Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam INPE 5.0 nie mam problemu z połączeniem z x3 ale z e46 przed liftem mam problem nie łączy. mi sie z silnikiem brakuje mi DDE 3.0 w menu INPY sprawdzałem juz czy w pliku e46 nie ma średników i tam jest wszystko ok plik wyglada tak

[ROOT]

DESCRIPTION=E46 V1.30

 

[ROOT_MOTOR]

DESCRIPTION=Silnik

ENTRY= DDE22,DDE 2.2 dla M51,

ENTRY= DDE30,DDE 3.0 dla M47,

ENTRY= DDE40,DDE 4.0 dla M57,

ENTRY= D50M47,DDE 5.0 dla M47 nowy,

ENTRY= D50M57,DDE 5.0 dla M57 nowy,

ENTRY=,,

ENTRY= BMS46,BMS 46 dla M43,

ENTRY=,,

ENTRY= ME9_4N,ME 9.2 dla N42 / N45,

ENTRY=ME9NG4TU,ME 9.2 / MEV9 dla N46,

ENTRY=,,

ENTRY= MS420,MS 42.0 dla M52 nowy,

ENTRY=,,

ENTRY= MS430,MS 43.0 dla M54,

ENTRY=,,

ENTRY= MS450,MS 45.0 dla M56,

ENTRY=,,

ENTRY= MSS54M3,MS S54 dla S54 M3,

ENTRY=,,

ENTRY= EKP_DS2,Pompa paliwa EKP,

Pomoże ktos?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zobacz czy masz w INPA/SGDAT/ plik DDE30.IPO i jego konfiguracje DDE30.ini dzięki nim się łąćzy z DDE3

Ale w menu powinieneś mieć DDE3 tylko po wybraniu błąd skryptu

Drugie pytanie czy czasem nie łączysz się z E46 przez grupę OLD w INPA FXX jeśli tak to gdzie indziej powinieneś usunąć średnik

INPA/CFGDAT/BMW_ALT.ENG

Opublikowano

problem rozwiązany

w e46. GER były średniki przy dde30. mimo usunięcia nie pomogło. trzeba było zamienić tak żeby pod przyciskiem F2 w INPA był model samochodu e46. Jeśli jest model samochodu schowany w old model to poprostu INPA ukrywa takie rzeczy. jak coś pytać zawsze bardziej doświadczonych:)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
problem rozwiązany

w e46. GER były średniki przy dde30. mimo usunięcia nie pomogło. trzeba było zamienić tak żeby pod przyciskiem F2 w INPA był model samochodu e46. Jeśli jest model samochodu schowany w old model to poprostu INPA ukrywa takie rzeczy. jak coś pytać zawsze bardziej doświadczonych:)

 

INPA nie ukrywa jak byś zmienił w folderze old to by było DDE3 ale dopisanie do menu pod F2 jak ktoś ma e46 to najlepszy sposób.

Jak masz INPE Fxx to masz też do E46 i do E53 E83 przeskanowanie całego samochodu nie musisz każdy po kolei czytać aby zobaczyć błędy lub zrobić identyfikacje sterowników. jedynie co robi się to dopisanie do menu.

sa w SGDAT ale nie wpisane do menu w CFGDAT wpisz sobie ENTRY=e46, E46 TEST DIAGNOZA , w pliku

INPA/CFGDAT/E46.ENG lub dla inpy Germany INPA/CFGDAT/E46.GER w tym miejscu i masz skan całego samochodu

 

[ROOT]

DESCRIPTION=E46 V1.30

ENTRY= e46, E46 TEST DIAGNOZA,

 

[ROOT_MOTOR]

DESCRIPTION=Motor

ENTRY= DDE22,DDE 2.2 dla M51,

ENTRY= DDE30,DDE 3.0 dla M47,

 

Dla innych wpisuje się podobnie do menu oczywiście tych trzech co wymieniłem

A dla EXX po 2007 roku jest TD-530 dla całego samochodu co w przypadku dobrze wyposażonych modeli, jest bardzo pomocne, niż skanować w poszukiwaniu błędów każdy oddzielnie sterownik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.