Skocz do zawartości

m62tub44 z LPG - wymiana świec kabli itp. na jakie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

posiadam całkiem sensowną E38 740iL i chcę żeby była taka nadal, dlatego postanowiłem powymieniać trochę rzeczy z pod maski, które wymieniać się czasem powinno

 

więc tak chciałem zacząć od świec, są 1 elektrodowe i wieloelektrodowe, dedykowane do lpg itp, wiec jako że sie nie znam za bardzo zapytałem znajomych ale opinie są różne niestety, więc jak to jest, czy muszę zakładać specjalne do lpg (nie wiem jakie mam teraz będę musiał sprawdzić) czy to chwyt marketingowy

 

jedno czy wieloelektrodowe? czy to też tylko strata pieniedzy, lub jest to zależne od rodzaju silnika technologi wykonania itp

 

jakiej firmy produkty są godne zakupu? no i analogiczne pytania do reszty elementów zapłonowych

 

 

 

pozdrawiam

Opublikowano

Ngk to produkty godne polecenia. Kup takie jakie zaleca producent do tego silnika i tyle.

 

Gdzie masz kable w tym silniku? Cewki to koszt ok 200zl na cylinder plus fajki ok 20zl o ile chcesz wymienić cały zapłon

Opublikowano

Producent nie przewidział że w aucie będzie instalacja LPG oraz po parunastu latach inne rozwiązania technologiczne, dlatego też o to pytam czy świece do lpg to naciąganie na kasę ,oraz świece wieloelektrodowe bo nie odpowiedziałeś mi na to pytanie

 

wiadomo że najlepiej brać produkty zalecane, ale niektóre są już po prostu przestarzałe i można dać coś lepszego

Opublikowano

Olej kupuje taki jak ma być, bo to jest wiadomo że lepszy będzie firmowy syntetyk niż jakiś mineral lpg tańszy 3 razy...

 

co do dedykowanych świec to masz na myśli katalog jakiś bmw czy np firm świec, powiedzmy ngk , bo tu pokazało takie świece do mojego modelu

 

http://www.ngk.de/nc/pl/wyszukiwarka-produktow/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/BMW/740%2520I%2520E38/BKR6EQUP/7703/

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

jestem po wymianie świec, zrobiłem testową jazdę po autostradzie 80km

 

najpierw wszystko było ok silnik pięknie zapalił od razu, zatankowałem lpg i w drogę, nic nie drżało obroty też ok, przyśpieszenie do samego końca ciągnął 250km bez problemu, w drodze powrotnej na lpg podczas przyspieszania zaczęło szarpać/przerywać podczas wciskania pedału gazu , po przełączeniu na benzynę problemu nie było, po powrocie otworzyłem maskę i silnik drży... dziwna sprawa

 

czy mógł mi się trafić tak marnej jakości lpg aby powodowało takie problemy? zatankowałem na orlenie

 

czy to jednak wina świec, może są źle jakoś ustawione czy coś... chociaż najpierw wszystko było ok i na lpg i na pb

 

co może być przyczyną?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.