Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM OD JAKIEGOS CZASU mam nastepujacy problem- zdarza to się tylko czasami nie regularnie jak zapalam auto albo odrazu gasnie albo faluja obroty i zapala sie kontrolka EML - dwa razy nie mogłem wogole samochodu odpalicdopiero po trzydzirstej probie zaskoczyl- bylem w warsztacie brak błędów nic nie pokazuje:( wakacje tuz tuz a planuje wyjazd i nie daj boze cos sie zesra w podróży:( jedni mowia to pompa inni czujnik położenia walu albo walka rozrzadu ale zero konkretow to mam wszystkie te czesci wymienic:(;) dodam ze wszystkie filtry sa wymienione

PROSZĘ O POMOC

Opublikowano
Ten co robił diagnostykę nie ma pojęcia.Jedz do kogoś od BMW.Bledy muszą być w tej sytuacji nawet jak nie bieżące to zapisane.
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano (edytowane)

Bylem w dwoch niezaleznych warsztatach specializujacych się w serwisie bmw zero zapisanych bledow a samochod robi swoje i wciaz grymasi szkoda ze nie w warsztacie tylko wtedy jak go najbardziej potrzebuje

Moze ktos mial podobny problem i się z nim uporal

Edytowane przez yahoo1981
Opublikowano

Do tego co napisał Sfinks dodam że w naszych autach diagnostyka powinna być robiona programem dedykowanym do BMW a nie uniwersalnym .

Za 50-100 zł chłopaki Ci to zrobią ,tylko poszukaj kto z forum to robi w twojej okolicy.

Często w warsztatach komputery są tylko ozdobą a nie narzędziem do diagnostyki.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano

Pewnie jakiegoś KTS-a podpięli i nic nie widzą wiec nie ma się co dziwić.Cudów kolego tutaj nie uzyskasz.

A tej sytuacji błędy muszą być zapisane i niech autor się sam nad tym zastanowi co mu mówią w tych niezależnych serwisach :mad2: :mad2:

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Cześć,

 

Moje bmw e46 ma problem, z którym nie mogę sobie poradzić .

Mianowicie, za każdym razem (z drobnymi wyjątkami) po odpaleniu auta, te wskakuje na obroty na zaledwie 1s po czym nagle gaśnie. Po drugiej próbie odpalenia jest już wszystko ok.

Problem jakby jest mniej dotkliwy w ciepłe dni (noce), przez lato bywało dość często, że odpalał za 1 razem.

Rozgrzany silnik odpala od razu

 

wymienilem wszystkie filtry czujniki walu i polozenia walkow i swiece i nadal to samo pod kompa podpinalem i zadnego bledu nie wykazalo silnik 2,2 170km prosze o pomoc jesli ktos mial podobna sytuacjie pozd

Opublikowano
sprawdzone wszystko i jest ok po za jedna rzecza czyli wyjscie czujnika temp z chlodnicy pokazuje -48 stopni kabel sprawdzony przerwy nie ma i czujnik wymieniony na nowy i nadal to samo nie mam pojecia co sie z tym dzieje . Dla czego pokazuje -48 stopni do tego waz od silnika do chlodnicy jest twardy strasznie a ten dolny jest ok czy jedno ma cos wspolnego z drugim ? co robic? mial juz tak ktos?
Opublikowano
na wal org a na walki zamienniki , te czujniki wyciagnolem z mojego starego silnika ktorego sprzedalem juz dawno i dzialaja na sto , dodam jeszcze ze wymienialem kazdego osobno patrzac z rana czy zapali na raz ale niestety po wymianie 3 czujnikow nadal to samo . Paliwo w listwie jest patrzylem bo myslalem ze moze sie zapowietrza jakos czy cos ale nie >dzis jeszcze zakupilem swiece jedno elektrodowe ze by byla lepsza iskra a org wyciagnolem no ale nadal lipa na tych jedno elektrodowych jeszcze gorzej pali

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.