Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

powoli szukam lamp przednich i zastanawiam sie jakie kupic przed liftem soczewka xenon czy moze po lifcie soczewka xenon ktore lepiej swieca i jak poznac czy nie sa to angliki? tu znalazlem lampy

http://olx.pl/oferta/lampy-bmw-e39-lift-europa-CID5-ID6Yib5.html#bdcd3d09aa

http://olx.pl/oferta/lampy-przednie-bmw-e39-xenony-oryginal-CID5-ID7OkoD.html#bdcd3d09aa

Opublikowano (edytowane)

świecą hmm wszystko zależy w jakim stanie są odbłyśniki :) Ja bym kupił jedne albo drugie i dał do regeneracji odbłyśniki. Te za 800zł to według mnie drogo ja kupowałem do poprzedniej e39 za 600zl dwie sztuki kpl Zapewne od razu trzeba będzie wymienić regulatory. Ja jak kupiłem lampy (przed lift) to zregenerowałem odbłyśniki wymieniłem regulatory pro forma choć i tak w palcach się rozsypywały.

http://allegro.pl/lampy-przednie-przod-xenon-ksenon-bmw-e39-komplet-i5087295527.html tu masz z allegro przynajmniej jakaś gwarancja jest :)

Edytowane przez ambience
Opublikowano
JAKIE masz na dzień dzisiejszy? Bo jak zwykle to trochę będziesz miał roboty niż kupno lamp. Niby polifty xsenon lepiej świecą ale to koszt kpl lampy niecałe 2tys.
Opublikowano
Te co mam teraz na aucie to wiocha sonar angle eyes kolega kupil je nowe i mi sprzedal fure na tych lampach ogolnie przez 3 lata swiecily ok ale teraz nic nie widac wieczorem .Ogolnie podobaja mi sie orginaly przed liftem jakies ringi zalozyc cfcl i fajnie wyglada po lifcie super jest ale drozsza.
Opublikowano
Ale po vinie masz xsenon czy nie? Bo jak nie to musisz kupić zderzak lub robić dziurę pod spryskiwacze, nowy zbiorniczek, dysze i czujniki poziomowania i jakoś to ogarnąć żeby to działało
Opublikowano
Ja w poprzedniej nie miałem czujników. Spryski dołożyłem. A regulacja działała ręcznie i nie było tragedii. Temat przerabiałem też miałem nie ori lampy i świeciły tragicznie. Kilka lat ok a potem tragedia wypaliły się kiepskiej jakości odbłyśniki. Ja bym kupił ori przed lift w dobrej cenie. Kupił do nich ringi ccfl do tego dał odbłyśniki na regenerację, wymienił regulatory, kupił porządne żarniki. Przerobił zderzak na spryski i ogarnął to z spryskami. Dobrze wyregulował lampy. Tak że jak masz puste auto aby świeciły najwyżej, a jak auto załadowane mógł je obniżyć ręcznie w pokrętle obok kierownicy. Miałem tak w poprzednim e39 do dziś kolega jeździ i zero problemów z rażeniem kogo kolwiek :)
Opublikowano
Z tego co się orientuję to jazda pod żadną górę czy z góry nie ma znaczenia. Inni użytkownicy też są wtedy nachyleni do poziomu pod takim samym kątem będąc na tym samym wzniesieniu. Regulacja poziomuje lampy podczas trwałego obciążenia samochodu zmieniającego jego generalne nachylenie względem poziomego do nawierzchni układu odniesienia. W przeciwnym wypadku czas reakcji servomechanizmu w lampie na impuls z danej osi w połączeniu ze stanem polskich dróg spowodowałby, że cały układ stałby się niestabilny i prowadził do oscylacji.
Opublikowano
mam takie pytanko mam model z 97 roku są oryginalne xeony i chciałbym do nich ringi wsadzić. czy dużo rzeźby z tym ccfl? czy lepiej kupić jakieś z allegro za 600zł?
Opublikowano

Kup xenony do przed lifta.Cena kompletu to ok 600 pln.(ja za tyle kupiłem).Zero rzezby wszystko plug-play.Nie musisz dokladać żadnych spryskiwaczy i czujnikwó poziomowania.To są wytyczne dotyczące homologacji,ktore wyszły po 2000r.Ty dokładasz ori ksenony i nie masz takiego obowiązku.Nie istnieje przepis,na podstawie którego policja zatrzyma za to dowód.Piszę to bo to praktykuję tj.założyłem ori.ksenony.

Na marginesie dodam dla znawców tematu,iż samopoziomowanie to odpowiednik(tylko automat)poziomowania manualnego świateł.Nie reaguje błyskawicznie jak się niektórym wydaje a nakierowany jest na utrzymanie odpowiedniego poziomu pod wpływem obciążenia pojazdu.

Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
Opublikowano
Wtrące. Widziałem na allegro nowe klosze lamp oryginał przedlift, ale na soczewkę za 120zł oryginał BMW

http://allegro.pl/nowy-komplet-lamp-tyl-i-kloszy-do-e39-sedan-i5128270155.html

Może komuś się przyda. Ja bym brał gdybym nie miał zwykłych lamp. Cena wydaje mi się super bo pewnie jakieś depo są w podobnej cenie co tutaj.

Hmm..a jaka jest różnica między tymi kloszami z aukcji a zwyklymi lampami które masz u siebie?

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
Te klosze z aukcji są pod soczewkę a kolega ma pewnie zwykłe refleksyjne. Nie zmieni to faktu, że szkło pod soczewkę można podmienić na to zwykłe w jakieś 2 minuty i wszystko pasuje bez problemu. Także jak coś możesz sobie je kupić i dostosować do swoich potrzeb.
Opublikowano

Tak jak mówisz, a ja nie pomyślałem nawet :mrgreen:

Już się dogadałem ze sprzedającym i kupuję sam przód tych lamp. Kupiłem w tamtym miesiącu lampy po regeneracji polerce itd, niby wygląda wszystko ładnie, ale to nie jest to co nowe. Nowiutkie nie używane szkła i nowe uszczelki.

 

Edit. A jednak kupiłem cały kpl i wymieniam wszystko. Niby u mnie nie ma na tyle oznak zużycia, ale pewnie taka nowa będzie miała lepszy blask :mrgreen:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

nagrzewnica wymieniona rozgladam sie za lampami i znalazlem na you tubie jak gosciu przerobil lampy przedliftowe tzn z tego co widze to wyjol te szkielka okragle lampa lepiej wyglada tutaj filmik wlaczcie 10:30 minuta filmiku i pokazane sa lampy bez tych szkielek okraglych

czy one musza byc? powiem szczerze te lampy z tymi ringami i bez tych szkielek super wygladaja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.