Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem ze swoim e90 na dniach obróciła mi się panewka korbowodowa na 1 cylindrze.

Zrobiłem na niej 10km wiec wał jest lekko porysowany.

Według mechanika nie opłaca się szlifować wału bo jest to rozwiązanie na krótką metę gdyż i tak stanie się to następny raz z nowymi panewkami.

Mechanik twierdzi ze przy takiej mocy i przy takim momecie obrotowym nie robi się szlifów tylko kupuje się kolejny silnik.

kod silnika to 2.0D 163km m47 204d4.

Chciałbym się dowiedzieć jaki jest koszt szlifu czy w ogóle jest to opłacalne i czy auto nie wróci z powrotem do mechanika z ta samą przypadłością

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szukaj Kolego na forum było to już z 20 razy. Wszyscy raczej wymieniają na nowy silnik.
Opublikowano
Kupuj nastepny silnik, wymianka i po sprawie.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.