Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

czy zeby wymienic 2 swiece wystarczy zdiac oslone silnika czy jszcze jakis duperele trzeba zdejmowac?

w sam naprawiam nie ma nic o wymianie zarowych.

do wymiany 2 swieczka.

pozdr

Opublikowano
witam

 

czy zeby wymienic 2 swiece wystarczy zdiac oslone silnika czy jszcze jakis duperele trzeba zdejmowac?

w sam naprawiam nie ma nic o wymianie zarowych.

do wymiany 2 swieczka.

pozdr

Kolego do wymiany świec nie tylko osłnonę silnika trzeba zdjąc ale do tego kolektor ssący i wtedy masz super dostep do świec żarowych :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Jak już się trochę namęczysz z rozbieraniem to wymień wszystkie, zarz padnie druga i znowu kupa roboty...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolekror out i wymien caly komlpet swiec.Po wymianie swiece dokrec kluczem dynamometrycznym.
Opublikowano
Proponuję świece wkręcić na smar miedziany, sam 4 sztuki wykręcałem powoli ponad 1,5h, plus zalewanie WD 40, na szczęście wszystko wyszło ciężko ale w całości :mrgreen: Dodatkowo miałem walnięty sterownik, kupiłem nówkę BERU, ponieważ po naprawie u Roger Nysa nadal wykazywał błąd. :roll:
Opublikowano
Proponuję świece wkręcić na smar miedziany, sam 4 sztuki wykręcałem powoli ponad 1,5h, plus zalewanie WD 40, na szczęście wszystko wyszło ciężko ale w całości :mrgreen: Dodatkowo miałem walnięty sterownik, kupiłem nówkę BERU, ponieważ po naprawie u Roger Nysa nadal wykazywał błąd. :roll:

A nie reklamowales u niego? Podobno daje dożywotnią gwarancję

BMW ----> Bandżo Może Wszystko
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Proponuję świece wkręcić na smar miedziany, sam 4 sztuki wykręcałem powoli ponad 1,5h, plus zalewanie WD 40, na szczęście wszystko wyszło ciężko ale w całości :mrgreen: Dodatkowo miałem walnięty sterownik, kupiłem nówkę BERU, ponieważ po naprawie u Roger Nysa nadal wykazywał błąd. :roll:

 

A co na to Roger ??

Opublikowano

Witam

Jeśli chodzi o naprawę sterownika przez moją osobę zawsze daję dożywotnia gwarancję.

To jest tylko elektronika która wyjściowo już jest dość słaba ,nie można wykluczyć że awaria nie wróci. Można przyjąć że wcześniej czy później wróci, rzadko to się zdarza ale jednak. Generalnie nie wnikam w szczegóły, jeśli jest problem po mojej naprawie , wysyłam na podmianę kolejny lub naprawiam jeszcze raz stary , nie biorę za to pieniędzy .

Wystarczy , napisać - zadzwonić i opowiedzieć o problemie.

Myślę że kupowanie nowego sterownika za dość spore pieniądze ,nie jest idealnym rozwiązaniem.

Wiadomo wszystko zależy od zasobności portfela oraz potrzeby ducha .

Czy tak czy inaczej zawsze jestem otwarty na każdego swojego klienta.

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.