Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

bardzo proszę o opinie

na temat tego autka

http://allegro.pl/bmw-318i-116km-klima-tempomat-m-pakiet-alcantara-i5119013462.html

i pytanko jak sprawdzić historię serwisową,w aso coś mi podadzą jak podjade z vin?

 

Model description: 316ti

Market: Europa

Type: AT51

E-Code: E46 (5)

Chassis: compact

Steering: links

Doors: 3

Engine: N42B18 - 1,80l (85kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Mysticblau Metallic (A07)

Upholstery: Stoff Laser/anthrazit (G7AT)

Production date: 10.12.2003

Assembled in: München

 

 

S210A

Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

 

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S226A

Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S262A

ITS-Kopfairbag ITS - Head airbag

S315A

Heckscheibenwischer Rear window wiper

S321A

Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S338A

M Sportpaket II M Sports package II

S423A

Fussmatten Velours Floor mats, velours

S441A

Raucherpaket Smoker package

S473A

Armlehne vorne Armrest front

S481A

Sportsitz Sports seat

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S521A

Regensensor Rain sensor

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S550A

Bordcomputer On-board computer

S650A

CD-Laufwerk CD player

S661A

Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43)

S710A

M Lederlenkrad M leather steering wheel

S716A

Aerodynamikpaket Aerodynamics package

S772A

Interieurleisten Alu Black Cube Interior moldings Alu Black Cube

S775A

Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite

S785A

Blinkleuchten weiss White direction indicator lights

S790A

BMW LM Rad M Doppelspeiche 97

S818A

Batteriehauptschalter Battery master switch

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

S915A

Entfall Aussenhautkonservierung

Edytowane przez browar316i
Opublikowano
Dawno nie było "radomskich szwajcarów" :D Kolego, widzę KS i to chyba nawet w oryginalnym futerale, tylko czy ona jest w środku. Jak jest, to wykonujesz telefon do dwóch ostatnich serwisów w celu, potwierdzenia przebiegu i ewentualnej historii większych napraw. To najszybsza droga i na pewno uzyskasz to o co prosisz.
Opublikowano
tylko pewnie ostatni serwis był w szwajcari a umnie ciężko z angielskim,ale coś wykąbinuje
Opublikowano
To o niemiecki nie pytam :D A tak na poważnie, spisz sobie po polsku pytania, przetłumacz translatorem i wyślij maila. Druga opcja która będzie kosztować 20 może 30zł. to idziesz do tłumacza, który np. z twojego telefonu dzwoni i rozmawia. To tak na szybko.
Opublikowano

no niemiecki też słabo

czyli w polskim serwisie nie ma szans na jakiekolwiek informacje

a cena i wyposażenia co o tym myślicie?

Opublikowano
A czego zamierzasz się dowiedzieć w polskim ASO skoro użródła będziesz miał pełną i przede wszystkim wiarygodną historię. D?ziwię się, że bariera językowa tak paraliżuje ludzi, przecież jest to dla twojego dobra, ale zrobisz jak uważasz. Powodzenia. Wiesz ilu ludzi tak naprawdę nie wie czym jezdzi? Bo nie wykonali jednego prostego telefonu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Obydwa boczki wejściowe foteli obszywane na nowo, tapicer miał tylko białe nici :mrgreen: ale jak dla mnie to chwała mu że wogóle to zrobił skoro były w opłakanym stanie :cool2:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

już nie ma nikt w zwyczaju rozkodowanego vin wrzucić? :nienie:

strasznie decha podrapana i zaślepka na airbag pasażera :shock:

 

Data for vehicle identification number: WBAAT51050FW58477

Model description: 316ti

Market: Europa

Type: AT51

E-Code: E46 (5)

Chassis: compact

Steering: links

Doors: 3

Engine: N42B18 - 1,80l (85kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: manuell

Body Color: Mysticblau Metallic (A07)

Upholstery: Stoff Laser/anthrazit (G7AT)

Production date: 10.12.2003

Assembled in: München

 

 

Code Serienausstattung Standard Equipment

S210A

Dynamische-Stabilitäts-Control Dynamic stability control

S548A

Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer

S851A

Sprachversion deutsch Language version German

Code Sonderausstattung Optional Equipment

S1CAA

Selektion COP relevanter Fahrzeuge Selection of COP relevant vehicles

S226A

Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings

S249A

Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel

S262A

ITS-Kopfairbag ITS - Head airbag

S315A

Heckscheibenwischer Rear window wiper

S321A

Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color

S338A

M Sportpaket II M Sports package II

S423A

Fussmatten Velours Floor mats, velours

S441A

Raucherpaket Smoker package

S473A

Armlehne vorne Armrest front

S481A

Sportsitz Sports seat

S520A

Nebelscheinwerfer Fog lights

S521A

Regensensor Rain sensor

S534A

Klimaautomatik Automatic air conditioning

S550A

Bordcomputer On-board computer

S650A

CD-Laufwerk CD player

S661A

Radio BMW Business (C43) Radio BMW Business (C43)

S710A

M Lederlenkrad M leather steering wheel

S716A

Aerodynamikpaket Aerodynamics package

S772A

Interieurleisten Alu Black Cube Interior moldings Alu Black Cube

S775A

Dachhimmel anthrazit Headlining anthracite

S785A

Blinkleuchten weiss White direction indicator lights

S790A

BMW LM Rad M Doppelspeiche 97

S818A

Batteriehauptschalter Battery master switch

S863A

Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe

S879A

Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German

S8SPA

Steuerung COP Control unit COP

S915A

Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Skąd sprzedawca wie, że wszystko było wymieniane na czas?

Tym autem nie można spokojnie wracać do domu, chyba że ma blachy wyjazdowe. Nie widać ich, ale na pewno ich nie ma, bo pewnie auto przyjechało na lawecie (powody mogą być różne z przewagą tego jednego :D )

Daj znać co sie dowiedziałeś w serwisie.

Rozmawiałes w ogóle z włascicielem?

Opublikowano

Niech Ci wyśle skany/zdjęcia książki i zadzwoń do aso i porówna czy się zgadza lub wysmaruj email, translator wystarczy.

 

Zapytaj się czy ma tablice zjazdowe, Szwajcarskie są dosyć specyficzne niech wyśle zdjęcia jak wyglądają, co by nie okazało się, że nie ma tablic=samochód bez prawa rejestracji w Szwajcarii=nie przeszedł przeglądu.

Boczki obszyte więc pewnie przebieg nie do końca się zgadza.

Opublikowano (edytowane)

dzwoniłem dzisiaj żeby podał mi vin,i reszta tak ogólnie

gość potwierdzał wszystko co jest napisane w ogłoszeniu,

na pytanie czy samochodem można wracać na koła odowiedział że można bez problemu wracać po wykupieniu 30 dniowego ubezpieczenia u niego na miejscu

jutro będę jeszcze dzwonił w sprawie tej książki serwisowej

z tymi boczkami jest faktycznie jakiś przekręt,w mim compakcie mam prawie 300tys.i jeszcze nic nie przetarte,chyba że samochód używany tylko w miescie

Edytowane przez browar316i
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Taa..a w razie kontroli albo tfu tfu kolizji będzie łoo matko :lol:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Niech Ci wyśle skany/zdjęcia książki i zadzwoń do aso i porówna czy się zgadza lub wysmaruj email, translator wystarczy.

 

Zapytaj się czy ma tablice zjazdowe, Szwajcarskie są dosyć specyficzne niech wyśle zdjęcia jak wyglądają, co by nie okazało się, że nie ma tablic=samochód bez prawa rejestracji w Szwajcarii=nie przeszedł przeglądu.

Boczki obszyte więc pewnie przebieg nie do końca się zgadza.

Nie do końca jest tak jak napisałeś "nie ma tablic= samochód bez prawa rejestracji" chociaż w 99% tak własnie jest. Ten 1% to jest np. ma lawetę i taniej jest przywiezc. Robiąc opłaty na granicy (najbardziej się opłaca) i mając znajomego celnika i rzeczoznawcę, można niezle urwać na opłatach. Chociaż jest w miarę "całe i zdrowe" może wjechać jako trup. :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Chyba tam gdzieś na placu leży.

 

https://www.google.pl/maps/@51.440515,21.145877,3a,22.3y,245.73h,84.33t/data=!3m4!1e1!3m2!1s1xc3Lf5DbzJSnxCsZ3NuTA!2e0

 

Jak chcesz iść na plac, nic się nie dowiedzieć, a na jakiekolwiek pytanie uzyskać odpowiedź "nie wiem" "nie znam się" itp - Polecam!

 

Byłem tam kiedyś jak e39 szukałem. Ogłoszenie super, nie palone, nic nie stuka, szwajcar płakał jak sprzedawał, serwisował dzień przed sprzedażą, żeby przed Polakiem nie wyjść na świnię itp.

Przez telefon - wszystko super, dokładnie jak w ogłoszeniu.

 

Na miejscu - tapicerka pojarana fajami, audio działa na jeden głośnik, monitor ledwo się podnosi, wycieraczka z tyłu urwana leżała pod samochodem, aukumulator wylany - wyżarte rdzą, oczywiście odpalanie tylko z kabli, ale najlepsze było na przejażdźkę.

Koleś pierwsze co to roletę w bagażniku zasłonił, żeby wyciszyć umierjącą zawiechę, prowadzenie masakryczne, na stacji (pozdrowienia dla diagnostyki ciężarówek - jedyni którzy tam chyba nie chcą skubać frajerów) zawiecha do całkowitej roboty, wycieki z dyfra, silnika i skrzyni. Książką to można było się co najwyżej podetrzeć, bo wynikało z niej, że wymiany oleju byłu co 50 tyś km i nic poza tym.

Chyba z samej ciekawości podpiąłem kompa - sypało wszystkim, od nivo po mieszankę i inne pierdoły. Po kasowaniu wszystko momentalnie wracało.

 

To tak mniej więcej wyglądała ta najlepsza fura, bo oglądałem w Radomiu aż trzy. :mrgreen:

W innej przebieg się nie zgadzał z ogłoszeniem, na moją uwagę pradły 2 zdania:

- Marian przebieg się nie zgadza z ogłoszeniem!

- dobra, jutro podjadę.

:lol:

 

Na pytanie do kolesia, o co chodzi, bo nic się nie zgadza z ogłoszeniem i nie tym ale wszystkimi z radomia i zasuwałem tyle km bez sensu kolo mówi.

"Wie Pan, mamy pracowników od ogłoszeń. Oni wszystko hurtowo piszą, samochodu na oczy nawet nie widzieli, a jak ktoś przyjedzie to może się skusi i kupi, jak nie od nas to z placu obok"

A jak z przywozem, bo było że przyjechał na kołach?

"Panie, tu nic na klołach nie przyjechało, wszystko na lorach."

 

Tyle moich wypocin.

Powodzenia!

Edytowane przez madseason
Opublikowano
Takie własnie padła kupują. Na lorze przyjechała bo hurtowo taniej :D nie wiadomo czy o własnych siłach sama by dojechała. Poza tym nie byłoby szans, żeby przeszła wywozowy przegląd.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hehe, właśnie sprawdziłem, jedno cudo co oglądałem ponad pół roku temu nadal stoi jako "świeżo sprowadzone" "bardzo dobry stan" "nie wymaga wkładu finansowego" :cool2:
Opublikowano

Zapytaj się czy samochód posiada tablice zjazdowe.

Trzymaj cały temat o tym jak mają wyglądać prawdziwe szwajcarskie tablice:

http://www.wykop.pl/link/2382650/auto-z-zagranicy-uwaga-na-pseudo-szwajcarskie-tablice/

 

Co do ubezpieczenia wał na kilometr.

 

Myślę, że już uzyskałeś odpowiedź na to czy warto jechać po niego. Policz ile jest wart samochód, transport tysiąc, podatek, i zarobek handlarza więc min 3 tysiące i masz pełny obraz :D

Opublikowano
Jeżeli wyjezdzasz ze Szwajcarii autem na kołach, to tablice wyjazdowe mają czerwony pasek. W górnej częsci masz cyfrę oznaczającą miesiąc do końca którego są ważne, a w dolnej aktualny rok, jest to też sygnał do kiedy jest ubezpieczenie. Wioząc auto na lawecie nie dostajesz żadnych blach. Te które przyczepiają handlarze, są podróbą oryginałów i żaden by nie wyjechał ze Szwajcarii na tych tekturach. Te prezentowane w twoim linku po kupnie samochodu są zabierane przy transakcji kupna np. z ob szwajcarskim, a na placach auta na eksport są zawsze wyrejestrowane. I tak jak napisałem, albo auto ląduje od razu na lawetę, albo jak chcesz wracać na kołach, musisz zapłacić ubezpieczenie i pobrać blachy wyjazdowe, przejść przegląd i ubezpieczyć. Handlarze kupując padaki zawsze ędą wiezli na lawetach i zgadnij dlaczego :D
Opublikowano

dzięki wszystkim za odpowiedzi

nawet tam już nie dzwonie bo widzę ze nie ma najmniejszego sensu,pan i tak był już zdziwiony ze proszę o vin a co dopiero jak poproszę o skany książki servisowej

Opublikowano
Znam fotografa ktory pstrykał fotki tego cacka.Zawsze moge sie podpytać co o nim sadzi.

Mini Cooper S R53 '06 @220 KM

BMW E87 118d '06 @ 163 KM

Opublikowano
Jeżeli wyjezdzasz ze Szwajcarii autem na kołach, to tablice wyjazdowe mają czerwony pasek. W górnej częsci masz cyfrę oznaczającą miesiąc do końca którego są ważne, a w dolnej aktualny rok, jest to też sygnał do kiedy jest ubezpieczenie. Wioząc auto na lawecie nie dostajesz żadnych blach. Te które przyczepiają handlarze, są podróbą oryginałów i żaden by nie wyjechał ze Szwajcarii na tych tekturach. Te prezentowane w twoim linku po kupnie samochodu są zabierane przy transakcji kupna np. z ob szwajcarskim, a na placach auta na eksport są zawsze wyrejestrowane. I tak jak napisałem, albo auto ląduje od razu na lawetę, albo jak chcesz wracać na kołach, musisz zapłacić ubezpieczenie i pobrać blachy wyjazdowe, przejść przegląd i ubezpieczyć. Handlarze kupując padaki zawsze ędą wiezli na lawetach i zgadnij dlaczego :D

 

A moje przyjechały dwie na kołach :mrgreen:

Nie ma dobrych tanich BMW jezeli chcesz kupic dobre tanie BMW kup dwa jedno dobre drugie tanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.