Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Przeczytałem stek tematów na temat N42, ale nie rozwiązało to mojego problemu.

Mój problem polega na tym, że auto słabo ciągnie od dołu. To raczej jest śmieszne, że czuje jak ciągnie dopiero 3000 około.

Silnik posiada prawie 150 koni... No moim zdaniem lekka kpina ze strony BMW. Czy istnieje człowiek na tej kuli ziemskiej co rozwiązał ten problem.

Czy wgl to normalne, aby nie ciągnął od dołu? Pozdrawiam. Jeśli nie znajdę odpowiedzi to gdzie szukać? W ASO? Znając to coś, będzie jeszcze gorzej.

Jechać do Niemiec? :duh: Auto sprawia mi frajdę, ale chcę rozwiązać ten problem. Może to wina uszczelniaczy zaworowych? Już kij wie..

 

Druga sprawa, byłem x czasu temu u mechanika od bmw. Zleciłem sprawdzenie rozrządu powiedział, że wszystko jest okej.

No dobra, tylko podczas czytania tych tematów o tym silniku dowiedziałem się, że potrzeba specjalnych blokad rozrządu?

Jeśli ten mechanik tego nie posiada, i podjadę do innego, który powie mi że mam luzy. To co? Koszt ok 250 zł. Tyle zapłaciłem za sprawdzenie.

Żądać zwrotu kasy?

 

Trzecia Sprawa.

 

Miałem odkręcany prawy błotnik, został wymieniony na ori, poprzedni miał mase odprysków od kamieni.

Zauważyłem, że jest chyba za mocno przykręcony bo leciutko jest wyżej (róg na drzwiach) Da radę to jakoś poprawić?

Wiem, że ciężko bo reszta może się rozsypać. Już nie wiem kto to zepsuł, bo maska też była poprawiona.

Auto nie było bite i nie było po kolizji. Zrobiłem geometrie pojazdu i tak dalej. Kilka razy wpadłem do dziury (Pieprzone drogie) i auto jeździ prosto, trzyma się równo.

Opublikowano

Po pierwsze podłączenie pod komputer i błędy. Kpina ze strony BMW, nie sądze- coś masz nie tak i tyle. Ten silnik jest elastyczny w porównaniu do innych 4 cylindrówek o tej pojemności- 200NM i ciągnie fajnie z niskich obrotów.

 

Jak jeden mechanik nie potrafi rozwiązać problemu to sprawźz innego, najlepiej specjalizującego się w Beemkach.

 

2. Jesli nie sciągał łańucha to po co mu blokady?

 

Wymieniałeś napinacz rozrządu?

Opublikowano

Nie wymieniałem. Facet u którego lecze swoje BMW jest specem od BMW. Słyszałem, że miał 30 bemek. W swoim życiu.

Zresztą podobno to jest fanatyk tej marki. Ciężko mi nie zaufać mu, bo jest naprawdę inteligenty i nie dymał mnie na kasę w kilku przypadkach.

Podłączany pod kompa, nie ma błędów. Kilka razy + kasowanie ich było. Błędy się nie powtarzały. Wszystko ok.

Napinacza nie wymieniałem, podobno chyba było coś z nim nie tak, ale jakby była jakaś tragedia to kazałby mi wymienić... Coś mi się kojarzy.

Opublikowano

Motul 5W30..

Raz jest moc a raz nie. Widzę tutaj, że niektórzy z piskiem opon lecą, a u mnie hmm :)

Raz śpi, raz leci po prostu. Silnik wymiata, ale ma cały czas z dołu ciągnąć... :?

Opublikowano

Źle ustawiony velvetronik? Podjedź na kompa i niech zrobią adaptację rozrząd czy jak to się zwie. Miałem podobnie jak u ciebie po uszkodzeniu czujnika wału korbowego. Po wymianie auto nie jechało, mechanik podłączył pod kompa, zaczęło coś się przestawiać w silniku (było słychać jak by coś się przekręcało, pewnie velvetronik), no i autko zaczęło normalnie jeździć.

A jak raz ciągnie a raz nie, może szwankują czujniki od wałków rozrządu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.