Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, moje pytanie brzmi czy w BMW e46 320d m47 są dwa elektrozawory od egr i od turbo ? Czy jeden wspólny ?

 

Druga sprawa czy jak czyszczenie nie pomogło to trzeba wymienić cały egr ? Czy taki elektrozawor jak pisalem wyżej jeśli oczywiście taki jest ? :)

Opublikowano

oki, pytam bo jest poprawa po wymianie elektrozaworu przy turbo ale to jeszcze nie to niestety ;/ z ciekawości podłączyłem EGR ( miałem zaślepiony ) i auto zaczęło kopcić obroty na postoju przerywają ale jadąc czuć tak jak by się lepiej zbierał szczególnie od dołu.

 

I zastanawiam się czy muszę kupić drugi taki sam elektrozawór czy np całe takie : http://allegro.pl/bmw-e46-320d-136km-zawor-egr-przepustnica-i5127502699.html bo niestety czyszczenie EGR nie przyniosło żadnych zmian.

Opublikowano

Szybkie pytanko czy błąd recyrkulacji spalin, egr w inpie wprowadza silnik w jakiś tryb awaryjny ? Czy po prostu jest ?

 

Przy okazji spytam bo mam rowniez błąd świec w inpie ale samochód pali od strzała to czy wymieniać świece czy sterownik ? Czy ze świecami pomyśleć za rok na zimę

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z tego co wiem, to po prostu jest błąd i tyle. W twoim aucie nie ma sterownika, pojawił się w M47N.
Opublikowano
Szybkie pytanko czy błąd recyrkulacji spalin, egr w inpie wprowadza silnik w jakiś tryb awaryjny ? Czy po prostu jest ?
zalezy co dokladniej dzieje sie z egr

czy jest zle sterowany (np przy mocniejszym przyspieszaniu nie zamyka do konca, spadek mocy), czy moze nie trzyma i przy wyzszych obrotach przepuszcza (niewlasciwa mieszanka, spadek mocy)

a moze zaworek egr padł i nie potrafi wysterować podcisnieniowo trzpienia w metalowej częsci egr....

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano

Generalnie chodzi mi o to że mam zaślepiony EGR i wtedy jest błąd w inpie, po podłączeniu EGR jest spadek mocy ale nie ma wtedy błedu na kompie : obroty na biegu jałowym przy dodawaniu gazu ledwo co idą i przy tym tak skaczą do góry nie idą równomiernie i gdy jest podłączony EGR to kopci na taki niebiesko rózowy kolor coś takiego.

 

czyściłem zawór egr, filtr elektrozaworu i nic nie dało czyli cały ten mechanizm jest nie sprawy ? jak myślisz ?

Opublikowano

na odległość nie powiem na 100% co jest niesprawne

 

najlepiej zobaczyć prace egr pod kompem, zachowanie pod obciążeniem, przy delikatnej jezdzie na róznych prędkosciach obr., przy wrzuceniu na luz, agresywnej jezdzie itp pozniej mozna spekulować

 

byc moze zaworek sterujacy jest padniety i nie potrafi wysterowac zamkniecia zaworu gdy powinien być zamkniety, stąd zamulona reakcja na gaz, nieodpowiednie składd mieszanki, za duzo spalin spaliny komp oczekuje zamkniecia a zawór dopuszcza spaliny, zła mieszanka, to jedna z hipotez

moze byc uszkodzenia mechanizmu (sprężyny) która otwiera zamyka zawór w zaleznosci od podcisnienia....

 

na odległość to wróżenie z fusów

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.