Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Proszę o sugestię użytkowników na temat wyżej wymienionych modeli. Auto ma być +/- 2013/2014r. Osiągi silnika przemawiają na 750d ale....może jednak 740d + modyfikacje w wyspecjalizowanej firmie?

 

No i jest dylemat. :mad2:

 

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ogólnie to tylko praktycznie wybór pomiędzy osiągami jakie są komu potrzebne czy jakie są dla kogoś odpowiednie ponieważ spalanie raczej takie same może jakieś kosmetyczne różnice :) To podobne silniki, lecz 40d z 2 turbosprężarkami to bardziej sprawdzona jednostka, montowana już od lat w wielu autach i jest dość trwała i bezawaryjna. 50d to nowy silnik, który stosunkowo nie jest długo na rynku więc nie wiemy jak będzie z jego trwałością po 100, 200 tkm.

Słyszałem też opinię, że 40d bardziej pasuje do charakteru 7 bo jest cichszy na wyższych obrotach. Po programie 40d powinno jechać podobnie ale za to 50d po programie to musi być pocisk :) Moim zdaniem 7 sportowym autem nigdy nie będzie, służy do czego innego więc 40d już na prawdę fajnie jeździ i do komfortowego pokonywania długich dystansów w zupełności wystarczy ale to moje zdanie, każdy może mieć inne odczucia.

"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano

....wszystko to prawda. Niemniej jednak jeśli jest możliwość mieć 381 a nie 313 to dlaczego nie? Tak jak piszesz, w zasadzie to takie same auta różniące się osiągami. Można zastanawiać się co będzie bardziej "wysilone":

- fabryczne d50 czy zmodyfikowane d40 ???

Z praktyki życiowej wiemy, że najlepszy prywatny profesjonalista nie dogoni fabryki.

Auto zmieniam z 550i i wolałbym mieć mniej niż więcej do.....setki.

Opublikowano

Rozumiem ale 7 to nie auto do wyścigów spod świateł do świateł, przynajmniej dla mnie :)

Jeżeli przesiadasz się z 550i no to nic tylko brać 750d aby nie być wolniejszym heh. A czemu na diesla? Miałeś benzynę to nie chcesz przy niej pozostać? Niektórzy się wypowiadają, że po benzynowym silniku nigdy nie wrócą do diesla. Ja jestem akurat zwolennikiem diesla i uważam, że do bardzo dobry wybór do 7.

Też bez sensu kupować 740d żeby zaraz je chipować... Jeżeli zależy Ci mocno na osiągach to 50d będzie, wiadomo lepsze pod tym względem.

Proponował bym też wybrać się do salonu aby się z takim i takim silnikiem. Czasami jest tak, że różnica subiektywna jest niewielka.

"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano

Tu nasz test Zachara 750d ;)

 

"Albo GRUBO albo WCALE"
Opublikowano
Jest tylko jedno rozwiazanie.. 760Li v12 hehe ;)
"Albo GRUBO albo WCALE"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten gość z filmu gada jak potłuczony jak mamy coś robić nie dokładnie to nie róbmy wcale.

Cytat "najsłabszy silnik benzynowy 740d"

dalej "750i daje 450km a 760 aż o 37km więcej to jest 544km" ????

To jest dziennikarstwo?

 

Co do tematu przesiadając się z 550i szukaj 750d tam gdzie dla 740d jest sufit 750d dopiero zaczyna wiec zawsze mamy zapas.

Opublikowano (edytowane)

"szukaj 750d tam gdzie dla 740d jest sufit 750d dopiero zaczyna wiec zawsze mamy zapas."

 

i to jest odpowiedź :lol:

 

lecz pozostaje jeszcze dylemat trwałości, jeśli po 100tys konie mają podupadać to po co taka robota.

Edytowane przez BMWMANIAK7
Opublikowano
Ten test montowany na Ruczaju w Krakowie na ślepej ulicy przy kampusie to chyba jakaś kpina ale wracając do tematu: różnica osiągów między 750d a 740d jest ogromna. Większa niż między 730d a 740d. Ja brałbym zdecydowanie 750d.
Petrolhead
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Dziś robiłem w 740xd chip w Kreatorze Mocy. Ze zmierzonych wyjściowo ledwie 277,2 M i 591,6Nm (jak zwykle mniej niż deklarowane przez BMW 313! :nienie: ) wyszło 378,5kM i 715,1Nm. W sumie dosyć blisko fabrycznych parametrów 750d, z tym, że biorąc pod uwagę tradycyjne ich zawyżanie przez BMW w praktyce może być nawet nieco więcej. Oczywiście, jeśli pieniądze nie grają roli bierz 750d, po chipie robi 430kM i 840Nm :D :D :D . Seria 7 i tak nie służy do ścigania się, ale komfort w porównaniu z 5-ką, nawet z tym samym silnikiem wyraźnie wyższy (jeździłem ok. 3kkm 535xd 313 kM)
Opublikowano
I jak wrażenia? Osiagi, wyciszenie no i całokształt ?
"Albo GRUBO albo WCALE"
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Wyciszenie jest takie samo jak w 740d ,z tą różnicą że w 750d dodatkowo podbijany jest komputerowo generowanym dźwiękiem podobnie jak benzynowej serii M co powoduje dodatkowy syntetyczny ( moim zdaniem ) hałas. JAk ma się wyculone ucho to dźwięk na dłuższą metę denerwuje, dlatego też mam sporo klientów serii M f10 na wyłączanie tego komputerowego badziewia, w kwietniu bede mial na dluzej 750d wtedy zerkne czy tam tez da sie to wylaczyc

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam,

Jak użytkowanie 750d? Jestem tez przed dylematem 740d czy 750d. Serce mówi zeby brać mocniejsza wersje ale z drugiej strony bardzo jest bardzo maly wybór aut z tym silnikiem.

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.