Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przydatne zaślepki : http://allegro.pl/listing/listing.php?string=ZA%C5%9ALEPKI+ZA%C5%9ALEPKA+KOLEKTORA+SS%C4%84CEGO+BMW+&search_scope=category-50841

 

W ogłoszeniu / niach napisali ,cytuje:

Są dwa rodzaje wielkości zaślepek:

 

- mniejsze zaślepki (22 mm), przeznaczone są do samochodów produkowanych do 2004 r.

- większe (33 mm), przeznaczone do samochodów produkowanych od 2004 r.

 

Istnieją jednak wyjątki od tej reguły i nie ma możliwości jednoznacznego stwierdzenia.

 

Najlepiej sobie zmierzyć średnice starego mechanizmu / otworu ;)

Wiec do m47 raczej 22mm ;)

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Opublikowano

I jak sie nie myle klapki byly stosowane w silnikach z skrzynia automatyczna ( do tej pory w autach z skrzynia manualna nie widziałem )

Ale jak ktos ma to fajnie jak by opisal auto i rok produkcji , być moze sie cos zmienilo / zmieni , za BMW nie nadozysz doslownie :wink:

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Mam takie pytanko. Chciałbym zlecić mojemu mechanikowi wymianę klapek. Czy jest to typowo wymiana mechaniczna tzn wyrzucamy klapki, prowadnice. Co należy zrobić ze sterowaniem? Czy należy coś jeszcze koniecznie zrobić? komputerowo ? dzięki e91 320d M47N2 2007 . Klapki 22mm

Uzyskałem jeszcze informację od mechanika ze zaślepianie w automacie nie jest dobrym rozwiązaniem ponieważ zmieni to dynamikę auta. Czy tak jest ?

Opublikowano
ja wywaliłem klapki z 3.0d automat i nic nie odczułem takiego, wywaliłem z cała grusza i prowadnicą.
Opublikowano
Czyli za miast klapek wstawiamy zaślepki. Plastikowe te polecane z forum. Czy gruszka z prowadnicą może zostać czy lepiej usunąć? Jeśli usuwamy gruszkę to wystarczy tylko zaślepić wężyk zasilający ją?
Opublikowano
ostatnio wywalałem klapki z M57 i zrobiłem jak zwykle,czyli prowadnica usunięta a gruszka została,w M47 też tak robię i wszystko działa bez problemu.
  • 4 lata później...
  • Moderatorzy
Opublikowano

Odkopuje stary temat odnosnie usuwania klapwk w M57.

Najpierw przejezdzilem 150tys km z klapkami.

Potem dalem zaślepki.

Wnioski.

Jazda bez klapwk to porażka.

Bardzo slaba reakcja na gaz przy obrorach ponizej 1800-2000. Większe spalanie w mieście.

Po 50 tys km, założyłem kolektor z klapkami.

I samochod wyraźnie lepiej jezdzi przy niskuch obrotach

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Odkopuje stary temat odnosnie usuwania klapwk w M57.

Najpierw przejezdzilem 150tys km z klapkami.

Potem dalem zaślepki.

Wnioski.

Jazda bez klapwk to porażka.

Bardzo slaba reakcja na gaz przy obrorach ponizej 1800-2000. Większe spalanie w mieście.

Po 50 tys km, założyłem kolektor z klapkami.

I samochod wyraźnie lepiej jezdzi przy niskuch obrotach

 

dokładnie!!! założenie lub też wymiana kolektora to ten sam zabieg i te same koszty.


kolektor dobrze naprawiony i zrobiony przez porządną firmę polata drugie tyle ! a auto naprawdę zachowuje się lepiej jak jest wszystko zrobione w oryginale..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.