Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Zacznę może od tego że mam problem ze swoją bunią model e60 530 d 2005 r218km przejechane ma teraz około 250 tys km wczoraj podczas długiej jazdy zaczął zapalać się check silnika na pomarańczowo auto przechodziło w tryb serwisowy ciągnęło do pewnego momentu i dalej nie chciało , gdy auto zgasiłem problem znikł , ale do momentu znowu gdy przydusiłem pedał gazu jak dostał obciążenia check znowu sie zapalił i tak było z 8 razy ,z tym że na początku błąd nie wyskakiwał aż tak bardzo często przy obciążeniu ,poźniej coraz bardziej jak by reagował na obciążenie i częściej wyskakiwał .

Proszę jeżeli ktoś miał podobny przypadek lub wie co może tkwić prosił bym o rady pozdrawiam wszystkich .

Maniacy BMW
Opublikowano
No powiem Ci ze możliwe z tą rurą mówisz o tej co idzie od intercoulera? Wrócę do domu sprawdzę . A jezeli rura okaże sie byc cała w czym może tkwić jeszcze usterka?
Maniacy BMW
Opublikowano
sprawdz rure turbo, moze byc mala dziura ,

Przez dziurę w turbinie nie wejdzie w tryb awaryjny, kiedyś przyjechał do mnie kumpel który miał problem z mocą a właściwie jej brakiem i okazało się że rura z turbiny do IC wypadła i auto nie miało doładowania po wpięciu rury auto odzyskało swoją moc i jedynie wykasowałem błędy a auto wcale nie wpadało w tryb awaryjny.

No powiem Ci ze możliwe z tą rurą mówisz o tej co idzie od intercoulera? Wrócę do domu sprawdzę . A jezeli rura okaże sie byc cała w czym może tkwić jeszcze usterka?

Kolego najlepszym rozwiązaniem jest podłączenie auto pod Inpę i sprawdzenie błędów bo jeżeli auto wchodzi w tryb awaryjny to jest to poważny problem z silnikiem, jeżeli nie masz możliwości sprawdzenia błędów to napisz skąd jesteś być może ktoś z twojej okolicy Ci pomoże.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano

Na poczatek sprawdz te rure tylko dokladnie a najlepiej jak ktos by mogl ci pomoc tzn. osoba pomagajaca dodaje gazu a Ty nasluchujesz gdzie syczy czyli ucieka powietrze jezeli wszystko bedzie oki to dopiero jedz na kompa.(rura na peknieciu moze byc mokra)

A Ty kolego nie strasz od razu powazna awaria silnika :nienie:

Opublikowano
Na poczatek sprawdz te rure tylko dokladnie a najlepiej jak ktos by mogl ci pomoc tzn. osoba pomagajaca dodaje gazu a Ty nasluchujesz gdzie syczy czyli ucieka powietrze jezeli wszystko bedzie oki to dopiero jedz na kompa.(rura na peknieciu moze byc mokra)

A Ty kolego nie strasz od razu powazna awaria silnika :nienie:

Kolego nikt nie straszy poważna awarią silnika, napisałem tylko że kiedy silnik wchodzi w tryb awaryjny to nie jest błahostka i należy po pierwsze sprawdzić jakie błędy zapisał sterownik silnika, człowieku napisałem wyraźnie że wypadnięcie rury z IC nie powoduje wchodzenia silnika w tryb awaryjny a ty dalej upierasz się że nie trzeba podpinać pod komputer tylko sprawdzić czy w rurze nie ma dziurki :duh: myślisz że dziurka powoduje wchodzenie silnika w tryb awaryjny :duh: Kolego nie mam zamiaru sie z tobą kłócić ale wiele już naprawiałem silników 2.0d, 3.0d i dziurka w rurze nie prowadzi do takich problemów.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Na poczatek sprawdz te rure tylko dokladnie a najlepiej jak ktos by mogl ci pomoc tzn. osoba pomagajaca dodaje gazu a Ty nasluchujesz gdzie syczy czyli ucieka powietrze jezeli wszystko bedzie oki to dopiero jedz na kompa.(rura na peknieciu moze byc mokra)

A Ty kolego nie strasz od razu powazna awaria silnika :nienie:

Kolego nikt nie straszy poważna awarią silnika, napisałem tylko że kiedy silnik wchodzi w tryb awaryjny to nie jest błahostka i należy po pierwsze sprawdzić jakie błędy zapisał sterownik silnika, człowieku napisałem wyraźnie że wypadnięcie rury z IC nie powoduje wchodzenia silnika w tryb awaryjny a ty dalej upierasz się że nie trzeba podpinać pod komputer tylko sprawdzić czy w rurze nie ma dziurki :duh: myślisz że dziurka powoduje wchodzenie silnika w tryb awaryjny :duh: Kolego nie mam zamiaru sie z tobą kłócić ale wiele już naprawiałem silników 2.0d, 3.0d i dziurka w rurze nie prowadzi do takich problemów.

Ale ja tez sie nie mam zamiaru klucic, sugeruje sie poprzednim autem a byl nim opel Insignia i tam mialem identyczny problem, auto wchodzilo w tryb serwisowy(awaryjny) w takich samych sytuacjach jak opisuje kolega i powodem tego byla wlasnie dziura, no chyba ze w BMW jest inaczej :cool2:

Opublikowano
Może w Oplu Insignia takie rzeczy miały miejsce ale w BMW jakieś dziurki nie mogą wpłynąć na to że auto wpada w tryb awaryjny, fakt faktem dziurka może wpłynąć na zbyt niskie ciśnienie doładowania a to świadczyło by o pewnych problemach ze spalaniem ale nie tym by auto wpadało w tryb awaryjny, także zwracam się do kolegi który ma problem by jak najszybciej podpiął auto pod komputer by sprawdzić co jest na rzeczy.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Dobra rura od doładowania do turbiny okazała sie być cała ,lecz uszczelka gumowa która od góry turbo łączy tą rurę aluminiową jest pocharatana rura sie w tym miejscu cała ruszała i dookoła było lekko zapocony olejem druga sprawa podłączyłem pod Iste błędów co niemiara z tym ze przed wyjazdem padła mi bateria i myśle ze z tego powodu tych badziectw tyle sie zapisslo no ale był błąd między innymi oxygen sensor i myśle ze to właśnie przepływka bedzie do wymiany był rownież błąd świecy żarówej na 1 cylindrzesle to nie tu problem bo bez tego można śmigać oraz w cholerę innych błędów ogólnie 19 :) jak uda mi sie zdjęcie wrzucić z telefonu to podeśle . No i teraz pół osprzętu rozebralem wraz z kolektorem aby wymienić te świece żarowe no i trzeba bedzie poskładać oczywiście założę nowa tą gumę świeczki nie wiem co czynić teraz z przepływomierzem gdzies kiedys wyczytałem ze idzie reanimować wierci sie przy sensorze otworek i niby przepływka zaczyna lepiej działać . Zobaczę jakie jej koszta beda i wtedy jak by co wymienię .
Maniacy BMW
Opublikowano
Kolego, masz tam nawalone pięknie błędów ale najważniejsze że wpadanie w tryb awaryjny było spowodowane uszkodzonym przepływomierzem a nie dziurką jak kolega wyżej sugerował :duh: , na twoim miejscu nie kombinował bym z tą dziurką bo ewidentnie twój przepływomierz już umarł całkowicie i już mu dziurka nie pomoże, także daj spokój z dziurką i kup nowy przepływomierz z Boscha, co do gumy to możesz wymienić bo z wiekiem parcieje i jest nieszczelność a świece jak już masz zwalony kolektor to wymień wszystkie tylko uważaj byś nie ukręcił bo będzie lipa a jak nie czujesz się na siłach to wymień tylko na pierwszym cylindrze i spokój. Powodzenia w naprawie.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Świece wszystkie juz wykręcone poszło gładko :) na szczęście . Jest jeszcze błąd filtra paliwa jeszcze i tego walca wymienię nigdy tego nie robiłem także i tu może tkwić przyczyna . Po złożeniu puszczę auto przez iste sprawdzę parametry na inpa i dam znać czy cos sie zmieniło .
Maniacy BMW
Opublikowano
Świece wszystkie juz wykręcone poszło gładko :) na szczęście . Jest jeszcze błąd filtra paliwa jeszcze i tego walca wymienię nigdy tego nie robiłem także i tu może tkwić przyczyna . Po złożeniu puszczę auto przez iste sprawdzę parametry na inpa i dam znać czy cos sie zmieniło .

Jakiego walca :shock: :?:

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Filtr paliwa :)

Spoko, bez problemu wymienisz filtr paliwa, nie jest to żadna filozofia ale przed montażem nalej troche ropki do niego bo bedziesz musiał z trzy razy odpalac by nabić cisnienie paliwa :)

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
Ok świece zamówiłem bo na miejscu nie mieli po niedzieli przyjdą uszczelka i filtr już leży około środy składam wszystko do kupy .Mysle ze odrazu zmodyfikuje lekko przepływomierz zrobię tą dziurkę o której pisałem jezeli ktoś by chciał sie dowiedzieć nieco wiecej na jej temat piszcie na PW bo nie przystaje wklejać linki z innego forum ,a na PW podeśle instrukcje krok po kroku , no i co myśle ze wyczyszczę odrazu egr oraz doloty pod kolektorkiem trzeba dać buni lepiej pooddychać. Jak skończę dam znać . Pozdrawiam wszystkich .
Maniacy BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego, masz tam nawalone pięknie błędów ale najważniejsze że wpadanie w tryb awaryjny było spowodowane uszkodzonym przepływomierzem a nie dziurką jak kolega wyżej sugerował :duh: , na twoim miejscu nie kombinował bym z tą dziurką bo ewidentnie twój przepływomierz już umarł całkowicie i już mu dziurka nie pomoże, także daj spokój z dziurką i kup nowy przepływomierz z Boscha, co do gumy to możesz wymienić bo z wiekiem parcieje i jest nieszczelność a świece jak już masz zwalony kolektor to wymień wszystkie tylko uważaj byś nie ukręcił bo będzie lipa a jak nie czujesz się na siłach to wymień tylko na pierwszym cylindrze i spokój. Powodzenia w naprawie.

Który to błąd przepływki?? Ja widzę tylko ciśnienie paliwa i sonda lambda.

Opublikowano

004298 DDE: oxygen sensor

To nie bedzie przepływka ?Jezeli ciśnienie paliwa to co ten filterek do wymiany czy pompa siada bo juz zaczynam sie coraz bardziej zamartwiać . Zastanawiam sie jeszcze nad błędem 5140 oraz 5149 EGS od czego to jest wie ktoś może?

Maniacy BMW
Opublikowano

Witam . Problem rozwiązany wymieniłem filtr paliwa , uszczelkę, powyczyszczalem i poprawiłem inne uszczelki na ruże intercoulera bo jedna była wywinięta poskładałem wszystko ,błędy wykasowałem i problem znikł jak ręką odjąć.

Jezeli ktoś bedzie miał podobny problem wiadomo juz co robić . Jezeli pomogłem cieszę sie z tego bardzo. :cool2:

Maniacy BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.