Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wskaźnik pokazuje pion od 75 stopni i w górę :)

 

Możesz nie mieć termostatu egr, sprawdź na realoem lub wstaw zdjęcie przodu silnik. Gdyby go nie było to winowajcą będzie tylko termostat główny :)

 

Ma ktoś doświadczenie z: termostat główny do 150KM występuje z różnymi temperaturami otwarcia? (wersja na kracie ciepłe i zimne).

Opublikowano

wystepuje jeden

 

a jakie Twoim zdaniem powinien miec temp otwarcia na kraje cieple czy zimne ?

skoro dogrzany diesel ma miec 90stopni niezaleznie czy pracuje na syberii czy afryce

inna sprawa jak szybko osiągnie i czy bedzie potrafił utrzymać zadaną temp ale od tego jest chłodnica, wentylator, webasto, dogrzewacz elektryczny itp

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Dzisiaj stojąc w korku test 7.0 pokazał 82 stopnie ale jak tylko ruszyłem to wrócił do wskazań 75 stopni !!!
Opublikowano

wytlumacz mi chlopcze czego ty jeszcze nie rozumiesz z tą temperaturą ?

dostałes informacje odnosnie wskaznika, odnosnie temp prawidłowej

średnio inteligentny chłop juz wiedziałby co i jak a ty nadal głupio pytasz/informujesz nas :mad2: :mad2:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Opublikowano
Wszystko zrozumiałem jak należy :) chciałem tylko dopisać jeszcze jedną rzecz ! Szukam termostatu głównego bo okazało się, że przy EGR nie ma u mnie termostatu więc jeden problem odpada. Kwestia najważniejsza jak z trwałością zamienników ?? bo nie wiem czy szukać ori termostat :mad2: :mad2: Co do odmy to dzisiaj chciałem sprawdzić drożność kanalików ale jak na złość nie można otworzyć maski bo linka pękła !! jutro muszę to sprawdzić :nienie: jeszcze jedna rzeczy, która może wskazywać na odmę to dziwna praca silnika zaraz po zapaleniu niezależnie od temp silnika dźwięk podobny jakby skakały wszystkie napinacze i prowadzące przez nie paski :) inaczej tego opisać nie potrafię ale może to być związane z dławieniem się silnika przez właśnie niedrożną odmę !
Opublikowano
Kwestia najważniejsza jak z trwałością zamienników ?? bo nie wiem czy szukać ori termostat :mad2: :mad2:
to zalezy od tego czy chcesz zmieniać termostat co rok czy moze raz a skutecznie

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko bogatego stać na zamienniki..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Termostat zamówiony :cool2: firmy Behr mam nadzieję, że da rade natomiast dobrałem się dzisiaj do Odmy i nie udało mi się zlokalizować wężyków, które od niej odchodzą :( Na forum przeczytałem, że są ale nikt nie piszę dokładnie gdzie :( był tutorial ale do modelu 316i czy może mi ktoś powiedzieć ile wężyków odchodzi od odmy i którędy biegną ?? druga sprawa wężyki się czyści czy wymienia ? bo też różne opinie chodzą na forum :mad2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wężyki, a kanaliki. Jak zdejmiesz obudowę i wkład, to poszukaj w kącikach, weź drucik i poprzepychaj. Nie wiem ile jeszcze razy trzeba Ci powtórzyć.

Nikt Ci nie pisał o wężykach!

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano
Kanaliki są czyste przepychałem i bez różnicy ale na forum jest informacja o wężykach które odchodzą od kanalików przecież gdzieś to musi prowadzić inaczej by rzygało po silniku :mad2: pierwszy post jaki rzucił mi się w oczy co prawda benzyna ale wężyki są http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=72207 i to one mogą mieć gdzieś czopy moja odma ogólnie jest czyściutka :) zero maźi i innych badziewi membrana wygląda jak nowa stąd wymieniłem tylko wkład
Opublikowano

U mnie ten zapach przestał występować po wymianie przepływomierza. Przy okazji auto dostało wigoru.

Pozdrawiam

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Panowie w sumie rozwiązanie nie padło. Kolega Rabel nie wypowiedział się czy udało się pozbyć problemu.

 

Ja jakiś czas już to toleruję, ale jest to drażniące. Zapach spalin wewnątrz.

Wymieniłem wszystkie uszczelki kolektora ssącego, wydechowego, uszczelki zaworu EGR, i uszczelke turbosprężarki. Oczywiście wyczyszczony też EGR.

Niestety nic to nie pomogło. Dalej ten sam zapach. Więc teraz szukam dalej. Odma? A może termostat chłodzenia?

 

Kolega Mezon mówi, że wymienił przepływomierz.. Ale czy to faktycznie ma wpływ na zapach w aucie? Jeśli przepływomierz działa to nie powinno chyba śmierdzieć prawda?

 

Mam BMW E46 318d grudzien 2004

 

Odma

http://bmwcentrum.pl/odma-jednostka-odp ... id348.html

 

termostat

http://bmwcentrum.pl/termostat-chlodzen ... id418.html

Opublikowano
o łączniku myślałem już dawno, ale zatykając rurę wydechową z łącznika ani nie widać ani też specjalnie nie czuć nic.. za to gdzieś pod maską czuć nieprzyjemny zapach jak sie pogazuje z zatkaną rurą.. więc łącznik eliminuje.
Opublikowano
dodam, że faktycznie jak mam włączoną klimę to nie czuje tego zapachu.. a jak jade w dłuższą trasę to pewnie troche nos się przyzwyczaja, ale też mniej śmierdzi..
Opublikowano
Odświeżam. Nikt z forumowiczów nie spotkał się z problemem i nie udało mu się rozwiązać sprawy? Odma, Przepływomierz, termostat chłodniczki spalin, sama chłodniczka spalin?
  • 1 rok później...
Opublikowano

Pozwole sobie odświeżyć....

Od jakiegoś czasu także do kabiny dochodzi mi drażniący zapach spalin, mam podejrzenia że o może być od wtrysków bo co jakis czas słyszę jak któryś puka....

Po niedzieli jestem umowiony na diagnostykę układu wtryskowego.......

Zauważyłem jeszcze że mój Intercolller od spodu (dolna podstawa) jest wygięta w banan do dołu ...

Co mogło spowodować takie wybrzuszenie interculera , dodam że turbo powoli się kończy bo coraz głośniej się odzywa, olej nie znika....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdź czy wtryskiwacze są dokręcone odpowiednim momentem, jak nie to będą stukać. Obejrzyj wężyki przelewowe, to nie zapach ropy? Jak nie to sprawdź złącze elastyczne wydechu, może przepaliło się.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.