Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Krótkie pytanie,

 

Co będzie lepiej latać E93 330D 245 kM Automat czy E92 325d 204 KM Manual?

Opublikowano
Moim zdaniem podobnie, może z lekką przewagą e93. Cabrio jest cięższe, różnica między nimi to 200kg. Sam mechanizm w e93 waży ponoć 300kg. Nie wiem na ile te kg związane z dachem to prawda. E92 245KM to już bez porównania w zestawieniu z 325d, na korzyść pierwszej oczywiście. Wybór zależy od Ciebie.
Opublikowano

A co znudził ci się 2.0d bez emocji? :mrgreen:

Każdy z nich możesz jeszcze "zachipowac" 3.0d da ci bez problemu 300KM co dla zwyklej skrzyni jest ciężej ogarnąć...

Z drugiej strony 325d też pewnie 250 wyciągnie...

Radziłbym szukać auta z super wypasem a silnik który byś nie wzioł będzie ok...

Opublikowano
Długo bym nie myślał, jeżeli cena i stan porównywalne :D. E93 to dwa w jednym. Przyjemność jazdy cabrio - bezcenna :D :D :D . Osiągi pewnie porównywalne, ale komfort w automacie dużo wyższy.
Opublikowano
A co znudził ci się 2.0d bez emocji? :mrgreen:

Każdy z nich możesz jeszcze "zachipowac" 3.0d da ci bez problemu 300KM co dla zwyklej skrzyni jest ciężej ogarnąć...

Z drugiej strony 325d też pewnie 250 wyciągnie...

Radziłbym szukać auta z super wypasem a silnik który byś nie wzioł będzie ok...

 

E93 już sprzedałem właśnie z powodu 2.0d chociaż miałem ją na mega wypasie.

Teraz tylko coś na sześć baniaków mnie interesuje.

Skłaniam się bardziej ku 325d mimo słabszego silnika.

Automat 6-cio biegowy szału nie robi, co innego nowa szkrzynia ZF 8-mio biegowa.

Zrobi się chipa i powinna hasać jak trzeba.

Opublikowano

Subiektywne wrażenia po jeździe jednym i drugim.

W E93 330d czuć trochę więcej mocy które są "przejedzone" przez masę pojazdu i przeciętny automat.

W 325d w manualu w trasie to Ty szefujesz, decydujesz z jakich obrotów czy biegu chcesz wyprzedzić i tutaj różnica mocowa praktycznie się rozmywa.

W linii prostej też wydawało mi się że e93 udaje szybsze niż jest na prawdę.

Poza tym mniejsza masa dla mnie przełożyła się na lepsze czucie samochodu na drodze.

Kolejny niuans to dość spora różnica w spalaniu.

Po 600 km dynamicznej jazdy średnia z całej trasy trasy w 325d to 7.0 litrów, a miejscami jechałem z dwójką z przodu i cały ciężka noga bo daleko do domu.

Reasumując E93 to lepszy cruiser, mocny, dwa w jednym ze względu na otwierany dach ale trochę mniej przyjemności z jazdy w sensie czucia auta i mimo bardzo zbliżonych osiągów dużo większe spalanie.

W związku z czym łyknąłem 325d.

Za jakiś czas pochwalę się zdjęciami.

Opublikowano
A co znudził ci się 2.0d bez emocji? :mrgreen:

Każdy z nich możesz jeszcze "zachipowac" 3.0d da ci bez problemu 300KM co dla zwyklej skrzyni jest ciężej ogarnąć...

Z drugiej strony 325d też pewnie 250 wyciągnie...

Radziłbym szukać auta z super wypasem a silnik który byś nie wzioł będzie ok...

 

E93 już sprzedałem właśnie z powodu 2.0d chociaż miałem ją na mega wypasie.

Teraz tylko coś na sześć baniaków mnie interesuje.

Skłaniam się bardziej ku 325d mimo słabszego silnika.

Automat 6-cio biegowy szału nie robi, co innego nowa szkrzynia ZF 8-mio biegowa.

Zrobi się chipa i powinna hasać jak trzeba.

 

6 biegowa skrzynia 6HP19 na przełożeniu 3-4-5 ma lepszą sprawność aniżeli ich nowy produkt 8HP30. Nowa skrzynia wcale tak dużo lepiej nie wypada względem starego automatu. Coraz bardziej wyśrubowane normy emisji spalin oraz pogoń za niższym spalanie i tak powstała 8 biegowa skrzynia, gdzie 6 biegówka w zupełności starcza :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.