Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czas wymienic tłumik koncowy w mojej eg46, bo jzu wiecej dziur niz samego materiału :D

Wymarzyłem sobie zeby spod zderzaka wystawały dwie rurki, zamiast jednej jak do tej pory, w jaki spsob najlepiej i najekonomiczniej to zrobic?

Myslalem od kupieniu i zalozeniu uzywanego tłumika od 325 lub 328, ale tam rowniez do tlumika srodkowego dochodzą dwie rurki, a ja potrzebuje dwie na wylocie, i jedną na wlocie. W 323 podobno własnie tak to było skonstruowane, ale ciezko taka uzywke znalezc w fajnym stanie, a nowki sa dosc drogie. Pojawia sie rowniez pytanie, cy taki tłumik da sie u mnei ebz problemu zmaontowac? Srednica rurki bedzie na pewno wieksza, ale to akurat nie ejst problem zeby to w jakis magiczny spsob połączyc. No ale dochodzi rowniez rozmiar tłumika, od wiekszych silnikow sam tlumik jest rowniez wiekszy, i ma inne mocowania, wiec nie wiem czy takowy da sie u mnie zalozyc? Moze lepsza opcja bedzie kupienie przeznaczonego do moejgo modelu nowego tłumika z jedna rurka, koszt około 200zł, i ewentualnie wstawieniu dokladki?

Opublikowano
w sumie to 1.9 ale mneijsza o to. Kwestie silnika, osiagów i odwiecznej spiny o male silniki w bmw wole sobie w tym temacie podarowac. Mam swiadomosc tego ze silnik w mojej e46 szalu nie robi, i niektore kosiarki sa mocniejsze, ale dla mnie jest wystarczajacy. Nie probuje z normalnego auta na sile zrobic sportowego, wszystko trzymam od zawsze w oryginale. Dwie rurki chce zalozyc tylko i wylacznie z aspektow wizualnych, bo tak mi sie podoba, jak bede chciał przypiąc na masce wychodzace ze znaczka dildo, to tez bedzie tylko i wylacznie indywidualna sprawa gustu i upodoban :)
Opublikowano
Kwestie silnika, osiagów i odwiecznej spiny o male silniki w bmw wole sobie w tym temacie podarowac.

To nie na tym forum. Tu zawsze znajdzie się jakiś fachowiec nieodróżniający 1.6 od 1.9, żeby błysnąć.

 

Ja bym nie kombinował ze zmianą tłumika. Tuningowy ci nie jest potrzebny, a z innego modelu silnika może tylko zaszkodzić. Pomyśl o dwururce z nierdzewki dospawanej/dokręconej do obecnego tłumika.

Opublikowano

Powiedzmy, choć nie wiem, jak tutaj z jakością i spasowaniem. Nie tylko wygląd się liczy, ale przecież i takie rzeczy, jak wystawanie poza zderzak.

 

Osobiście to ja wybrałbym się do tłumikarza i kazał dopasować ze zwykłej rury nierdzewnej, potem może co sezon mała polerka i gra.

Opublikowano
Tak tez zrobie. Jaka srednice rurki najlepiej dobrac, zeby to w miare wygladalo? pojedyncza oryg z tego co pamietam ma 60mm. Takze na dokladce jakies 70 albo 80 bedzie ok?
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.