Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od miesiąca jestem szczęśliwym właścicielem BMW e 39 2.8i z 1999 r. Dzisiaj stojąc na skrzyżowaniu zauważyłem wydobywającą się parę spod klapy silnika. Zjechałem na pobocze i otworzyłem klape. Część komory silnika była zachlapana płynem chłodzącym. Przyczyną jest odpowietrznik układu chłodzenia. Płyn cieknie z niego po dodaniu gazu. Znjduje się on tuż za wentylatorem chłodnicy. Załączam zdjęcia. Jaka może być przyczyna i od czego zacząć sprawdzanie układu chłodzenia?

 

Pozdrawiam :)

 

Zdjęcia z miejsca wycieku :

http://files.tinypic.pl/i/00637/az5r2mtt4sxl_t.jpg

 

http://files.tinypic.pl/i/00637/iqur0ewlr2e3_t.jpg

 

http://files.tinypic.pl/i/00637/hoaayvbeyfvi_t.jpg

 

http://files.tinypic.pl/i/00637/vrwohmx7e9pd_t.jpg

Opublikowano
Wielkie dzięki za pomoc. Mam nadzieję, że to jest ta przyczyna. Jeśli ktoś ma jakieś inne sugestie, chętnie skorzystam. Aha. Wkażnik temperatury w kabinie wskazuje normalną temperaturę. Płyn zachlapał pasek wieloklinowy więc chyba trzeba będzie go wymienić?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.