tak jak by zakłócało coś prace na zimnym silniku. Dodam jeszcze ze zrobię diagnozę na zimny i wrzucę jutro.Wciąż mam bana, nie pisze ze swojego kompa, dlatego przepraszam że nieraz się nie odzywam. Co to za błędy http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2djb120&s=8#.VQh6LuF2Adc http://pl.tinypic.com/view.php?pic=2945nw3&s=8#.VQh6dOF2Adc

Panowie dziś zrobiłem test zapaliłem samochód na zimnym i odłąnczyłem kabel plusowy ten co idzie z alternatora (zlonczony jest pod takim czarnym plastikiem} , ten co jest na klucz bodajże klucz 19 i o dziwo silnik zaczął równiutko pracować, przystawiłem z powrotem zaczął przerywać. Dodam jeszcze ze jak robiłem pomiar lądowania (woltomierzem) to ladowanie strasznie skakalo czyli 13.20 .40. 80 , po nagrzaniu norma 14.20 .Proszę o pomoc. Nie wiem co steruje tym podgrzewaczem płynu czy jest jakiś sterownik czy steruje nim dde . Jeszcze dodam ze mam wrażenie ze może ten podgrzewacz zrobił jakieś zwarcie, nie wiem to są tylko domysły.

Witam podlonczylem samochód jeszcze pod bmw scaner pokazały mi się takie błędy na abs

67 [103] Brake light switch

92 [146] CAN bus error

81 [129] Main relay inside control unit

może ktoś wie co one znaczą ? . Pozdrawiam

Witam, dzisiaj robiłem test na zimnym silniku aż do zagrzania. Mozę ktoś się orientuje co jest nie tak tym teście,dodam jeszcze ze test robiłem podczas jazdy. Wszystkim zainteresowanym bardzo dziękuje.

https://youtu.be/e_PlniGpP2c

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przypomniałem sobie ważną rzecz mianowicie . obroty zaczęły skakać ja oddałem elektryczny podgrzewacz płynu do naprawy (naprawa tv ) gość mi mówił ze naprawił, coś tam bo było jakieś zwarcie czy coś,i po założeniu podgrzewacza zaczęły wariować obroty.Tylko problem jest ten ze jak go odepnę to jest to samo obroty skaczą

A swoja droga to drugi raz w życiu bym nie kopił tego gowa, kolega ma punto 1.1 i zrobił już 300 tys i nic , ato gowo wiecznie to sworznie wahaczy jakieś filtry odmy porażka

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Błąd, który wstawiłeś dotyczy podgrzwewacza.

Dziwne, że przy odpiętym dalej wariuje. Trochę to jak wróżenie z fusów, ale to skakanie napięcia na zimnym chyba nie jest ok.

 

Co do samochodu, trzeba było punto kupić :). Im lepszy i droższy jak jest nowy, tym więcej kosztuje jego utrzymanie jak ma np 14 lat i nie wiadomo jaki przebieg.

Klasa samochodu, a jego bezawaryjność, to dwie zupełnie różne sprawy. Trudno, żeby punto się psuło, jak tam nie ma co się nawet zepsuć :P .

Pozdrawiam i życzę znalezienia usterki :D

Opublikowano
Tez mialem podobny problem i winnym okazal sie podgrzewacz. Wyslalem do naprawy do Roger Nysa i problem ustal. Sprobuj podczas falowania calkowicie wylaczyc dmuchawe, tzn wciskac na - do momentu az caly panel od klimy zgasnie. Jesli problem ustanie, to winny bedzie podgrzewacz. Dziwne tylko dlaczego obroty faluja Ci po odlaczeniu go...
Opublikowano

A ja bym zrobil przeplywy i zobaczyl co sie dzieje z wtryskami bo to ze masz korekcje ok, nie swiadczy do konca o stanie wtrysku (swiadczy o stanie elektromagnesu na nim, natomiast koncowki moga juz byc do wymiany). To po pierwsze.

 

Po za tym mozesz jeszcze zobaczyc jak tam wyglada stan pompy wysokiego cisnienia... diagnostyka np INPA przy maksymalnym obciazeniu powinno byc 1350bar.

 

No i pompe progowa podmienic na inna i zobaczyc.

 

Poczyscic czujnik cisnienia oraz zobaczyc jak wymienia uszczelka na regulatorze cisnienia.

Better slow than not go...
Opublikowano
Witam właśnie nie wiem co robić z tego względu ze to tylko na zimnym silniku, na ciepłym jak ręka odiol , wydaje mi się ze jak by wtryski to na ciepłym tez by kulał a tu nic, auto po minięciu niebieskiego pola chodzi równiutko z mocą tez nie ma problemu , dodam ze zaczęło się to jak oddałem gościowi do naprawy podgrzewacz, po założeniu auto zaczęło wariować , tylko problem w tym ze jak odłączę ten podgrzewacz to nie ma zmiany auto kuleje,i to mnie właśnie gubi, to jest taki efekt jak by nie grzała jakaś świeca (świece sprawdzane są dobre ) tak jak by nie palił na zimnym na wszystkie gary. Wszystkim bardzo dziękuje za zainteresowanie , nic tak nie boli jak nie można znaleźć usterki .Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.