Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od dłuższego czasu rozkminiam... ewentualny zakup bądź odbudowę lub swap. jakiejś 3 litrowej jednostki

Aktualnie posiadam 318i w wersji 2.0 m'ka, nawet dobre wyposażenie i jeszcze jest doposażona. Silnik pracuje cicho i równo, nie ma z nim żadnych problemów.

Więc sens robienia swapu w tym momencie nie ma sensu, bo silnik został uszczelniony, porobiony i tak dalej. Zresztą chciałbym zachować taką jednostkę w garażu.

Z drugiej strony jeśli przełożył bym 3.0 do tej co obecnie mam to zyskałbym fajny silnik z ciekawym wyposażeniem.

Wyczytałem gdzieś, że bardziej opłaca mi się swapować obecny silnik, który jest nowszy na 3.0.. niż na 2.8.

Więc.. Kupywać 3.0 (tylko coupe), swap z obecnego, kupić dwa szroty anglika i europejską wersje + przełożenie.

 

Obecne 150 koni, nie wystarcza mi. Ewentualnie zając się tym.. Może z nim coś jest nie tak? :|

Opublikowano (edytowane)

Podejrzewam kupno 330Ci z coupe angola + przeróbka na prawą stronę.

W polsce nie ma duzo 3.0... Podejrzewam, że swap nie będzie taki drogi jak zrobie go z N42B20, podobno wiele elementów pasuje (podobno, info zaczerpnięte z for)

Ale bardziej skłonny jestem do naprawy obecnej jednostki + zwiększenie jej mocy do 180 koni...

Mysle ze te 180/200 nie bedzie problemem.. :mrgreen:

Edytowane przez Wolf!
Opublikowano

No co wy ;)

Gdzieś tutaj na forum widziałem po zmianie dyfra i wrzucienie chipa auto leciało jak 2.2 ;)

Dlatego rozmyślałem jeszcze, aby wyciąć kata, ale wiadomo wszystko musiało by się UDAĆ. ;)

Opublikowano
to już lepiej swapować na 3.0i i tam się trochę pobawić bo tutaj to cudów nie będzie, a chipowanie wolnossaka to się w ogóle już mija z celem wg mnie bo więcej niż 10-15KM nie będzie przyrostu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja chciałbym zobaczyć te 180/200km z n42b20 i mocno kibicuję :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
No co wy ;)

Gdzieś tutaj na forum widziałem po zmianie dyfra i wrzucienie chipa auto leciało jak 2.2 ;)

Dlatego rozmyślałem jeszcze, aby wyciąć kata, ale wiadomo wszystko musiało by się UDAĆ. ;)

 

Doklej jeszcze znaczek M na klapę, będzie +10 koni.

Opublikowano

Bogaty Może Wszystko

Jak włożysz kompresor to będziesz miał 328 lub 330 a kwota to 7-10k jak sam popracujesz wiec najtaniej jest swap anglika mozna kupic juz za 7k bez prawa rejestracji nie kombinuj bo takich postów było setki a tak konczy się gadaniu swap swap i jeszcze raz swap

Opublikowano
No co wy ;)

Gdzieś tutaj na forum widziałem po zmianie dyfra i wrzucienie chipa auto leciało jak 2.2 ;)

Dlatego rozmyślałem jeszcze, aby wyciąć kata, ale wiadomo wszystko musiało by się UDAĆ. ;)

 

Doklej jeszcze znaczek M na klapę, będzie +10 koni.

 

Bystry jesteś, ale są bystrzejsi. Już dodany :D Teraz tylko hamownia.

 

Jeszcze czas :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.