Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów. Czy mogę prosić ew. użytkowników ww modelu o ocenę. Będę wdzięczny. Być może ktoś miał kontakt z tym autem. Telefonicznie ochy i achy. Pakiet dla palących a auto rzekomo użytkowane przez niepalącego, czepiam się. Pytam bo do W-wy mam kawałek a dośc zapracowany jestem.

Będę wdzięczny za wszelkie oceny.

Tutaj link do ogłoszenia:

http://bmw-uzywane.com.pl/baw/komis/auto8070,BMW-335-2013.html?grupa=25

Opublikowano
W ASO skręcili :lol:

 

ok, nie doczytałem że samochód jest polskiego pochodzenia, sporo w Premium Selection jest sprowadzanych z niemiec :8)

Opublikowano
Podana strona nie istnieje.

 

Masz jakis inny link? Po ile te 335i było?

 

199 brutto

Opublikowano

Fck, jak tanio :) Człowiek zaczyna żałować że kupił nowy samochód z gorszym silnikiem.

A tak szczerze to bym się zastanowił, przecież te 335i w tamtym roku musiało kosztować spokojnie pod 300tys zł. W ciągu roku utrata 30% wartości po 10tys km?

Nie mówię że to szrot. Prędzej, że to okazja, tylko trzeba ją dokładnie sprawdzić.

Opublikowano
Utrata wartości jest duża to prawda ale i cena nowego auta z tym motorem jest wzięta z sufitu. Rozmawiałem w Inchcape i mówiono mi że sprzedaż F34 w "Ogóle"sprzedazy trójki na naszym rynku jest ułamkowa. Z tym motorem to rzadkość istny biały kruk. Generalnie jest bardzo mało tych aut na rynku wtórnym z tym motorem. Mimo to obejrzę ten samochód. Gdyby ktoś miał styczność z tym autem to proszę o informacje.
Opublikowano
Jeśli wszystko byłoby ok, to brałbym w ciemno. Chętnie nawet bym się swojego pozbył dla takiej sztuki ;) Masz jakieś zdjęcia? :>
Opublikowano

Powiem Wam, że cena 199 tys. zł nie jest znowu taka mega niska, jak na to, że auto jest roczne i cena z cennika za to auto to 224 tys. zł. Jak doliczymy gratów za 40 tys. zł. To mamy cenę 264 tys. zł. Na pewno to auto zostało sprzedane z rabatem. Zakładam, że z 14%, to nam daje cenę około 230 tys. zł za to auto. No to już spadek wartości rzędu 15% jest czymś zupełnie normalny.

 

Wiadomo, że auto trzeba sprawdzić, ale jak z Premium Selection to raczej nie ma się czego bać. Sam ma auto z Premium Selection i jestem zadowolony :)

Opublikowano
rocznikowo 2latek ( data produkcji 2013)-jeszcze mniejsza okazja. .. chociaż nadal oferta jest warta rozważenia! poprzedniego iXa miałem z PS i byłem bardzo zadowolony!
[...] wszyscy kupujemy BMW dla radochy z jazdy, nie zawsze kierując się do końca rozumem. [...]
Opublikowano
Powiem Wam, że cena 199 tys. zł nie jest znowu taka mega niska, . Jak doliczymy gratów za 40 tys. zł. To mamy cenę 264 tys.

 

gratów wg cennika jest za prawie 90k ...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Jadę go zobaczyć. Z ustaleń telefonicznych sprzedawca mówił, że samochód pochodzi z Hiszpanii (służbowy w BMW). Trochę się motał, więc na 100% nie był pewien. Dam znać.
Opublikowano
1/4 w zbiorniku i tylko 50 km do przejechania? Musi miec niezly wir w baku, ale pewnie wrazenia z jazdy sa warte czestych wizyt na stacji.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano

Widziałem na żywo i jeździłem.

Samochód jest importowany z Hiszpanii i służył jako służbowy w jakiejś tam firmie. Przebieg 10.000 km i prawie 2 lata na karku. Środek wygląda jak nówka, poza 1-2 centymetrowym lekkim wytarciem na skórze na boku wspierającym (od wsiadania). Poza tym nie ma się do czego przyczepić. Jakość wykończenia i spasowania jest więcej niż zadowalająca. W zasadzie jedyny element, który jest słaby to podłokietnik (plastik). Bez przygód, nic nie było malowane. Miałem bezpośrednie porównanie ze stojącym F34 320d Mpakiet i nie ma większej różnicy na żywo jeśli chodzi o "optykę" auta. Tylko mocno świadomy użytkownik to wychwyci. Samochód prezentuje się bardzo dobrze w standardowym pakiecie i w tym kolorze. Generalnie jestem pod wrażeniem jeśli chodzi o ilość miejsca z przodu, z tyłu (!!!) i w bagażniku. Dla mnie ten samochód bije sedany, a może i touring z serii 3 i 5 pod względem pakowności. W zasadzie to jest to czego szukałem jeśli chodzi o rodzinę 2 + 2 + kot. Wposażenie jest bardzo dobre, a jakość HiFi lepsza niż u mnie w e90.

 

Stan blacharki niby ok ale samochód posiada na progach oraz na tylnim zderzaku sporo drobnych zarysowań. Progi oraz tylni zderzak są odbarwione, a lewy tylnia cześć zderzaka posiada ok 20-30 centymetrowe okrągłe odbarwienie. Zawieszenie samochodu jest całe w pyle, bardzo drobnym, białym. Prawdopodobnie spowodował odbarwienia na lakierze. Pył jest we wlotach, kołach, nadkolach w zawieszeniu oraz tylnej części samochodu. Komora silnika jest idealnie czysta. Końcówki wydechów są czarne, co o niczym nie świadczy, ale może. Opony (Pirelli P Zero) tylnie mają 1-2 mm bieżnika, przednie 2-3 mm (10 000km przebiegu). Do wymiany napewno. Felgi posiadają liczne zarysowania i są wyszczerbione na rantach. Komputer jest zresetowany, więc brak historii spalania. Kolocki do wymiany za 8.000km (czyli starczyły na 18.000 km), ale w ramach premium selection wymienią na nowe. Olej do wymiany w kwietniu. Gwarancja do przedłużenia do 3 lat. Brak pakietu serwisowego. Do dokupienia na 10lat/100tkm za ok. 5000pln.

 

Jeśli chodzi o jazdę to samochód nie jest zarejestrowany, więc pozostaje duży parking do testowania. Dźwięk wydechu i silnika to bajka. Nie będę się rozpisywał. Natomiast moim zdaniem 335i nie pasuje do tego samochodu. Zestrojenie samochodu jest "inne" niż te do którego jestem przyzwyczajony z sendanów/touring. Na tyle co mogłem sprawdzić (padał lekki deszcz), potencjał silnika nie jest wykorzystywany, ingerencja elektroniki jest bardzo duża. Skrzynia nie reaguje natychmiast nawet w trybie sport, a "zastanawia" się czy i jak zredukować przy pedale w podłodze. Po redukcji przyspieszenie jest znaczące, ale czuć "napędzanie" a nie błyskawiczną reakcję samochodu. Wiem, że warunki testu były specyficzne, ale o charakterze sportowym tego auta nie można mówić. Jest to auto usportowione. Spalanie wyszło przy takiej zabawie 27 litrów.

 

Dla mnie auto jest genialne, ale jego zestrojenie z 335i jest niezrozumiałe. Wyobrażam sobie to auto z 320d jako dobry kompan. Bardzo komfortowe, duże i ciężkie. Siedzi się znacząco wyżej niż w sedanie, ale to auto rodzinne. Zapomnijcie o wrażeniach sportowych i dobrym handlingu. Można cieszyć się za to innymi walorami i małym spalaniem przy dwulitrowym dizlu pewnie.

Opublikowano
Końcowki wydechu zawsze beda czarne w tym modelu, chyba ze sa swiezo po myciu. Natomiast nie chce mi sie wierzyc ze opon wystarczylo na 10 tys km
  • Moderatorzy
Opublikowano
Gorący asfalt w hiszpanii + 306 km + ciężka noga - nie widzę w tym nic dziwnego.
Opublikowano (edytowane)
Do takiego silnika musi być zawieszenie adpatacyjne i hamulce M ,w innym przypadku jak piszecie klocki na kilka tysięcy kilometrów,tarcze do śmietnika po 40 tyś.km,opony łyse bo auto z tzw.centrali czyli kto chce bierze i jedzie przy okazji pokaże znajomym jak chodzi,dziękuje wole F34 328i + chip ale nowe.W życiu bym nie kupił auta ex AG. Edytowane przez boleknh

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
W życiu bym nie kupił auta ex AG.

 

tak sobie tłumacz :P

 

Oczywiście od pierwszego właściciela? tak jak najbardziej takie auto bym kupił,ale nigdy nie demo czy jakieś AG co każdy na zimnym silniku sprawdza jak idzie , tutaj nie wiem kto jeździł nie znana historia auta,jeszcze kraj pochodzenia Hiszpania dziwne że na tamtym rynku nie ma kupca na takie auto i pchają w europe wschodnią.Przepraszam nie lepiej kupić nowe a 60koni mniej?Tą różnice w zakupie i tak odzyskasz przy sprzedazy auta za 4-5 lat ,bo wtedy sprzedajesz auto gdzie jesteś pierwszym właścicielem i samochód jest z Polski a nie z Niemiec czy jak ten Hiszpanii.Ja właśnie sprzedalem roczne F30 za kwote gdzie na allegro były w tej cenie 328i rok starsze z Hudami duperelami Harmanami itp,biedne w sportline 318d z automatem sprzedałem w 5 dni ale uwierz mi miałbym auto z AG lub USA to musiałbym sprzedać minimum 20 tys.zł taniej.Co telefon to sie ktoś pytal czy Salon PL czy to kupione było jako demo czy może kupione jako premium selection.Miałem okazje testować ostatnio X4 i sprzedawca mówi prosze zjechać tu na boczną drogę zobaczy Pan jak po dziurach idzie ,naprawde moje marzenie wydać 240tyś.zł i kupic takie X4 Demo po pięciuset takich przejażdżkach.Myśle że Ex AG mają jeszcze trudniej.Wszyscy mówia ze ta cena to okazja,jak dla mnie po prostu cena ,szału nie ma.

Było:

e36 318i Cabrio

E61 525d

F30 318d Sportline

F36 420i M-Pakiet

Jest : G30 518d SportLine

Opublikowano
Można cieszyć się za to innymi walorami i małym spalaniem przy dwulitrowym dizlu pewnie.

 

Dlatego przy takim silniku niezbędne jest zawieszenie adaptacyjne.

Jaka decyzja?

Dziwne że samochód ma aż tyle usterek przy takim przebiegu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.