Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Oczywiście Osram nowość na rynku nightbreaker drogie ale warte swojej ceny sprawdź na YouTube a wymieniaj zawsze parami bo będziesz miał różne kolory światła.
Opublikowano
Witam ja po zakupie wymieniałem obydwa żarniki , jeden już świecił na różowo, mam lampy skrętne i założyłem żarniki 4300K (bosmy po około 80zł. szt.) i jak na razie jest ok.
Opublikowano

proponuje wymienic zarnik ten co padl a nie parami bo to tylko teoria, ze zywotnosc zarnika jest podobna wiec jak jeden padl to zaraz drugi padnie (mi sie nie potwierdzilo)

W przypadku zarowki tradycyjnej wymiana parami ma sens bo stara zarowka swieci slabiej niz nowa ale tego zjawiska "pogarszania sie" chyba w ksenonie nie ma.

 

Z jednym czerwonym swiatlem z lampy Twoje auto musi wygladac jak wsciekly pies :).. ale powaznie to taka lampa pewnie slabiej swieci

 

Podrobki (nie mylic z mniej znanymi markami ale podszywanie sie np pod philipsa) sa zagrozeniem np dla przetwornic (moga je uszkodzic!) - takich doswiadczen nie mialem natomiast zdarzylo mi sie kilka late temu kupic zarnik za 40plm z tzw gwarancja doo2door w rozumieniu: kupisz i w momencie jak wyjdziesz od sprzedawcy i zamkniesz drzwi to gwarancji juz nie masz :norty: (we wro od reki byly takie po 180pln w gore albo te po 40... zaryzykowalem) - jakas chinska marka sprzedawana przez allegro "pod lada" bez rachunku w sklepie z czesciami sam. :norty:

Trwalosc: chyba ok (nie padly)

Jakosc: u tu znak zapytania: na przegladzie przy mierzeniu swiatla diagnosta mowil, ze swiatlo tej lampy jest rozproszone bardziej i slabe ale mowa o nastoletnim aucie z lampami zamiennikami wiec czy to lampa czy zarnik... nie wiem (nie zmienialem tego zarnika wiec nie wiem)

Pozdrawiam,

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Opublikowano
proponuje wymienic zarnik ten co padl a nie parami bo to tylko teoria, ze zywotnosc zarnika jest podobna wiec jak jeden padl to zaraz drugi padnie (mi sie nie potwierdzilo)

W przypadku zarowki tradycyjnej wymiana parami ma sens bo stara zarowka swieci slabiej niz nowa ale tego zjawiska "pogarszania sie" chyba w ksenonie nie ma.

 

Z jednym czerwonym swiatlem z lampy Twoje auto musi wygladac jak wsciekly pies :).. ale powaznie to taka lampa pewnie slabiej swieci

 

Podrobki (nie mylic z mniej znanymi markami ale podszywanie sie np pod philipsa) sa zagrozeniem np dla przetwornic (moga je uszkodzic!) - takich doswiadczen nie mialem natomiast zdarzylo mi sie kilka late temu kupic zarnik za 40plm z tzw gwarancja doo2door w rozumieniu: kupisz i w momencie jak wyjdziesz od sprzedawcy i zamkniesz drzwi to gwarancji juz nie masz :norty: (we wro od reki byly takie po 180pln w gore albo te po 40... zaryzykowalem) - jakas chinska marka sprzedawana przez allegro "pod lada" bez rachunku w sklepie z czesciami sam. :norty:

Trwalosc: chyba ok (nie padly)

Jakosc: u tu znak zapytania: na przegladzie przy mierzeniu swiatla diagnosta mowil, ze swiatlo tej lampy jest rozproszone bardziej i slabe ale mowa o nastoletnim aucie z lampami zamiennikami wiec czy to lampa czy zarnik... nie wiem (nie zmienialem tego zarnika wiec nie wiem)

Pozdrawiam,

Przemek

:duh:w swoim aucie rób co chcesz, zero wiedzy na temat wiec nie wprowadzaj ludzi w bład

Zarniki wypalają sie bardziej niz zwykle żarówki maja czasowa żywotność jesli wymienisz sztukę to barwa bedzie odróżniała sie starej od nowej, podróbek jest masa polecam ori philipsa lub Osram 4300k za około 250sztuka widoczność perfekcyjna małe straty po opadach deszczu. Zakoduj sobie dzienne zwiększy to żywotność xenonow zwłaszcza latem kiedy dni sa dłuższe

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszlo
  • Zarejestrowani
Opublikowano

Ja wymieniam zarniki zawsze paRami. Mam luksometr wiec na biezaco moge sprawdzac jaki ubytek swiatlosci maja zarniki i juz po 200h swiecenia swieca slabiej ok 20%.

 

Aktualnie mam oryginalne philipsa 4800k swiatlo idealnie biale z mocnym strumieniem i solidnym odcieciem bez abberracji na lini swiatlocienia

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

po miesiacu poczatkowo "inaczej swiecacy nowy zarnik niz stary" zaczyna swiecic dokladnie tak samo (oczywiscie wizualnie - maszyna "lumenow" nie sprawdzalem) jak stary - sprawdzone empirycznie ze 2-3 razy

Jak ktos lepiej sie poczuje wymieniajac oba to spoko.

Przemek

400ps/830Nm ( a było tylko 235 :D)

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=299251

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.