Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, niedawno kupiłem e90 325i na którą polowałem już od dawna :) i niestety po paru dniach użytkowania pewnego ranka gdy chciałem jechać do pracy silnik nie miał normalnej moc + trzęsło całą "budą" po czasie jednak wszystko wróciło do normy, więc myślałem że może po prostu silnik był zimny i stąd takie objawy, ale wieczorem niestety powtórzyła się sytuacja tylko silnik znacznie dłużej szatkował do tego jeszcze zapaliła się pomarańczowa kontrolka silnika :(. Mam odczucie że pracuje wtedy na 5 cylindrów albo 4. Przerabiał ktoś podobny temat ?, albo może ktoś poleci jakiś rzetelny zakład z podkarpacia co by się znał na rzeczy?. Moje przypuszczenia to wadliwa cewka lub świeca z racji tego że miałem wcześniej e46 320i to nie jestem typowym "januszem", ale tu nie chcę samemu wymieniać pół osprzętu żeby się przekonać co to dokładnie jest. Proszę o pomoc
Opublikowano
Tak zrobię,,,tylko martwi mnie fakt czy łańcuch rozrządu nie będzie do wymiany, a to będą koszta pewno kosmiczne ponieważ autko ma nalatane 250tys...stan licznika prawdziwy bo książka prowadzona do końca przebiegu. Autko naprawdę super i niektóre po 150tys przebiegu chodziły jak szrot składany z 2 egzemplarzy. Moje 17 letnie e46 chodził przy nich jak z salonu :). W zawieszeniu nie ma żadnych luzów,tapicerka nie wytarta więc nie wydaje mi się że był katowany i kręcony licznik , silnik super cichy,nic nie dymi, obroty w miejscu więc może łańcuch ok...Polecacie jakiś dobrych fachowców z podkarpacia?
Opublikowano (edytowane)
Dziwna sprawa Panowie,,,z racji tego że dopiero w następnym tyg. pojadę do warsztatu http://bmwwlazlo.pl to pomyślałem że samemu trochę zaglądnę tu i ówdzie. Po ściągnięciu osłony górnej moim oczom okazała się wymieniona uszczelka w 2011r pod pokrywą i prawdopodobnie pod głowicą co mnie troche zmartwiło, pomijając ten fakt przeczyściłem wszystkie wtyczki od świec i elektrozaworów i auto niby chodzi ok, ale kontrolka silnika nie zgasła. Może spokojnie choć do warsztatu dojadę :). Edytowane przez Mateusze90
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
trudno coś powiedzieć tylko po opisie, podpięcie pod kompa to podstawa. A tak przyczyn może być sporo, od świec i cewek po niestety coś poważniejszego. A skąd wiesz, że uszczelka pod głowicą była wymieniana? Może cała głowica? Poczytaj na forum o silnikach n52, niestety trapią je poważne usterki. Ale nie ma się co na zapas martwić...
Opublikowano
Pod pokrywą była wymieniona na 100% ponieważ na uszczelce nabita jest cecha 2011r, a co do uszczelki pod głowicą to też jakoś wygląda za bardzo świeżo :roll:. Po wczorajszym czyszczeniu wtyczek od elektrozaworów i świec po około 70km pomarańczowa kontrolka silnika sama zgasła. Auto chodzi raczej normalnie. Coś więcej będę wiedział dopiero jak pojadę w następnym tyg. do tego majstra.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no to oby to było tylko to, jest szansa że check zapalił się bo była zła mieszanka, a jak teraz jest ok to sam zgasł. Miałem tak kiedyś w e46!!
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Sorki za odkop :), ale problem leżał w popsutej cewce zapłonowej na ostatnim garze praktycznie pod szybą :)...Po wymianie na ori kontrolka zgasła i autko śmiga jak trzeba.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.