Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich

moje bmw e39 523i sedan

05.98

 

Mianowicie mam problem wczoraj bylem na stacji diagnos. korzystalem z szarpakow aby spr zawieszenie bo ostatnio mialem straszne zle prowadzenie auta.

I co sie okazało , amortyzatory przód lewy 0% prawy 60% tak wiec przyczyna jest znaleziona . Tylko problem jest taki ze jak kupiłem auto ponad rok temu sprzedawca powiedzial ze zmienial Sprężyny na Eibacha obniżajace ale ile obniżyly i jaki model dokladny spręzyn tego juz nie wiem ;/ Czy jakos mzna spr. czy Eibach ma rozne rodzaje do E39 . Czy bedzie problem z doborem amorków ? Czy np seryjny amortyzatro bedzie sie nadawał ?

WIzualnie na glebie auto nie lezy . Ma delikatne sportowe zaciecie

Opublikowano
Oczywiście, że są same sprężyny obniżające Eibacha,zawiasy obniżające oraz kompletne zawieszenia gwintowane dedykowane do modelu E39 tego producenta. Musiał byś znaleźć numery tych sprężyn co masz, będzie łatwiej znaleźć co siedzi u Ciebie
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

zapewne ma eibach pro kit, które siedzą na -30.

Do tego muszą być sachs advantage, badz tez bilstein B8, jednak ja bym wymienił także sprezyny, bo eibach to niezbyt udany wybór (poprawne zestrojenie z amorami jest niemozliwe)

Opublikowano

Są. Te do obniżonych zawieszen mają miec numer 556834, zwyczajne sa z koncowką 832.

Tylko cena zaporowa: 580zł to jakieś przegiecie, prawie 2x drozsze od zwykłych.

 

A co do sprężyn, to przypomnialo mi sie, ze Weitec wydają się byc zestrojone z tymi sachsami 834, bo eibach jak na swoją długość (glebę) są zdecydowanie za miękkie.

 

Ale nie wierzcie mi na słowo, tylko zweryfikujcie te dane, bo tematem zawiasu interesowałem się jakoś w 2008.

Opublikowano
zapewne ma eibach pro kit, które siedzą na -30.

 

W zestawie Pro Kit przód -30 mm, tył 20-25mm, ale jest jeszcze seria Sport Line gdzie przód idzie 45-50mm, natomiast tył -30mm. Jeśli auto nie siedzi dość mocno na glebie, to wychodziło by na to, że faktycznie założony jest pierwszy zestaw

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

No więc jednak gleba jest wieksza niż -30 z przodu, zatem masz te eibach sporty, moim zdaniem, albo złudzenie - lepiej jakbyś zrobił fotkę pokazującą cały bok auta, tzw profil.

 

Z tego co pamietam, Eibachy rozpoznawalo się poprzez kolor, Pro kit miały bodaj kolor czerwony.

 

 

 

PS. Masz poliftowe lampy, to jeszcze zderzak zmień na polift.

Opublikowano
Czyli jesteś przykładem co się dzieje z seryjnym amorkiem jak zastosuje się sprężyny sportowe. Obniża to sztucznie skok amortyzatora powodując szybsze jego zużycie i auto Nie prowadzi się tak jak powinno. Krótsza sprężyna to sportowy o obniżonym skoku amortyzator. Sachs a już możesz nie znaleźć ale monroe ma jeszcze w ofercie takie amortyzatory
Opublikowano

Jeśli chodzi o skok amorka to ma 16cm , czyli krótki przeglądając aukcje to Sachs oferuje właśnie takie, amorki w e39 to moja pierwsza przygoda z wymianą .

 

Jeśli chodzi o zderzak tak już było, lampy także , chciałbym zmienić lampy tył bo mam żółte ale to już temat inny dział .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.